Overslaan en naar de inhoud gaan

Welkom op onze community! Deel je vraag of verhaal met leeftijdsgenoten of laat een reactie achter bij iemand anders.

Minderjarige moderatoren bewaken dit forum. Soms laten ook zij een reactie achter. Meer over moderatie en afspraken lees je in de forum-regels. (On)tevreden over het forum? Laat het hier weten.
 

Zoek in het forum

middelbaar

hey hey allemaal, al voor te beginnen dankjewel dat je dit hebt aangeklikt!!! zoals de titel al zegt gaat het over het middelbaar, ik ben nu binnen 2 dagen 12 (gewoon extra informatie) maar ik heb...
lees meer
gepost door Sympathieke Heldin |
70 keer bekeken
3 reacties
Geef 2
Forums:
Mijn school / Mijn studies

vragen lijst voor jongens (die op meisjes vallen)

hey ik ben een meisje van 14 en ik zou graag weten wat jongens liever hebben alvast bedankt om te reageren 1.haar in een knot/staart/los 2.rokje/kleedje 3.kort gerokt/niet kort gerukt 4.welk...
lees meer
gepost door Rappe Luipaard |
359 keer bekeken
7 reacties
Geef 0
Forums:
Verliefd | Seksualiteit

jongen leren kennen via snapchat

hallo ik ben een jongen van 16 en 3 maanden en ik heb op snapchat een jongen(14 jaar vindt hij nie erg en ik ook nie) leren kennen die gay is en ik ben zelf ook gay en die woont maar 40 km van mij (...
lees meer
gepost door Anoniem |
180 keer bekeken
3 reacties
Geef 0
Forums:
Mijn school / Mijn studies | Mijn gezin | De anderen en ik | Seksualiteit | Mijn lichaam | Verliefd | Niet goed in mijn vel | De wereld | Vrije tijd

Betrapt!

Hey iedereen! Ik heb een probleempje, ik was aan het masturberen en werd betrapt door mijn zus. Opzich ook weer niet zo erg, dit hebben veel mensen voor. Maar mijn zus zit nogal in de puberteit en ze...
lees meer
gepost door Zwarte Goudvis |
906 keer bekeken
1 reactie
Geef 0
Forums:
Seksualiteit

vreemdgaan

hallo, ik stuurde al een paar maanden met een jongen. dat ging altijd met ups en downs. In begin was had ik wel zo flex met hem. het was ook altijd een beetje lastig omdat hij wel 3jaar ouder is. ik...
lees meer
gepost door Zomerse Held |
175 keer bekeken
1 reactie
Geef 0
Forums:
Verliefd | Seksualiteit

Make up

Hey, Ik ga volgend jaar naar het tweede middelbaar. En ik vroeg me af ik je dan al make-up mag dragen. Mijn mama draagt zelf nooit make-up maar ze heeft het wel! Maar ze is zeer streng op het dragen...
lees meer
gepost door Anoniem |
27 keer bekeken
1 reactie
Geef 0
Forums:
Mijn lichaam

hulp

hey iedereen,... ik ben een jongen van 16. En had een vakantie job in een cafe. een soort cafe dat vroeg dicht gaat. (dit is nog van voor corona) . En op bepaalde dagen doe ik de "late shift" en dan...
lees meer
gepost door Kleurrijke Mowgli |
354 keer bekeken
1 reactie
Geef 1
Forums:
Seksualiteit

seksmetbaaz

hey iedereen,... ik ben een jongen van 16. En had een vakantie job in een cafe. een soort cafe dat vroeg dicht gaat. (dit is nog van voor corona) . En op bepaalde dagen doe ik de "late shift" en dan...
lees meer
gepost door Anoniem |
122 keer bekeken
1 reactie
Geef 0
Forums:
Vrije tijd

Typeform

Hey, een kort vraagje: wat is'typeform'?
lees meer
gepost door Malle Eclair |
93 keer bekeken
2 reacties
Geef 2
Forums:
De anderen en ik

dit is mijn titel

hey ik bn een meisje ik bn hier wel gekend ma ik hb mn naam veranderd omda sommige mij kende dus ik bgn ik hb een vriendje en alles gaat goed tusse ons (denk k) we sture elkaar supr lieve berichjes...
lees meer
gepost door Anoniem |
127 keer bekeken
2 reacties
Geef 0
Forums:
Verliefd | De anderen en ik

help!! ik word helemaal gek in mijn hoofd

Hallo, Ik weet niet wat ik moet doen dus besluit ik hier mijn verhaal te delen. Bedankt voor de mensen die de tijd nemen om het te lezen xxx Ik ben een meisje van 14 jaar (bijna 15) en ik heb wel wat...
lees meer
gepost door Lieve Valk |
629 keer bekeken
3 reacties
Geef 5
Forums:
Niet goed in mijn vel

help!! ik word gek door mijn situatie

Hallo, Ik weet niet wat ik moet doen dus besluit ik hier mijn verhaal te delen. Bedankt voor de mensen die de tijd nemen om het te lezen xxx Ik ben een meisje van 14 jaar (bijna 15) en ik heb wel wat...
lees meer
gepost door Anoniem |
89 keer bekeken
2 reacties
Geef 0
Forums:
Niet goed in mijn vel

operatie??

hey allemaal, ik krijg in één van de volgende dagen een operatie. mijn 2 snijtanden bovenaan zijn al gewisseld, maar in het tandvlees erboven zitten er nog 2 'spooktandjes', die gaan ze met een...
lees meer
gepost door Kwieke Leeuw |
58 keer bekeken
1 reactie
Geef 0
Forums:
Mijn lichaam

Serieuze relatie/seks

Hey, Ik ben dus een meisje van 17. Ik zit een beetje vast met iets. Ik ben dus 17 en heb nog geen serieuze relatie gehad. Ik weet helemaal dat dit niet erg is en er staat zeker geen druk achter...
lees meer
gepost door Anoniem |
160 keer bekeken
1 reactie
Geef 0
Forums:
Seksualiteit | Verliefd | Mijn lichaam | De anderen en ik

Bang van ouder worden

Hey, Ik ben een meisje van 14 en ik denk regelmatig na over iets wat misschien raar kan klinken, maar ik ben echt bang om ouder te worden. Vroeger wou ik altijd een tiener zijn enzo, maar nu word ik...
lees meer
gepost door Neon Fozzie |
86 keer bekeken
2 reacties
Geef 1
Forums:
Niet goed in mijn vel | De wereld

ruzie

hallo iedereen ik heb vaak ruzie met mijn papa en weet niet wat ik moet doen ik had al 2 dagen geleden een zware ruzie met hem gehad omdat ik 2 monitoren aan het gebruiken was op mijn computer en...
lees meer
gepost door Anoniem |
16 keer bekeken
1 reactie
Geef 0
Forums:
Mijn gezin

naaktfoto

hi awwelers ik heb perongelijk een naakt foto vannmijn penis naar mijn beste vriendin gestuurd en nu ben ik bang dat ze mij raar of niet meer leuk gaat vinden en ik wil ze niet kweit
lees meer
gepost door Kleine Vos |
214 keer bekeken
1 reactie
Geef 0
Forums:
Seksualiteit | De anderen en ik

mastruberen

hi awel ik ben een jongen van 14 en ik mastdubeer keer per dag en ik heb heel veel zin in sex soms denk ik zelf aan mijn beste vriend haar vagina is dit normaar
lees meer
gepost door Anoniem |
250 keer bekeken
3 reacties
Geef 0
Forums:
Seksualiteit

Mijn vriendin snijdt zichzelf..

Hey allemaal! Dit is best een ingewikkeld verhaal, dus alvast bedankt om de moeite te doen om dit bericht te openen. Ik ben een meisje van 15 jaar. Een goede vriendin van mij snijdt zich al sinds...
lees meer
gepost door Eerlijke Framboos |
103 keer bekeken
7 reacties
Geef 1
Forums:
De anderen en ik | Niet goed in mijn vel

gedachten

Hoi, Al sinds ik klein was , had ik problemen met mijn lichaam en had ik slechte gedachtes. Ik denk veel te veel na over de kleinste dingen , ik denk non stop slecht over mijn lichaam en ik heb...
lees meer
gepost door Korte Coyote |
88 keer bekeken
2 reacties
Geef 2
Forums:
Mijn lichaam | Niet goed in mijn vel

Plaats zelf een bericht