Overslaan en naar de inhoud gaan

Welkom op onze community! Deel je vraag of verhaal met leeftijdsgenoten of laat een reactie achter bij iemand anders.

Minderjarige moderatoren bewaken dit forum. Soms laten ook zij een reactie achter. Meer over moderatie en afspraken lees je in de forum-regels. (On)tevreden over het forum? Laat het hier weten.
 

Zoek in het forum

verkracht

Ik ben een meisje van 15 jaar en zit met onzekerheden. Ik heb dit nog aan niemand durven vertellen, maar heb het er zeer moeilijk mee. Dit is mijn verhaal. In december ben ik verkracht door een...
lees meer
gepost door Glimmende Chef |
660 keer bekeken
3 reacties
Geef 2
Forums:
Seksualiteit | De anderen en ik | Niet goed in mijn vel

geobsedeerd

Hoi, Al sinds ik klein was , had ik altijd problemen met mijn lichaam en hoe ik over dingen nadenk. Ik dacht toen dat het normaal was , en dat alle andere kinderen hetzelfde deden. Ik was negen. Ik...
lees meer
gepost door Anoniem |
33 keer bekeken
2 reacties
Geef 0
Forums:
Mijn lichaam | Niet goed in mijn vel

Gemis

Hoii, Gisteren had ik proclamatie op school, wat wil zeggen dat ik nu officieel weg ben van het middelbaar... Enkele uren daarna is mijn lief ook vertrokken op kamp voor 2 weken. Ik mis hem nu echt...
lees meer
gepost door Heldere Kapitein |
76 keer bekeken
2 reacties
Geef 2
Forums:
Verliefd | Niet goed in mijn vel | Vrije tijd

seks blijft pijn doen

Hallo iedereen, Ik weet dat de eerste keer seks veel pijn kan doen. Maar is het normaal dat het echt verschrikkelijk veel pijn doet en dat ik er echt last van blijf hebben? Ik ben 7maanden geleden...
lees meer
gepost door Fruitige Wolf |
254 keer bekeken
2 reacties
Geef 0
Forums:
Seksualiteit

Heb je twijfels over je geaardheid?

hey hoi, Ik ben een jongen van 21. Ik kom hier vaak berichten tegen jongen/meiskes die twijfen of ze homo of bi en etc. zijn. Ik heb toen ik jong was ook zon edachten gehad en uiteindelijk ben...
lees meer
gepost door Jonge Maan |
172 keer bekeken
1 reactie
Geef 0
Forums:
Seksualiteit | Verliefd | Niet goed in mijn vel

Ouder is drugsdealer

Hallo lezers Ik wil dit voor mezelf gewoon eens delen buiten mijn eigen gedachten zodat de schaamte en hevige gevoelens omtrent deze kwestie kunnen afnemen. Een ouder van me is drugsdealer en...
lees meer
gepost door Anoniem |
56 keer bekeken
1 reactie
Geef 0
Forums:
Mijn gezin | De anderen en ik

onzeker over lichaam

hy! ik ben best onzeker over mijn lichaam. ik heb best al grote borsten niet dat ik het erg vind maar soms zie ik anderen gewoon kijken er naar dat maakt mij ongemakkelijk waardoor ik onzeker word...
lees meer
gepost door Edele Koning |
72 keer bekeken
1 reactie
Geef 1
Forums:
Mijn lichaam

depressie

ik ben een meisje van 13 en snij mezelf weet niet wat ik moet doen en heb zelfmoord neigingen mn pleegouders zijn echt niet oke meer ze geven mij voor alles de schuld maarb alles als ik op hun inga...
lees meer
gepost door Anoniem |
26 keer bekeken
1 reactie
Geef 0
Forums:
Niet goed in mijn vel | Mijn gezin | De anderen en ik

overthinking

Hallo mensen Ik ben een meisje van 16 jaar. Ehm ik weet niet aan wat ik moet beginnen. Mijn hoofd zit vol met allerlei gedachtes en zorgen. De meeste mensen in mijn omgeving hebben de tijd van hun...
lees meer
gepost door Heldere Schrijfster |
31 keer bekeken
1 reactie
Geef 1
Forums:
De anderen en ik | De wereld | Niet goed in mijn vel

overdenken

Hallo mensen Ik ben een meisje van 16 jaar. Ehm ik weet niet aan wat ik moet beginnen. Mijn hoofd zit vol met allerlei gedachtes en zorgen. De meeste mensen in mijn omgeving hebben de tijd van hun...
lees meer
gepost door Heldere Schrijfster |
99 keer bekeken
3 reacties
Geef 2
Forums:
De anderen en ik

ONZEKER OVER LICHAAMSHAAR!

Beste Ik zit al jaren met een onzekerheid over mijn lichaam en ik denk niet dat ik deze onzekerheid ooit zal verdwijnen... Ik ben dus een meisje van 17j. Ik struggle al jaren met ongewenste...
lees meer
gepost door Anoniem |
52 keer bekeken
1 reactie
Geef 0
Forums:
Niet goed in mijn vel | De anderen en ik | Mijn lichaam

Hoe maak ik hem opnieuw geïnteresseerd

Hallo iedereen, ik heb deze post al eens eerder geplaatst, maar er is geen antwoord opgekomen, vandaar dat ik hem nog eens post, deze keer niet vanaf mijn account, ik hoop dat hij zo ook wordt...
lees meer
gepost door Anoniem |
28 keer bekeken
1 reactie
Geef 0
Forums:
Verliefd

mastrurbeer ik?

ik vraag mij af of ik mastrurbeer omdat vaak als ik in de avond in mijn bed lig dan lech ik mijn hangen tussen mijn benen bij mijn vagina en dan vrijf ik zo tot het een lekker gevoel geeft maar ik...
lees meer
gepost door Hongaarse Raket |
639 keer bekeken
1 reactie
Geef 1
Forums:
Seksualiteit | Mijn lichaam

Mijn nieuwe schuilnaam.

Hallo, Ik ben de oorspronkelijke Paarse Babbelaar. Ik heb jammer genoeg van account moeten wisselen. Om bepaalde redenen. Je zal dus niets van Paarse Babbelaar horen want dat ben ik. Groetjes Blauwe...
lees meer
gepost door Blauwe Duiker |
113 keer bekeken
4 reacties
Geef 1
Forums:
De anderen en ik

mastrurberen

wat is mastruberen en hoe doe je het wilt iemnd het pleas uitleggen want ik wil het heel graag weten en na als ik er aan denk begint mijn vagina te kriebelen en ja zo het gevoel als of ik er moet...
lees meer
gepost door Anoniem |
184 keer bekeken
4 reacties
Geef 0
Forums:
Seksualiteit | Mijn lichaam

Volgend schooljaar

Hey, Volgend jaar ga ik naar het eerste middelbaar, op zich geen probleem, maar het zit zo: ik ben redelijk behaard op mijn armen, en ik ben bang gepest te worden volgend jaar. In het lager is dat...
lees meer
gepost door Malle Eclair |
98 keer bekeken
6 reacties
Geef 3
Forums:
De anderen en ik | Mijn school / Mijn studies

Volgend jaar

Hey, Volgend jaar ga ik naar het eerste middelbaar, op zich geen probleem, maar het zit zo: ik ben redelijk behaard op mijn armen, en ik ben bang gepest te worden volgend jaar. In het lager is dat...
lees meer
gepost door Malle Eclair |
32 keer bekeken
1 reactie
Geef 0
Forums:
Mijn school / Mijn studies | De anderen en ik | Niet goed in mijn vel | Mijn lichaam

5 jaar en verliefd?

Hey, hier ben ik weer. In de 2de kleuterklas zat ik met een jongen in de klas, ik vond hem leuk, aardig, enz. Toen wist ik nog niet wat het was. Maar nu wel, dus vraag ik me af : kan het echt dat ik...
lees meer
gepost door Anoniem |
53 keer bekeken
1 reactie
Geef 0
Forums:
Verliefd

Mastru-wat?

Hey, Ik ben het woord 'mastruberen' al een paar keer tegengekomen, maar ik weet eigenlijk niet wat dat betekent. Kan iemand het uitleggen aub?
lees meer
gepost door Malle Eclair |
249 keer bekeken
3 reacties
Geef 0
Forums:
De anderen en ik

Positief blijven! ;)

Hoi allemaal, ik wil iets mededelen! Ik ben dus al 6 maanden op een jongen verliefd. Hij gaf me steeds leuke aandacht en ik gaf hem ook heel veel aandacht (wat ik eigenlijk niet moest doen). Wij...
lees meer
gepost door Crazy Butler |
124 keer bekeken
7 reacties
Geef 2
Forums:
Verliefd

Plaats zelf een bericht