Overslaan en naar de inhoud gaan

Deze community zoekt versterking!  We zijn op zoek naar jongeren tussen de (bijna) 16 en 18 jaar om het forum mee te beheren. 
Interesse? Alle info vind je op awel.be/moderator. Schrijf je daar snel in voor 1 van onze infosessies 😊

LAST CALL: zeer binnenkort sluiten we de inschrijvingen voor ons team! Wees er nog snel bij!

Welkom op onze community! Deel je vraag of verhaal met leeftijdsgenoten of laat een reactie achter bij iemand anders.

Minderjarige moderatoren bewaken dit forum. Soms laten ook zij een reactie achter. Meer over moderatie en afspraken lees je in de forum-regels. (On)tevreden over het forum? Laat het hier weten.
 

Zoek in het forum

Schuldig

Ik ben op een of andere manier op sexchat- en chatroulette sites gekomen. Ik vind het spannend en leuk terwijl maar vooral in het begin (voordat er iets gebeurt is), maar vind het niet leuk kom...
lees meer
gepost door Anoniem |
42 keer bekeken
1 reactie
Geef 0
Forums:
Niet goed in mijn vel

ik weet het niet meer

hey ik ben een meisje ik wil graag even iets kwijt ik heb een psycholoog en ze begeleid mij hier wel mee in ik ben sinds paar weken terug stemmetjes in mijn hoofd gaan horen het zijn erge slechte...
lees meer
gepost door Anoniem |
13 keer bekeken
1 reactie
Geef 0
Forums:
Niet goed in mijn vel

HELP ME PLZZ??

heyyy ;) ben ik de enige die op men 13 jaar nog nooit een lief gahad heeft of alea ze willen wel met me maar ik durf niet. en ik word altijd gepest door men zus omdat ze dent dat ik op meisjes valt...
lees meer
gepost door Kromme Heldin |
99 keer bekeken
4 reacties
Geef 1
Forums:
Mijn school / Mijn studies | Verliefd | Mijn gezin | Niet goed in mijn vel

snelle orgasmes en geen sperma

hey ik ben 13, als ik aftrek dan duurt het maar 2-3minuten voor ik mijn orgasme krijg, maar er komt nooit sperma uit. Weet iemand hoe dat komt?
lees meer
gepost door Anoniem |
20 keer bekeken
1 reactie
Geef 0
Forums:
Mijn lichaam

Scheiden

Heyy mensen het is al laat maar dit wil ik ff zeggen Ik ben een meisje van 13 jaar en mijn ouders gaan scheiden Ik heb nu vaker ruzie met mijn mama En daarnet met mijn papa (drinkt) en hij zij...
lees meer
gepost door Kromme Heldin |
18 keer bekeken
1 reactie
Geef 0
Forums:
Mijn gezin

mishandeling of depressie?

hoi! ik ben lotte en ik ben 12 jaar dit is mijn verhaal... ik weet niet sat er met me aan de hand is de ene dag weigeren mijn ouders te praten of moet ik zelf alles kopen het eten zlles en dan die...
lees meer
gepost door Anoniem |
31 keer bekeken
1 reactie
Geef 0
Forums:
Niet goed in mijn vel | Seksualiteit

Iets mis met mij?!

Hey iedereen! Me: jongen 14 yr. Ik denk dat er iets mis is met mij. Ik krijg de huid van mijn penis niet helemaal, eigelijk dus niet, over mijn eikel heen. Dit is al altijd zo geweest, maar nu ik...
lees meer
gepost door Anoniem |
59 keer bekeken
2 reacties
Geef 0
Forums:
Mijn lichaam | Niet goed in mijn vel | Seksualiteit

datingg?

heyy, ik ben meisje v 16 jaar en kwil echt daten ma kvind ma ik zoek een defige app om zo mense te zoeke ma zo da ni voor volwassene is. ale ik wil is iets anders doen als uitgaan en altijd met een...
lees meer
gepost door Lange Piloot |
205 keer bekeken
6 reacties
Geef 1
Forums:
Seksualiteit

Verliefd? of niet?

Hallo! T. hier, jongen 14 jaar. Ik heb echt een raar gevoel nu. Er is een meisje op school waar ik me erg door aangetrokken voel, maar door corona heb ik die eigenlijk nooit in het echt ontmoet, wel...
lees meer
gepost door Halve Dolfijn |
109 keer bekeken
7 reacties
Geef 1
Forums:
Verliefd

Slijm in onderbroek

Hey, Ik vraag me dit al een tijdje af: ik heb elke dag zo een soort van slijm achtig iets in mij onderbroek, is dit normaal?! Want ik denk echt dat ik de enige ben die dat heeft. (Ik ben trouwens een...
lees meer
gepost door Zwoele Iceman |
184 keer bekeken
6 reacties
Geef 0
Forums:
Mijn lichaam

Slijm in onderbroek

Hey, Ik vraag me dit al een tijdje af: is het normaal dat ik elke dag zo een soort van slijm in mijn onderbroekje heb? (Ben trouwens een meisje) En ik doe niet aan masturberen ofzo dus is dit normaal...
lees meer
gepost door Anoniem |
43 keer bekeken
2 reacties
Geef 0
Forums:
Mijn lichaam

Beugel nodig

Hoi Ik ben een meisje van 16 en ik word niet zo goed behandeld door mijn ouders. Ik wil supergraag een beugel (mijn 2 voorste tanden staan te veel naar voren) maar ik mag niet en ik ben er mega...
lees meer
gepost door Super Tijger |
98 keer bekeken
4 reacties
Geef 0
Forums:
De anderen en ik | Niet goed in mijn vel | Mijn gezin | Mijn lichaam

Sleepover tijdens maandstonden

Hallo Awellers, Ik heb volgende week een sleepover met een aantal meiden, maar juist die week heb ik mijn regels/maandstonden. Hoe moet ik naar die sleepover gaan? Alvast bedankt x
lees meer
gepost door Zwoele Iceman |
118 keer bekeken
5 reacties
Geef 0
Forums:
Vrije tijd | Mijn lichaam

andere manieren?

zijn er andere manieren om iemand te leren kennen ipv snapchat, wink,yubo of Instagram? zo ja welke
lees meer
gepost door Rappe Luipaard |
122 keer bekeken
2 reacties
Geef 0
Forums:
Verliefd | Seksualiteit

Schrik voor voorspel of seks

Hey dit wordt een heel raar bericht maar ik ben zeker dat ik niet de enige ben die hieraan denkt. Ik ben een meisje van 15 en heb schrik voor voorspel of seks. Een jongen aftrekken of pijpen lijkt...
lees meer
gepost door Hete Babbelaar |
239 keer bekeken
1 reactie
Geef 0
Forums:
Seksualiteit | Mijn lichaam | Niet goed in mijn vel

Harry styles

Hey iedereen meisje van 13 hier. Ik ga zo naar een concert van harry styles in 2021 en ik wil hem zo graag ontmoeten ?maar hij geeft geen meet and greets in Europa dus weet iemand hoe ik me opvallen...
lees meer
gepost door Metalen Krijger |
37 keer bekeken
2 reacties
Geef 0
Forums:
Vrije tijd

Gezicht

Beste, ik heb op mijn gezicht een redelijke hoeveelheid vet hangen op mijn wangen. Hoe krijg je dit heel snel weg? Btw momenteel ben ik 12 jaar
lees meer
gepost door Brubbelende Spion |
81 keer bekeken
4 reacties
Geef 0
Forums:
Niet goed in mijn vel

NUT VAN HET LEVEN?

Hallo, hallo, Ik hou het even kort! Ik heb geen zelfmoordneigingen ofs, helemaal niet zelfs! Maar soms twijfel ik echt of het leven wel nut heeft! Wat is het doel en nut van het leven? We gaan naar...
lees meer
gepost door Sympathieke Muffin |
127 keer bekeken
4 reacties
Geef 0
Forums:
De wereld | Niet goed in mijn vel | Vrije tijd | De anderen en ik

Aangerand door stiefvader

Hallo awel, Ik ben 17 jaar en rond mijn 12 jaar heeft mijn stiefvader mij meerdere keren aangerand. Hij kwam altijd naar mij als we alleen waren of als ik in mijn kamer zat. In het begin wreef hij...
lees meer
gepost door Anoniem |
107 keer bekeken
1 reactie
Geef 0
Forums:
Niet goed in mijn vel

help! met jezelf spelen fijn maar niet durven te zggen

ik ben een meisje. nog best jong. ik vind het fijn om met mezelf te spelen op seksueel gebied. ik doe dit dan ook vaak stiekem. zoals ik al zei ik ben best jong en durf dus niks te zeggen tegen mijn...
lees meer
gepost door Edele Bloem |
35 keer bekeken
1 reactie
Geef 0
Forums:
Niet goed in mijn vel | Mijn lichaam | Seksualiteit

Plaats zelf een bericht