Overslaan en naar de inhoud gaan

Welkom op onze community! Deel je vraag of verhaal met leeftijdsgenoten of laat een reactie achter bij iemand anders.

Minderjarige moderatoren bewaken dit forum. Soms laten ook zij een reactie achter. Meer over moderatie en afspraken lees je in de forum-regels. (On)tevreden over het forum? Laat het hier weten.
 

Zoek in het forum

puber gevoel

hallo ik wil even iets mededelen ik ben 12 jaar heel jong maar ik ben al een het puberen maar j daar komt veel bij kijken eerst was ik een rustig meisje maar nu krijg ik heel veel woede aanvallen en...
lees meer
gepost door Anoniem |
25 keer bekeken
1 reactie
Geef 0
Forums:
Niet goed in mijn vel

hallo... en bye

hallo ik stuur even een bericht, zit in de shit heb veel mensen die op mij rekenen en soms omdat ik een maskerdraag en denken dat alles perfect gaat en anderen omdat ze weten dat ik me rot en dood...
lees meer
gepost door Anoniem |
22 keer bekeken
0 reacties
Geef 0
Forums:
Niet goed in mijn vel

Ik heb ruzie wil het snel oplossen!!!!

hey ik heb ruzie en zou het uit willen praten. iemand tips.
lees meer
gepost door Anoniem |
16 keer bekeken
0 reacties
Geef 0
Forums:
Mijn gezin | Mijn school / Mijn studies | Verliefd | De anderen en ik | Niet goed in mijn vel | Seksualiteit | Mijn lichaam | Vrije tijd | De wereld

vriendin ontdekt geheim!!

haalo, dus ik wil al een tijdje dood... en ik kon het gewoon niet meer voor mezelf houden dus zei ik aan mijn best friend: kun je een geheim bewaren? want ik zit op awel! ze zei: ah voor je ouders...
lees meer
gepost door Sluwe Pony |
153 keer bekeken
1 reactie
Geef 0
Forums:
De anderen en ik

wat moet ik doen

hallo, ik ben een meisje van 14 en ik heb een vriende maat sinds een tijdje gelede begon ik heel close te worden met een vriend van mij, en ik heb gevoelens voor hem, wij hebben vandaag gekust, maar...
lees meer
gepost door Koperen Winnaar |
126 keer bekeken
3 reacties
Geef 0
Forums:
Verliefd | De anderen en ik

haat tegen haat

hallo zoals je ziet heb ik haat tegen haat als er iets is dat ik haat is het haat comments je komt ze overal tegen op instra fb snap elke medium ook jmmr genoeg op awel ;( dit is heel jammer awel...
lees meer
gepost door Gave Goochelaar |
236 keer bekeken
2 reacties
Geef 0
Forums:
De anderen en ik | Niet goed in mijn vel

anaal

hey awellers, ik zou graag eens anaal willen proberen (ben een jongen) samen met mijn vriendin. zij wilt het ook. enkel weten we niet hoe we moeten beginnen. iemand tips?
lees meer
gepost door Gele Zoot |
510 keer bekeken
3 reacties
Geef 0
Forums:
Seksualiteit

ff vo anoniem

hallo anoniem je bent al een kwartier iemand van forum aant beledigen en shmetta is bedrieger wow je kan arabisch super ma da is ze zo niet ze lijkt me een keitoffe en reageerd keilief dus stop met...
lees meer
gepost door Anoniem |
19 keer bekeken
0 reacties
Geef 0
Forums:
De anderen en ik

Wie heeft een vriend/ vriendin

kijk naar de titel
lees meer
gepost door Anoniem |
42 keer bekeken
1 reactie
Geef 0
Forums:
De anderen en ik | Verliefd | De wereld | Vrije tijd | Mijn gezin | Mijn school / Mijn studies | Mijn lichaam | Seksualiteit

ik wil en kan niet meer

hey iedereen, op een of andere manier is mijn bericht dus verwijderd. dit is wel niet echt fijn want ik voelde me echt niet goed en het ging over zelfmoord. kan iemand mij asjeblieft vertellen waarom...
lees meer
gepost door Creatieve Wolk |
98 keer bekeken
5 reacties
Geef 2
Forums:
Niet goed in mijn vel

snijden??

hoi, ik heb dus gisteren besloten dat ik mezelf wil gaan snijden... ik weet dat veel mensen gaan zeggen dat ik het niet moet gaan doen maar ik heb er eerst lang en goed over nagedacht! deze ochtend...
lees meer
gepost door Sluwe Pony |
241 keer bekeken
8 reacties
Geef 1
Forums:
Niet goed in mijn vel

problemen studiekeuze

Hallo allemaal, ik voel me heel slecht want ik weet echt niet wat ik moet doen. Ik zit in het vierde middelbaar ASO en heb een jaarbuis op economie (ik doe talen en eco) en een jaarbuis op wiskunde...
lees meer
gepost door Anoniem |
67 keer bekeken
1 reactie
Geef 1
Forums:
Mijn school / Mijn studies

Vragenlijst :)

- Ik heb ook een vragenlijst gedaan omdat sommige dit ook doen hehe!? 1) Hoe oud zijn jullie en jongen of meisje??? ( Ik ben 13 jaar en een meisje) 2) Weet er iemand dat je op awel bent??( Nope!) 3...
lees meer
gepost door Flitsende Tulp |
132 keer bekeken
16 reacties
Geef 1
Forums:
De anderen en ik

soa door vingeren?

kan je een soa krijgen door te vingeren met je vriend of zelf doet?
lees meer
gepost door Lange Vogel |
195 keer bekeken
2 reacties
Geef 1
Forums:
Seksualiteit | Mijn lichaam

Seks

Ben ik de enige die enorm veel zin heeft in seks? Ik ben 15 jaar oud en moet om me te bedwingen elke dag masturberen.
lees meer
gepost door Anoniem |
256 keer bekeken
5 reacties
Geef 0
Forums:
Seksualiteit | Mijn lichaam

Is dit raar?

Hey! Ik ben maar 12 jaar en ik heb al veel seksuele gedachten. Als ik ‘s avonds in bed lich dan masturbeer ik of vinger ik. Het voelt goed en jet is echt leuk om te doen. Maar in mijn gedachten denk...
lees meer
gepost door Toffe Coyote |
255 keer bekeken
9 reacties
Geef 3
Forums:
Seksualiteit

Hoe stop ik met snijden...

Hey, Ik snijd mezelf onderussen al een hele tijd... Maar ik wil hier mee stoppen... Het begon met kleine krasjes maar ondertussen echt diep snijden... Willen jullie dit niet verijderen aub want ik...
lees meer
gepost door Anoniem |
214 keer bekeken
11 reacties
Geef 0
Forums:
Niet goed in mijn vel | Mijn lichaam

WAT???

Hey, ik heb een heel tijdje geleden iets gepost dat ging over kussen enzo. Heel erg bedankt aan de mensen die hierop hebben gereageerd. (er mogen nog altijd reacties binnenkomen :) ) Maar nu heb ik...
lees meer
gepost door Zomerse Maan |
109 keer bekeken
3 reacties
Geef 0
Forums:
Verliefd | Niet goed in mijn vel

nood aan psycholoog

Hey iedereen, ik wil heel graag een psycholoog hebben. Ik wil met hem/haar praten over hoe ik me ECHT voel. Want dit wil ik niet tegen mijn ouders zeggen. Als ik dit vraag aan mijn ouders gaan ze...
lees meer
gepost door Slapende Ballon |
49 keer bekeken
2 reacties
Geef 1
Forums:
De anderen en ik | Niet goed in mijn vel

gesprek met psycholoog en ouders

Hey Ik ben een meisje van 15 en ik heb ongeveer 2 weken geleden voor het eerst aan mijn psycholoog vertelt over dat ik liever niet meer wil leven... Vandaag hebben we daar nog wat over gepraat en ze...
lees meer
gepost door Fruitige Framboos |
56 keer bekeken
3 reacties
Geef 1
Forums:
Niet goed in mijn vel

Plaats zelf een bericht