Overslaan en naar de inhoud gaan

Welkom op onze community! Deel je vraag of verhaal met leeftijdsgenoten of laat een reactie achter bij iemand anders.

Minderjarige moderatoren bewaken dit forum. Soms laten ook zij een reactie achter. Meer over moderatie en afspraken lees je in de forum-regels. (On)tevreden over het forum? Laat het hier weten.
 

Zoek in het forum

ik heb hulp nodig

hii awel, Ik ben 16 jaar hen heb het de laatste maanden heel erg moeilijk, ik heb heel slechte contact met mijn mama doordat zij een drugsverleden heeft heeft mijn papa heeft al heel lang het...
lees meer
gepost door Anoniem |
38 keer bekeken
0 reacties
Geef 0
Forums:
Niet goed in mijn vel

Pijn tijdens het plassen

Hey heb snel effe een vraagje is het normaal dat als ik plas het pijn doet (ik heb dit altijd als ik ongesteld ben)???
lees meer
gepost door Smeulende Arend |
60 keer bekeken
3 reacties
Geef 0
Forums:
Mijn lichaam

met crush flirten die rookt en drinkt?! HELP

heyy, ik ben een meisje van 14 die skate en ik heb een crush, hij is 2 jaar ouder, hij is heel lang en dat is zooo mooi. hij zit bij mij in de sportclub dus ik zie hem maar 2 keer per week. alleen...
lees meer
gepost door Lange Vogel |
101 keer bekeken
4 reacties
Geef 1
Forums:
Verliefd

ben ik wel normaal? pt2

Hey, twee dagen geleden heb ik een bericht gepost, Ben ik wel normaal? Ik had het over dat ik twijfelde over mijn sexualiteit,... Dus gisteren heb ik met drie meisjes afgesproken en 1 van die 3 kende...
lees meer
gepost door Borrelende Durver |
117 keer bekeken
1 reactie
Geef 1
Forums:
Seksualiteit

Wat moet ik doen

Hallo iedereen, Ik ben een meisje van 17 jaar en ben al 2 jaar samen met een jongen. Telkens als we op date gingen waren we altijd aan het eten. Ik ben nooit dun geweest maar was nooit dik, maar...
lees meer
gepost door Zweedse Taart |
104 keer bekeken
3 reacties
Geef 0
Forums:
Mijn lichaam

Ongesteldheid

Heey awelers ik ben 12 jaar en gaa maandag en vrijdag naar school en ik ben vandaag ongesteld geworden en ik bloed vaak en erg veel dus ik check elke 20 min maar wij hebben altijd 1 uur les voor we...
lees meer
gepost door Smeulende Arend |
29 keer bekeken
1 reactie
Geef 0
Forums:
Vrije tijd

Ongesteldheid. Pfff

Dag liefste awelers i know het is laat but okey xd. Ik ben 12 jaar en ben 2 maanden geleden ongesteld geworden. Yeey (not). Soow ik bloed vaak en best veel ik moet vrijdag naar school en ik ben bang...
lees meer
gepost door Smeulende Arend |
76 keer bekeken
3 reacties
Geef 0
Forums:
Vrije tijd

Geesten en demonen

HELP! Beste mensen, ik heb al een tijdje samen met mijn vriendin. Maar zij heeft erge last van geesten. De geesten dee ze ziet zijn heel erg beangstigend. Bijvoorbeeld een vrouw zonder hoofd, een...
lees meer
gepost door Oprechte Duiker |
160 keer bekeken
2 reacties
Geef 0
Forums:
De anderen en ik | Niet goed in mijn vel | De wereld

Klaarkomproblemen

Hey vrienden Ik ben een 17 jarige homo jongen. Ik heb al een aantal keren seksuele interactie gehad met verschillende jongens zoals voorspel en seks. Jammer genoeg ben ik nog nooit in hun bijzijn...
lees meer
gepost door Anoniem |
171 keer bekeken
1 reactie
Geef 0
Forums:
Niet goed in mijn vel | Seksualiteit | Mijn lichaam

Vreemde vragen vr de jongens

Heyy! Ik ben een meisje van 14 :) Mss klinkt het raar maar ik vraag me zoveel gekke dingen af over een penis en ik hoopte dat ik hier mss een antwoord zou kunnen krijgen? 1. Drijft hij? 2.zit het...
lees meer
gepost door Frisse Bij |
421 keer bekeken
8 reacties
Geef 0
Forums:
De anderen en ik | Verliefd | Seksualiteit | Mijn lichaam | Vrije tijd

Kanker

Hallo awel, ik heb 9 jaar geleden iets meegemaakt. Ik ben een meisje van 16 jaar en ik heb 2 broers en 2 zussen. Mijn vader is gestorven aan kanker. Ik heb het er nog steeds heel erg moeilijk mee. Is...
lees meer
gepost door Vliegende Raket |
68 keer bekeken
2 reacties
Geef 0
Forums:
Niet goed in mijn vel

slaaptijd

Hoi allemaal, ik ben een meisje van 17 jaar en heb vrij strenge ouders, een van de dingen waar ik me aan stoor is dat ik de hele zomer om 22u30 moet gaan slapen. Nu vroeg ik me af hoe dit bij de rest...
lees meer
gepost door Anoniem |
25 keer bekeken
0 reacties
Geef 0
Forums:
Mijn gezin | Niet goed in mijn vel

ouders

ik ben een pleegkind in een ander gezin en mijn pleegmoeder word altijd boos op mij als iem anders iets doet ik moet ook naar ergens omdat ik zogezegd te aggresief reageer. ik mag ook niet eens...
lees meer
gepost door Grote Fozzie |
36 keer bekeken
2 reacties
Geef 0
Forums:
Mijn gezin

is dit iets voor op awel?

heyy ik heb een vraag maar ik weet niet of dit voor awel is maar ja ik zal het vertellen. ik ben meisje van 14 en draag deo natuurlijk.ik stink niet ofzo maar heb wel natte plekken onder oksel op...
lees meer
gepost door Loze Bizon |
108 keer bekeken
1 reactie
Geef 0
Forums:
Mijn lichaam

Ik weet niet of ik bi ben

Hey, ik ben een meisje van 12 en ik weet niet zo goed of ik op meisjes , jongens of allebei val. Weet er iemand hoe ik dat kan weten ... daag
lees meer
gepost door Coole Simba |
64 keer bekeken
2 reacties
Geef 0
Forums:
Verliefd

ik weet niet waarom

hey ik ben helena een meisje van 13 de laatste tijd voel ik mij echt depresief ik ween de hele tijd maar ik weet niet waarom ik heb het al proberen op te zoeken maar dat hilp niet zo veel ik...
lees meer
gepost door Anoniem |
13 keer bekeken
2 reacties
Geef 0
Forums:
Niet goed in mijn vel

Help, mijn ouders wuiven problemen weg en vinden hygiëne niet belangrijk

Ik en mijn gezin zijn als kind nooit de basishygiëne enzo aangeleerd (dit is meer uit nonchalance dan uit luiheid denk ik), en naarmate ik ouder werd en daarover steeds meer opmerkingen kreeg, begon...
lees meer
gepost door Anoniem |
250 keer bekeken
2 reacties
Geef 0
Forums:
Mijn gezin

Verliefd op populaire boyyy

Hallowwwwww. Ik ben dus al effekes verliefd op een populaire boy uit mn klas en hij ziet me wrs nie staan omdat hij zo populair is en ik nie echt?... Er zijn zo nog beire veel populaire meisjes...
lees meer
gepost door Anoniem |
29 keer bekeken
0 reacties
Geef 0
Forums:
Verliefd

Kokend water over mij gieten

Hey hebben jullie ook soms de neiging om kokend water over je zelf te gieten of een pan die op het vuur staat aan te raken Gr rijke babbelaar ??
lees meer
gepost door Rijke Babbelaar |
138 keer bekeken
1 reactie
Geef 1
Forums:
Mijn lichaam

kan je van een tso richting psycholoog worden?

ik moet kiezen of ik volgendjaar stw of gww in tso ga doen. maar ik weet totaal niet welke richting het beste is om te doen. ik pieker er nu al super lang over en hoop dat er iemand mij kan helpen.
lees meer
gepost door Anoniem |
32 keer bekeken
1 reactie
Geef 0
Forums:
Mijn school / Mijn studies

Plaats zelf een bericht