Overslaan en naar de inhoud gaan

We hebben enkele wijzigingen gedaan aan de forumregels. Herlees de nieuwe forumregels hier.

Welkom op onze community! Deel je vraag of verhaal met leeftijdsgenoten of laat een reactie achter bij iemand anders.

Minderjarige moderatoren bewaken dit forum. Soms laten ook zij een reactie achter. Meer over moderatie en afspraken lees je in de forum-regels. (On)tevreden over het forum? Laat het hier weten.
 

Zoek in het forum

Hoe kan ik stoppen met snijden...

Hey, Ik snijd mezelf al een hele tijd. Waar niemand dt kan zien... Ik wil hier graag mee stoppen maar weet niet hoe. Het is eigenlijk een soort van gewoonte geworden om uit de miserie te vluchten......
lees meer
gepost door Anoniem |
68 keer bekeken
4 reacties
Geef 0
Forums:
Niet goed in mijn vel | Mijn lichaam

ik heb hulp nodig

hallo, ik ben een meisje en ik ben 12 jaar oud ik zit in het eerste middelbaar en ik werd heel mijn lagere school gepest. ik heb daar nog heel veel moeite mee en ik vertel het niet aan mijn nieuwe...
lees meer
gepost door Stille Koningin |
54 keer bekeken
14 reacties
Geef 0
Forums:
De anderen en ik | Niet goed in mijn vel

ik zie het echt niet meer zitten...

hey iedereen, ik ben een meisje van 15 en ik zie het leven echt niet meer zitten. mijn mama roept de hele tijd op mij en scheld mij de hele tijd uit. onze elektriciteit was ook uitgevallen en...
lees meer
gepost door Hete Wolvin |
23 keer bekeken
2 reacties
Geef 0
Forums:
Niet goed in mijn vel

masturberen meisjes van14?

Hey ik ben een jongen van 14 jaar en ik zou willen weten of de meisjes van mijn leeftijd ook masturberen. Ze doen er altijd afstandelijk over en als ik er naar vraag zeggen ze dat het vies is, dit...
lees meer
gepost door Maffe Majoor |
377 keer bekeken
5 reacties
Geef 2
Forums:
Seksualiteit

Masturberen meisjes?

Hey, ik ben een jongen van 14 en vraag me af of meisjes van mijn leeftijd masturberen, ze doen er altijd afstandelijk over dus ik weet het niet goen.
lees meer
gepost door Anoniem |
51 keer bekeken
1 reactie
Geef 0
Forums:
Seksualiteit

Na hoelang werkt de pil?

Ik neem nog niet zo lang de pil (ik denk zo een 2/3 weken) en heb gisteren voor de eerste keer seks gehad, maar we waren zo dom om het zonder condoom te doen. Ik ben bang dat de pil nog niet werkt en...
lees meer
gepost door Edele Fozzie |
157 keer bekeken
4 reacties
Geef 1
Forums:
Seksualiteit

Kan een dokter zien aan urine of je seks hebt gehad (zonder condoom) maar ik neem de pil.

Wil iemand me dit aub zo snel mogelijk vertellen ik ben een beetje in paniek want mijn ouders mogen niet weten dat ik seks heb gehad en zeker zonder condoom. Btw men pa is huisdokter dus van hem moet...
lees meer
gepost door Edele Fozzie |
1,709 keer bekeken
4 reacties
Geef 1
Forums:
Seksualiteit

Kan een dokter zien of je seksueel actief bent aan urine?

Kan de dokter zien of je seksueel actief bent aan urine? Ik heb onlangs seks gehad voor de eerste keer en het was zonder condoom maar ik neem wel de pil. Dit was heel riskant en dom maar ik moet van...
lees meer
gepost door Anoniem |
140 keer bekeken
1 reactie
Geef 0
Forums:
Seksualiteit

Voorspel met nicht

hallo ik ben bijna 17 en heb nog nooit een lief gehad en heb ook nog nooit gekust. ik heb eens geexperimenteerd met mijn nicht en dat was heel leuk (enkel voorspel). nu vroeg ik mij af of ik de enige...
lees meer
gepost door Geniale Scooter |
530 keer bekeken
3 reacties
Geef 0
Forums:
Verliefd | Seksualiteit

De pil

Hoi allemaal Ik vroeg me af of er mensen waren die hun ervaringen over de pil willen delen. Ik wil deze graag nemen, omdat ik altijd heel veel buikpijn heb en pijnstillers niet helpen. Werkt de pil...
lees meer
gepost door Wijze Draak |
42 keer bekeken
2 reacties
Geef 1
Forums:
Mijn lichaam

zwanger

hallo, ik heb eergisteren seks gehad met een jongen, we deden het 2x. de eerste keer zonder condoom waarbij er een beetje voorvocht in mijn vagina kwam (voor we begonnen had hij wel geplast en niet...
lees meer
gepost door Bleke Drummer |
165 keer bekeken
0 reacties
Geef 0
Forums:
Seksualiteit

spijt van ontmaagd

hallo, ik ben een jongen van 18 jaar en heb onlangs sex gehad. Het was mijn eerste keer en ze was 13. alleen denk ik dat ze te jong is, we wouden het allebei maar nu heb ik er spijt van. ze blijft...
lees meer
gepost door Blinky Caravan |
297 keer bekeken
3 reacties
Geef 0
Forums:
Seksualiteit

riverdale

hey iedereen, ik ben een grote fan van riverdale. Ik wil graag de seizoenen opnieuw bekijken, maar ik heb geen netflix (ik wil er niet voor betalen)... Ik gebruikte ook eerst popcorn time, maar die...
lees meer
gepost door Slapende Ballon |
103 keer bekeken
7 reacties
Geef 1
Forums:
Vrije tijd

ik heb hulp nodig

hii awel, Ik ben 16 jaar hen heb het de laatste maanden heel erg moeilijk, ik heb heel slechte contact met mijn mama doordat zij een drugsverleden heeft heeft mijn papa heeft al heel lang het...
lees meer
gepost door Anoniem |
38 keer bekeken
0 reacties
Geef 0
Forums:
Niet goed in mijn vel

Pijn tijdens het plassen

Hey heb snel effe een vraagje is het normaal dat als ik plas het pijn doet (ik heb dit altijd als ik ongesteld ben)???
lees meer
gepost door Smeulende Arend |
60 keer bekeken
3 reacties
Geef 0
Forums:
Mijn lichaam

met crush flirten die rookt en drinkt?! HELP

heyy, ik ben een meisje van 14 die skate en ik heb een crush, hij is 2 jaar ouder, hij is heel lang en dat is zooo mooi. hij zit bij mij in de sportclub dus ik zie hem maar 2 keer per week. alleen...
lees meer
gepost door Lange Vogel |
101 keer bekeken
4 reacties
Geef 1
Forums:
Verliefd

ben ik wel normaal? pt2

Hey, twee dagen geleden heb ik een bericht gepost, Ben ik wel normaal? Ik had het over dat ik twijfelde over mijn sexualiteit,... Dus gisteren heb ik met drie meisjes afgesproken en 1 van die 3 kende...
lees meer
gepost door Borrelende Durver |
117 keer bekeken
1 reactie
Geef 1
Forums:
Seksualiteit

Wat moet ik doen

Hallo iedereen, Ik ben een meisje van 17 jaar en ben al 2 jaar samen met een jongen. Telkens als we op date gingen waren we altijd aan het eten. Ik ben nooit dun geweest maar was nooit dik, maar...
lees meer
gepost door Zweedse Taart |
104 keer bekeken
3 reacties
Geef 0
Forums:
Mijn lichaam

Ongesteldheid

Heey awelers ik ben 12 jaar en gaa maandag en vrijdag naar school en ik ben vandaag ongesteld geworden en ik bloed vaak en erg veel dus ik check elke 20 min maar wij hebben altijd 1 uur les voor we...
lees meer
gepost door Smeulende Arend |
29 keer bekeken
1 reactie
Geef 0
Forums:
Vrije tijd

Ongesteldheid. Pfff

Dag liefste awelers i know het is laat but okey xd. Ik ben 12 jaar en ben 2 maanden geleden ongesteld geworden. Yeey (not). Soow ik bloed vaak en best veel ik moet vrijdag naar school en ik ben bang...
lees meer
gepost door Smeulende Arend |
76 keer bekeken
3 reacties
Geef 0
Forums:
Vrije tijd

Plaats zelf een bericht