Overslaan en naar de inhoud gaan

Welkom op onze community! Deel je vraag of verhaal met leeftijdsgenoten of laat een reactie achter bij iemand anders.

Minderjarige moderatoren bewaken dit forum. Soms laten ook zij een reactie achter. Meer over moderatie en afspraken lees je in de forum-regels. (On)tevreden over het forum? Laat het hier weten.
 

Zoek in het forum

je bent wie je bent!

hye ik wil effe zeggen dat het niet uitmaakt wie of wat je bent.. ben je gay, pan, lesbisch, trans, genderfluid, non-binair, bi,.. het maakt echt niet uit, de dag van vandaag is dat allemaal al...
lees meer
gepost door Modieuze Toren |
134 keer bekeken
6 reacties
Geef 5
Forums:
Mijn school / Mijn studies | Mijn gezin | Verliefd | De anderen en ik | Niet goed in mijn vel | Seksualiteit | Mijn lichaam | Vrije tijd | De wereld

Ik heb hoofdpijn als ik masturbeer.

Bij het masturberen heb ik het gevoel dat ik een zware inspanning moet doen. Na 10 minuten masturberen begin ik te hyperventileren, enorm te zweten en enorme hoofdpijn te krijgen.10 De dokter heeft...
lees meer
gepost door Gouden Stoomtrein |
1,450 keer bekeken
4 reacties
Geef 2
Forums:
Seksualiteit

Bekend willen zijn, maar ook weer niet

Hey! Ik weet niet of dit echt een vraag is voor dit forum, maar ik vroeg me af of anderen dit ook hebben. Ik ben al sinds mn 8 jaar ongeveer bezig met sociale media. Ik doe nu vooral tiktok. Ik vind...
lees meer
gepost door Neon Fozzie |
105 keer bekeken
2 reacties
Geef 0
Forums:
De wereld

uit de kast?

Zit te twijfellen om uit de kast te komen op school en internaat als non-binair maar ben bang mensen teleur te stellen. Weet ook niet goed hoe ik dit het best kan doen en wat het efficiëntste zal...
lees meer
gepost door Anoniem |
114 keer bekeken
3 reacties
Geef 0
Forums:
Niet goed in mijn vel

Lesbisch 2

Lieve awel-medewerker(s) en forumers, ik denk dat ik jullie hulp nodig heb.. Sinds kort merk ik van mezelf dat men interesse meer naar meisjes gaat dan naar jongens. Ik kijk vaker naar meisjes dan...
lees meer
gepost door Vliegende Rogue |
139 keer bekeken
1 reactie
Geef 1
Forums:
Verliefd | Niet goed in mijn vel | Seksualiteit | De wereld

Iets met een jongen willen doen

Hallo! Ik ben een jongen van 16 en zit ergens mee. Ik ben nu op reis en heb constant het gevoel dat ik geil ben ofzoiets. Op het strand enz zie ik overal knappe jongens met sixpacks enz. Daardoor zou...
lees meer
gepost door Zwarte Tijger |
469 keer bekeken
8 reacties
Geef 2
Forums:
Seksualiteit | Mijn lichaam

help me om over hem te geraken

Hey awel, vorig jaar heb ik een jongen leren kennen, in het begin verliep alles echt zonder problemen. We lachten veel, spraken veel af, we stuurden veel via whatsapp... . Na een tijdje hadden we...
lees meer
gepost door Anoniem |
110 keer bekeken
1 reactie
Geef 0
Forums:
Niet goed in mijn vel

ik weet niet wat ik hier mee moet

hey hier ben ik maar eens weer ik ben dus onzeker ove rzingen het klinkt misschien belangelijk maar ik wil het even uitleggen kijk dus ik vind zingen suuuper leuk om te doen en het luchtmijn op en ik...
lees meer
gepost door Twijfelende Spons |
54 keer bekeken
2 reacties
Geef 0
Forums:
De anderen en ik

helpp

ik ben heel bang van die challengs die nu rondgaat aub help iemand is het zo erg
lees meer
gepost door Slaperige Panda |
115 keer bekeken
4 reacties
Geef 1
Forums:
Seksualiteit | Verliefd | Mijn school / Mijn studies | Mijn gezin | De anderen en ik | Niet goed in mijn vel | Mijn lichaam | Vrije tijd | De wereld

duizelingen en geen zicht meer

love zegt: 29 dagen geleden Soms heb ik duizelingen en valt mijn zicht ineeens weg meestal duurt dit 2 sec. maar onlangs was ik bijbLO een beetje over mijn grenzen gegaan en kreeg ik dit wel 30 sec!...
lees meer
gepost door Anoniem |
39 keer bekeken
1 reactie
Geef 0
Forums:
Niet goed in mijn vel

Voel me heel onzeker en heb bijna elke dag stress

Beste, Ik voel me de laatste tijd heel onzeker en heb bijna of elke dag stress en maak me overal zorgen in. Iemand tips om dat een beetje te verminderen? Alvast danku x
lees meer
gepost door Kleine Durver |
89 keer bekeken
3 reacties
Geef 0
Forums:
Niet goed in mijn vel

Tattoo

Ik ben 15 jaar en heb nu 2 jaar mijn eerste hond: een Franse Bulldog. Ik zou graag een tattoo laten zetten om m'n hond altijd bij me te hebben. Ik weet dat ik een tattoo mag nemen met toestemming van...
lees meer
gepost door Zweedse Tarzan |
92 keer bekeken
1 reactie
Geef 1
Forums:
Mijn gezin | De anderen en ik | Mijn lichaam

medicijnen?

hey allemaal, vandaag ben ik dus geopereerd, er zijn 3 tanden getrokken, 2 kiezen en een melktand. en dan zijn er 2 spooktandjes (dus eig 2 extra tanden die in je tandvlees boven je wijsheidstand...
lees meer
gepost door Kwieke Leeuw |
88 keer bekeken
3 reacties
Geef 0
Forums:
De anderen en ik | Mijn lichaam

Ik weet niet wat ik moet doen!

hey, ik ben een meisje van 13 en mijn mama is lesbisch en soms heb ik het er wel moeilijk mee. Niet dat ik ertegen ben maar ik vind het gewoon een beetje raar. Hebben jullie tips?
lees meer
gepost door Anoniem |
24 keer bekeken
1 reactie
Geef 0
Forums:
Niet goed in mijn vel

Mijn vriend wilt weg van huis.

Hey! Mijn vriend en ik zijn 17 en half (we schelen een paar dagen).Hij wilt weggaan van huis als het nog onuitstaanbaarder wordt. Wij willen hem wel opvangen. Hij wordt gelukkig niet geslagen. Als er...
lees meer
gepost door Anoniem |
36 keer bekeken
2 reacties
Geef 0
Forums:
Mijn gezin

Tiktok account?

Hoi, Ik ben een meisje van 16 en vraag me af of het raar is om een anoniem tiktok account te maken en dat als "dagboek" te gebruiken omdat ik het aan niemand kan vertellen en het gewoon even kwijt...
lees meer
gepost door Super Tijger |
129 keer bekeken
5 reacties
Geef 1
Forums:
Mijn gezin | De anderen en ik | Niet goed in mijn vel | Mijn school / Mijn studies | De wereld

abortus

hey ik ben een meisje van 15 jaar in ik wil graag abortus doen waar kan ik een abortuspil halen en hoeveel kost dit zonder verzekering...
lees meer
gepost door Anoniem |
148 keer bekeken
1 reactie
Geef 0
Forums:
Seksualiteit

olijfolie als glijmiddel

beste lezer ik ben een jongen van 17 jaar en masturbeer heel graag en heel erg veel☺. Ik mastrubeer zn 4-5 keer per dag. yeah I know is veel. Maar ik woon nog bij mijn ouders en heb nog nooit seks...
lees meer
gepost door Anoniem |
1,333 keer bekeken
2 reacties
Geef 0
Forums:
Seksualiteit

ik noem hem daddy

hey ik ben een meisje van 14 en ik heb een vriendje van 16. hij noemt mij babygirl en hij wil dat ik hem daddy noem. is dat raar?
lees meer
gepost door Siberische Perzik |
527 keer bekeken
6 reacties
Geef 3
Forums:
Mijn lichaam | Verliefd | Seksualiteit

Plaats zelf een bericht