Overslaan en naar de inhoud gaan

Welkom op onze community! Deel je vraag of verhaal met leeftijdsgenoten of laat een reactie achter bij iemand anders.

Minderjarige moderatoren bewaken dit forum. Soms laten ook zij een reactie achter. Meer over moderatie en afspraken lees je in de forum-regels. (On)tevreden over het forum? Laat het hier weten.
 

Zoek in het forum

verliefd op een meisje...

Dag allemaal Het is al heel lang geleden dat ik zelf nog eens een berichtje heb geplaatst op het forum… Ik zal wat inleiding geven: Ik ben dus een meisje van 14 jaar. Het zit zo, ik weet al een...
lees meer
gepost door Glazen Praline |
224 keer bekeken
4 reacties
Geef 3
Forums:
Verliefd | De anderen en ik | Niet goed in mijn vel | Seksualiteit

vagina vriendin scheren ?

Ik ben een meisje van 15 en mijn beste vriendin (ook 15) vroeg of ik haar wou helpen om haar vagina te scheren. Ze weet dat ik al een paar maanden helemaal kaal ben daar beneden maar zelf heeft ze...
lees meer
gepost door Anoniem |
313 keer bekeken
2 reacties
Geef 0
Forums:
Mijn lichaam | De anderen en ik

hoe zet je uit dat mensen je volgers zien

hey hoi, Ik heb een tiktok account met 1600 volgers, niet extreem veel maar toch ook niet weinig, maar sinds kort heeft m'n moeder dat ontdekt en dat vind ik wel vervelend want dan ziet ze wat m'n...
lees meer
gepost door Anoniem |
109 keer bekeken
2 reacties
Geef 0
Forums:
De anderen en ik | Vrije tijd | Mijn school / Mijn studies

Is mijn vriendin zwanger?

Hey Ik ben een jongen van 15 jaar. Ik had laatst voor de eerste keer seks. We gebruikten in het begin een condoom maar die was eigenlijk te groot... Hij ging af en we deden verder zonder, dit omdat...
lees meer
gepost door Anoniem |
500 keer bekeken
4 reacties
Geef 0
Forums:
Seksualiteit

moeizame vriendschap

hey allemaal ik ben 18, bijna 19. ik heb een aantal vriendinnen die ik al ken sinds ik 1,5 jaar was. met eentje daarvan had ik een buitengewoon goede band. toen we ouder werden groeiden we uit...
lees meer
gepost door Anoniem |
64 keer bekeken
1 reactie
Geef 0
Forums:
De anderen en ik

In de war met de liefde

Hoi, Sinds dat het uit is met mijn ex mis ik hem enorm ( bijna 5maand geleden). Ik weet dat dit normaal is enzo dus probeerde ik verder te gaan zonder hem en als we elkaars pad weer kruisden dan zien...
lees meer
gepost door Beestige Toren |
85 keer bekeken
1 reactie
Geef 0
Forums:
Verliefd | De wereld | De anderen en ik | Mijn gezin

examens

ik heb deze examens echt niet goed kunnen studeren. vooral concentratie was het probleem. iemand tips voor de volgende examens?
lees meer
gepost door Anoniem |
78 keer bekeken
2 reacties
Geef 0
Forums:
Mijn school / Mijn studies

zou ik het uitmaken

Mijn lief heeft me veel pijn gedaan in het verleden. ik heb een paar maanden achter hem aan moete zitte gelijk een hond terwijl hij niks vr me deed: me niet hielp, alleen boos worde en gwn geen...
lees meer
gepost door Anoniem |
64 keer bekeken
4 reacties
Geef 0
Forums:
Verliefd

verkeerde studierichting

Hey iedereen, ik heb een probleem. ik zit nu in mijn 7de jaar kinderzorg (bso), maar ik doe het eigenlijk niet graag. ik heb kinderzorg gekozen omdat ik anders echt niet wist wat ik wou doen later....
lees meer
gepost door Koele Citroen |
87 keer bekeken
2 reacties
Geef 0
Forums:
Mijn school / Mijn studies

Kan iemand me helpen?

hey Awellers, Ik ben een meisje van 13 jaar. En Ik heb het de laatste tijd moeilijk met heel veel. Ik heb het gevoel dat ik niet veel vrienden heb. Als ik in mijn stad ben waar ik woon en ik herken...
lees meer
gepost door Anoniem |
55 keer bekeken
1 reactie
Geef 0
Forums:
Niet goed in mijn vel

thuissituatie

hallo, ik heb het gevoel dat mijn ouders me niet begrijpen, alles wat ik doe is blijkbaar verkeerd en er is iedere dag wel een ruzie en dit kraakt mijn zelfvertrouwen. ik durf zelf niet eens met een...
lees meer
gepost door Anoniem |
69 keer bekeken
3 reacties
Geef 0
Forums:
Niet goed in mijn vel

Plaats zelf een bericht