Overslaan en naar de inhoud gaan

Welkom op onze community! Deel je vraag of verhaal met leeftijdsgenoten of laat een reactie achter bij iemand anders.

Minderjarige moderatoren bewaken dit forum. Soms laten ook zij een reactie achter. Meer over moderatie en afspraken lees je in de forum-regels. (On)tevreden over het forum? Laat het hier weten.
 

Zoek in het forum

Ziekteproblemen

Heyy, ik had een vraagje. Ik heb een soort syndroom (of eerder aandoening) waar ik niets aan kan doen natuurlijk, maar daardoor moet ik vaak naar dokters en het ziekenhuis enzo. Deze aandoening is...
lees meer
gepost door Anoniem |
35 keer bekeken
1 reactie
Geef 0
Forums:
Mijn school / Mijn studies | De anderen en ik | Niet goed in mijn vel

kan iemand helpen?

heyy ik ben 14jaar. ik ben zot van dieren ? er bestaan scholen voor dierenzorg maar het id super ver en dus niet mogelijk..... ik zou zelf dingen willen leren dus thuis gewoon maar kan ik eingelijk...
lees meer
gepost door Loze Bizon |
58 keer bekeken
2 reacties
Geef 0
Forums:
Vrije tijd

van school veranderen

Dus ja zo als jullie zien aan mijn titel gaat het over van school veranderen Ik mag kiezen of ik in mijn schhol blijf waar ik nu zit of naar een andere school gaan waar ik jaren zat maar toen ik...
lees meer
gepost door Snoezige Caravan |
53 keer bekeken
1 reactie
Geef 1
Forums:
Mijn school / Mijn studies

Mijn leven door Corona

Hey, Door corona is mijn leven echt verschrikkelijk geworden... 12/4: ik mag niet maar naar school van papa. Hij vind het te gevaarlijk.? 27/4: ik krijg mijn regels. ? 17/5: we mogen terug naar...
lees meer
gepost door Malle Eclair |
143 keer bekeken
1 reactie
Geef 3
Forums:
Mijn gezin

Italiaans of Spaans?

Hey hey! Ik heb een vraagje, ik ben heel erg geïnterseerd in talen en leer die ook zeer graag bij. Zodanig ik met iedereen wel kan communiceren. Nu, ik ben aan het twijfelen als ik Italiaans of...
lees meer
gepost door Blinky Bij |
298 keer bekeken
6 reacties
Geef 3
Forums:
Mijn school / Mijn studies | Vrije tijd

Afvallen ??

hoi, ik ben 2 weken geleden naar de dokter geweest en ik wist daarvoor al dat ik was bijgekomen omdat ik meer at maar toen liet hij mij de cijfers zien. Ik woog zo'n 20kg MEER dan het gemiddelde van...
lees meer
gepost door Anoniem |
116 keer bekeken
4 reacties
Geef 0
Forums:
Mijn lichaam | Niet goed in mijn vel

tandoperatie??

hallo allemaal, ik heb morgen een operatie. er worden 2 tanden getrokken en 2 spooktandjes(die eig in je tandvlees zitten en teveel zijn) worden er ook uitgehaald. ik word dus helemaal verdooft, ik...
lees meer
gepost door Kwieke Leeuw |
232 keer bekeken
4 reacties
Geef 1
Forums:
Mijn lichaam

maandstonden / regels

hallo ale maal ik ben een meisje van 13 eergisteren keek ik in mijn onderbroek en er was bloed dat zegt mijn mama en zus toch die dag daarna had ik een klein beetje bloed ik heb nu geslape, maar er...
lees meer
gepost door Anoniem |
92 keer bekeken
4 reacties
Geef 0
Forums:
Mijn lichaam

Boete voor 35 euro zwartwerk als minderjarige?

Krijg je een boete voor 35 euro zwartwerk als minderjarige? Zo ja, hoeveel ongeveer?
lees meer
gepost door Anoniem |
301 keer bekeken
1 reactie
Geef 0
Forums:
De wereld

Papa

hey mijn papa is gisteren 45 geworden en er was een feestje enzo maar mijn opa is mij komen halen omdat het te laat ging worden en ja er waren wel mensen dronken enzo maar hij heeft dus sigaren...
lees meer
gepost door Anoniem |
85 keer bekeken
1 reactie
Geef 0
Forums:
Mijn gezin

scheiding

ik ben een meisje van 15...
lees meer
gepost door Anoniem |
43 keer bekeken
1 reactie
Geef 0
Forums:
Mijn gezin

Wat moet ik doen ?

thuis is het echt ni meer tof mijn ouders maken elke minuut ruzie ze gooien echt met alles naar elkaar ze schelden elkaar uit enzo mijn papa zegt zelf tegen mij dat hij zich gaat ophangen mijn mama...
lees meer
gepost door Anoniem |
229 keer bekeken
5 reacties
Geef 0
Forums:
Mijn gezin

bang voor puberteit☹☹ (liefst alleen meisjes antwoorden)

hoi ik ben een meisje van 11 en ik begin al te puberen, ik krijg schaamhaar borstjes maar ik begin toch een beetje te twijfelen. ga ik dit leuk vinden? ik weet ook dat ik binnenkort mijn regels ga...
lees meer
gepost door Dolle Kiwi |
289 keer bekeken
4 reacties
Geef 0
Forums:
Mijn lichaam

depressie

Hey allemaal, ik heb tijdje geleden al een bericht gepost over dat ik depressief ben enzo mr ik wil er wat meer op ingaan. Ik weet niet zeker hoe het is begonnen alleen dat het is begonnen ongv 1...
lees meer
gepost door Gestreepte Koningin |
61 keer bekeken
1 reactie
Geef 0
Forums:
Niet goed in mijn vel

Mondhygiënist worden

Hallo Ik zit nu in de richting stw en heb net het vierde middelbaar afgerond. Ik moet nu kiezen welke richting ik volgend jaar in het vijfde middelbaar wil volgen gww of stw. Ik zou liever stw...
lees meer
gepost door Logische Lelie |
160 keer bekeken
2 reacties
Geef 0
Forums:
Mijn school / Mijn studies

Mondhygiënist of kleuterjuf

Ik studeer nu Stw en ik ga naar het 5de middelbaar. Maar kan je met de stw-richting ook mondhygiënist worden? (Mondhygiënist is niet hetzelfde als een tandartsassistent!) Groeten
lees meer
gepost door Logische Lelie |
125 keer bekeken
1 reactie
Geef 0
Forums:
Mijn school / Mijn studies

Hoe moet je je ouders overtuigen voor een verzorgpony?

Hallo awellers, ik ben 11 en rij al 2, 5 jaar. Ik ben mijn passie bij paarden verloren en wil graag een verzorpony. mijn beste vriendin heeft 2 ponys en ik zou hem kunnen huren. 100 euro per maand...
lees meer
gepost door Bleke Vogel |
26 keer bekeken
1 reactie
Geef 0
Forums:
Mijn gezin | Vrije tijd

Ik voel me nie zo goed in men vel

Ik ben verliefd op een jongen maar hij wil mij nie ma ik zie hem zo graag en ik ben smoorverliefd op hem maar hij is op iemand anders en ik voel me nu niet goed wat moet ik doen ?
lees meer
gepost door Anoniem |
22 keer bekeken
1 reactie
Geef 0
Forums:
Verliefd

vriendin die me na doet

Toen ik haar dus leerde kennen was ze helemaal anders maar nu doet ze altijd wat ik doe. Ik wordt er zo gek van maar ik wil haar ook niet kwetsten. Wat moet ik nu met deze probleem? Wat ik eigenlijk...
lees meer
gepost door Anoniem |
20 keer bekeken
1 reactie
Geef 0
Forums:
Niet goed in mijn vel

lesbisch

beste awel ik ben sinds een paar jaar zeker fat ik lesbisch ben ik wist het al van toen ik 10 was ik ben nu 12 zn ik ben klaar om het te vertellen maar hoe doe ik dat groetjes anoniempje ?
lees meer
gepost door Anoniem |
115 keer bekeken
8 reacties
Geef 0
Forums:
Seksualiteit

Plaats zelf een bericht