Overslaan en naar de inhoud gaan

We hebben enkele wijzigingen gedaan aan de forumregels. Herlees de nieuwe forumregels hier.

Welkom op onze community! Deel je vraag of verhaal met leeftijdsgenoten of laat een reactie achter bij iemand anders.

Minderjarige moderatoren bewaken dit forum. Soms laten ook zij een reactie achter. Meer over moderatie en afspraken lees je in de forum-regels. (On)tevreden over het forum? Laat het hier weten.
 

Zoek in het forum

ik krijg weinig aandacht?

hoi! ik heb 1 zus en ze krijgt altijd de meeste aandacht zooo stom en ik krijg niks dankje om dit te begrijpen als iemand het zelfde gevoel heeft herkent die mijn gevoel !!!!
lees meer
gepost door Anoniem |
11 keer bekeken
0 reacties
Geef 0
Forums:
Mijn gezin

???

hey kan iemand mij helpen aub (ik zal het wel eerst uitleggen) een 2 tal jaar geleden moest mijn hond weg omdat hij mijn zus gebeten had mijn mama had hem weg gedaan toen ik op school was zonder het...
lees meer
gepost door Rappe Luipaard |
70 keer bekeken
2 reacties
Geef 1
Forums:
Mijn gezin | Vrije tijd

slecht voelen en eerste keer psycholoog

oke dus ik zal eerst even kort vertellen wat er met mij aan de hand is. Al een tijdje voel ik mij niet zo goed in mijn vel op verschillende vlakken. Ik weet niet exact wanneer het is begonnen, maar...
lees meer
gepost door Strakke Zoot |
74 keer bekeken
2 reacties
Geef 0
Forums:
Niet goed in mijn vel

Vragenlijst

Hoihoi ik heb gezien dat velen vragenlijsten maken en ik was ook wel benieuwd dus heb is er zelf een gemaakt als je op bepaalde vragen niet wil antwoorden is dat oke hoor het is telkens met mijn...
lees meer
gepost door Gemene Catwoman |
211 keer bekeken
15 reacties
Geef 3
Forums:
De wereld | Vrije tijd | De anderen en ik | Mijn school / Mijn studies

Problemen met Schoolstudies

dag iedereen Ik ben een jongen van 15 en heb het moeilijk met school. Ik ben geïnteresseerd in kunst maar ik mag deze richting niet volgen van mn vader. Ik volgde vorig jaar (in het 2de) ASO...
lees meer
gepost door Lekkere Jodelaar |
24 keer bekeken
1 reactie
Geef 0
Forums:
Mijn school / Mijn studies | Niet goed in mijn vel

ASO naar KSO?

dag iedereen Ik ben een jongen van 15 en heb het moeilijk met school. Ik ben geïnteresseerd in kunst maar ik mag deze richting niet volgen van mn vader. Ik volgde vorig jaar (in het 2de) ASO...
lees meer
gepost door Lekkere Jodelaar |
78 keer bekeken
4 reacties
Geef 3
Forums:
Mijn school / Mijn studies | Niet goed in mijn vel

De pil en alcohol

Beste, ik heb eenmaal de pil ingenomen met alcohol en hierna seks gehad. Kan dit kwaad?
lees meer
gepost door Kalme Genieter |
25 keer bekeken
0 reacties
Geef 0
Forums:
Seksualiteit

prestatiedruk

hey allemaal vanaf de scholen dicht waren door corona hebben we taken gekregen van onze leerkrachten. deze gingen meestal goed bij mij maar nu is het de laatste week taken en we hebben zelfs 2...
lees meer
gepost door Anoniem |
19 keer bekeken
1 reactie
Geef 0
Forums:
Mijn gezin

masturbeer filmpjes ???

heeyyy Ik ben een meisje van 14, hoe gaat het met jullie??. Ik heb nu al een vriendje van 4 maanden hij is super lief en grappig en vooral verlegen. hij is 1 jaar ouder dan mij, we sturen filmpjes...
lees meer
gepost door Glimmende Tulp |
968 keer bekeken
6 reacties
Geef 1
Forums:
Verliefd | Seksualiteit | Mijn lichaam

klaar voor seks? en vraag aan jongens.

hey ik ben een meisje van 15 (bijna 16) . ik heb al 9maanden een relatie met een jongen (hij is een jaar ouder). We zijn heel open tegen elkaar en vertellen alles. We hebben het ook al eens over seks...
lees meer
gepost door Korte Robot |
94 keer bekeken
0 reacties
Geef 0
Forums:
Mijn lichaam | Seksualiteit | Niet goed in mijn vel | Verliefd

dreigingen help

hallo allemaal ik weet niet goed wat te doen! ik krijg al 2 maanden dreigingen. zo van maak een einde aan je leven. als je dat niet doe doe ik dat wel. stop toch met ademen. als je binnen een maand...
lees meer
gepost door Ijzeren Kok |
64 keer bekeken
3 reacties
Geef 1
Forums:
Mijn gezin | De anderen en ik | Niet goed in mijn vel | De wereld

Iedereen bedanken?

Heyy, Allemaal ik vind de mensen die me helpen echt lief dankuwel ik wil heel graag vrienden maken vergelijken met de mensen op mijn school ze zijn heel gemeen? Mvg,
lees meer
gepost door Flitsende Tulp |
76 keer bekeken
10 reacties
Geef 3
Forums:
De anderen en ik

Sociale media

Hallooww, Ik heb al 3 jaar ongeveer instagram sinds ik in het 5de zat en nu zit ik in het 1ste middelbaar mijn ouders controleerden nooit mijn gsm maar toen ik naar het 6de ging had er een meisje...
lees meer
gepost door Flitsende Tulp |
164 keer bekeken
5 reacties
Geef 1
Forums:
Mijn gezin | Verliefd

onlineles en veel school werk

tijdens de online lessen gaat het wel maar als ik aan mijn opdrachten moet werken heb ik echt geen zin meer. ik heb ook echt veel voor wiskunde die vrijdag af moet zijn en vrijdag heb ik ook een...
lees meer
gepost door Lange Vogel |
35 keer bekeken
2 reacties
Geef 0
Forums:
Mijn school / Mijn studies

vriendin antwoord niet

als ik berichtjes stuur naar mijn vriendin antwoord ze niet en ik weet niet wat ik moet doen??
lees meer
gepost door Sportieve Elf |
47 keer bekeken
3 reacties
Geef 1
Forums:
De anderen en ik

woorden doen ook pijn

Hallo iedereen dit is eigenlijke een oproep neem aub de tijd om te lezen ik heb dus een vriendin, ze heeft een chinees uiterlijk ze heeft me vertelt dat er vaak mensen zijn die gemene dingen naar...
lees meer
gepost door Gemene Catwoman |
57 keer bekeken
4 reacties
Geef 2
Forums:
De anderen en ik | De wereld | Niet goed in mijn vel

Single life :(

Hey iedereen! Ik ben een meisje van 14 jaar, en vroeger in het lager had ik bijna alleen maar jongens als vrienden, ik kleedde me ook stoerder dan alle andere meisjes. Maar toen we naar het...
lees meer
gepost door Blitse Wolvin |
67 keer bekeken
2 reacties
Geef 1
Forums:
De wereld | Vrije tijd

betekenis rood pinkend lampje gsm (help pls)

Hallo, ik was daarnet aan het scrollen op mijn gsm en plots sloot mijn scherm af en kon ik mijn gsm niet meer opstarten. Ik heb mijn gsm straks op school nodig omdat mijn vader gaat sturen waar hij...
lees meer
gepost door Blije Pony |
123 keer bekeken
1 reactie
Geef 0
Forums:
Mijn gezin | Mijn school / Mijn studies | Niet goed in mijn vel

help alsjeblieft (betekenis pinkend rood lampje gsm)

Hallo, ik moet binnen een uur naar school vertrekken, mijn grootouders gaan me brengen (ik mocht niet met de fiets van mijn mama) en mijn papa komt mij halen. Mijn papa heeft niet gezegd waar hij...
lees meer
gepost door Blije Pony |
22 keer bekeken
0 reacties
Geef 0
Forums:
Mijn school / Mijn studies | Niet goed in mijn vel | Mijn gezin

VERLIEFD OP MIJN NEEF??

Hey! volgens mij ben ik al enkele jaren verliefd op mijn neef. Ik droom soms dat wij knuffelen of naast elkaar liggen (zonder seksuele dingen!!)gewoon cozy doen. Ik vind hem ook wel knap, maar ik zou...
lees meer
gepost door Spaanse Paard |
42 keer bekeken
1 reactie
Geef 0
Forums:
Mijn gezin | Verliefd

Plaats zelf een bericht