Overslaan en naar de inhoud gaan

Welkom op onze community! Deel je vraag of verhaal met leeftijdsgenoten of laat een reactie achter bij iemand anders.

Minderjarige moderatoren bewaken dit forum. Soms laten ook zij een reactie achter. Meer over moderatie en afspraken lees je in de forum-regels. (On)tevreden over het forum? Laat het hier weten.
 

Zoek in het forum

blue whale challange

Hy, zoals sommige weten is 'the blue whale challenge' terug begonnen. Mijn vriendin krijgt hiervan veel berichten.. Ik lees op instagram dat als je ze blockeerd, ze je adress kunnen vinden.. is dit...
lees meer
gepost door Goochelende Nigel |
502 keer bekeken
4 reacties
Geef 2
Forums:
De anderen en ik | Niet goed in mijn vel | Verliefd | Mijn gezin | Mijn school / Mijn studies | Seksualiteit | Vrije tijd | Mijn lichaam | De wereld

girlsnight

Hy Er komt binnenkort een vriendin slapen Maar e weten niet zoo goed wat we kunnen doen Als je een voorstel of ideetjes hebt graag laten weten Alvast bedankt oxo
lees meer
gepost door Lieve President |
89 keer bekeken
3 reacties
Geef 1
Forums:
Vrije tijd

crush???

ik ga volgend jaar naar een andere school en mijn crush niet. ik twijfel eraan of hij me wel tof vind en ben bang dat we geen contact meer zullen hebben ( hij haat chatten) ik ween elke avond en...
lees meer
gepost door Zweedse Zwaan |
125 keer bekeken
3 reacties
Geef 3
Forums:
Niet goed in mijn vel | Seksualiteit | Verliefd | De anderen en ik | Mijn school / Mijn studies | Mijn gezin | Mijn lichaam | Vrije tijd | De wereld

Ik wil een BF maar... HELP

Heyy ik ben een meisje van 11 jaar en ik wil gwn kapot graag een BF ik weet niet waarom maar ik wil het gewoon zo bv als ik in het middelbaar zit wil ik op zijn schoot zitten enz ja ik weet het maar...
lees meer
gepost door Felle Clown |
140 keer bekeken
3 reacties
Geef 0
Forums:
Mijn school / Mijn studies | Verliefd

Discalculie

kan men met discalcullie een 3 de middelbaar ASO humane wetenschappen aan?
lees meer
gepost door Anoniem |
58 keer bekeken
3 reacties
Geef 0
Forums:
Mijn school / Mijn studies

Ik ben in de war

Hey iedereen, Ik ben 14 en ik voel mij de laatste tijd slecht. Ik lag gewoon in mijn bed een serie te kijken en ik lreeg ineens druk op mijn rug, mijn hart klopte veel sneller, en ik was heel bang....
lees meer
gepost door Lekkere Goudvis |
95 keer bekeken
2 reacties
Geef 0
Forums:
Niet goed in mijn vel

Hoe wordt alles weer zoals vroeger

Dag awel Vorig jaar was ik heel goed bevriend met een jongen en ik vertrouwde hem helemaal, ik kon altijd op hem rekenen en hielp en beschermde me altijd een geweldig gevoel Sinds dit jaar raken we...
lees meer
gepost door Anoniem |
77 keer bekeken
1 reactie
Geef 0
Forums:
De anderen en ik

Stress, maar ik weet niet waarom

Hey iedereen, Ik heb sinds een uur of 2 stress, maar eigenlijk weet ik niet waarom. Ik kan mezelf dus niet kalmeren, want ik weet niet waarover ik stress, maar ik ervaar wel stressgevoelens. Kan dit...
lees meer
gepost door Neon Fozzie |
60 keer bekeken
1 reactie
Geef 1
Forums:
Niet goed in mijn vel

Het gaat over vriendschap

hey, ik ben wendy ik en mijn vriendin zijn BFF sinds 3 jaar en vroeger spelde we altijd samen en enz. en nu spelen we niet meer met elkaar we praten niet meer tegen elkaar wat moet ik doen? 1.tegen...
lees meer
gepost door Anoniem |
70 keer bekeken
1 reactie
Geef 0
Forums:
De anderen en ik

liefde

beste awellerjes ik vind een jongen leuk die bij mij in de klas zat tijdens de lagere school. ik ga ondertussen naar het middelbaar. we hebben lang geen contact gehad maar ik heb hem wel al eens...
lees meer
gepost door Spaanse Hulk |
66 keer bekeken
1 reactie
Geef 0
Forums:
Verliefd

kan niet meer

Dag awel Ik heb gezegt dat tegen mijn vriendin dat sommige mensen haar niet aan kunnen. Nu is ze boos omdat dat blijkbaar niet zo was. Al mijn vriendinnen (6) zijn tegen mij. Als ik naar hun ga...
lees meer
gepost door Anoniem |
56 keer bekeken
1 reactie
Geef 0
Forums:
De anderen en ik

aanvragen

ik ben verliefd op een jongen niemand weet het en ja daarom vraag ik jullie hulp ik heb hem nu een jaar niet gezien maar we spelen soms nog eens games en als we dat doen moeten we altijd heel veel...
lees meer
gepost door Hyper Ballon |
39 keer bekeken
1 reactie
Geef 0
Forums:
Verliefd

wie moet ik kiezen?

Ik zat dus in een vriendengroepje met echt kei leuke vriendinnen! Toen werd ik bff met een van hen ma op school zeiden we nooit iets tegen elkaar ma het was de hele tijd via chat... En op den duur...
lees meer
gepost door Anoniem |
72 keer bekeken
1 reactie
Geef 0
Forums:
De anderen en ik

Corona?

Hallo allemaal! Ik heb sinds vandaag rond 11h oppeens niesaanvallen, ik moet om de 5 à 10 minuten 2 keer achter elkaar niezen, ook heb ik een verschrikkelijke loopneus en een KLEIN beetje keelpijn....
lees meer
gepost door Blitse Wolvin |
178 keer bekeken
4 reacties
Geef 1
Forums:
De anderen en ik | Mijn lichaam

Hoe los ik de ruzie op?

Beste awel, ik heb het drie maanden geleden uitgemaakt met mijn BFF omdat ze noulijks tijd voor me had. Dat was voor ons het beste en nu zijn we gewone vriendinnen. Tot vrijdag,de dag voor de...
lees meer
gepost door Anoniem |
67 keer bekeken
1 reactie
Geef 0
Forums:
De anderen en ik

studeren in amerika

Hallo dus ik ben nu nog maar 16 jaar maar na secundair onderwijs zou ik eig graag naar amerika gaan om daar verder te studeren en ik zou daar dan ook mijn eigen bedrijfje/shop/winkel willen... maar...
lees meer
gepost door Anoniem |
58 keer bekeken
2 reacties
Geef 0
Forums:
Mijn gezin | Mijn school / Mijn studies | De anderen en ik | Niet goed in mijn vel | Vrije tijd | De wereld

teveel denken aan anderen?

heyy ik heb soms het gevoel dat ik veel meer aan andere denk dan mezelf maar dan ook weer niet... wat zijn de "symptomen" van meer aan andere denken dan mezelf? ik let ook op andere meningen... ald...
lees meer
gepost door Loze Bizon |
68 keer bekeken
4 reacties
Geef 1
Forums:
De anderen en ik

mijn vader gaat vreemd

Hallo ik ben 13 en heb een groot probleem ik heb 2 jaar geleden ontdekt dat mijn vader aan het vreemd gaan is met mijn mijn stiefmoeder maar ik woon bij mijn moeder ik heb het al 2 jaar verzwegen...
lees meer
gepost door Anoniem |
102 keer bekeken
2 reacties
Geef 0
Forums:
Mijn gezin

ik ben alles zat

zoals jullie wel al aan de titel kunnen zien ben ik alles zat. elke dag op school zijn er wel weer mensen die kut opmerkingen maken, thuis is er wel vaak weer ruzie en mensen kunnen nooit normaal...
lees meer
gepost door Gestreepte Koningin |
127 keer bekeken
3 reacties
Geef 1
Forums:
Niet goed in mijn vel

Plaats zelf een bericht