Overslaan en naar de inhoud gaan

We hebben enkele wijzigingen gedaan aan de forumregels. Herlees de nieuwe forumregels hier.

Welkom op onze community! Deel je vraag of verhaal met leeftijdsgenoten of laat een reactie achter bij iemand anders.

Minderjarige moderatoren bewaken dit forum. Soms laten ook zij een reactie achter. Meer over moderatie en afspraken lees je in de forum-regels. (On)tevreden over het forum? Laat het hier weten.
 

Zoek in het forum

Wattpad

hey een meisje van 14. Ik heb dus een boeken app Wattpad en ik ben de enige op school die dat heeft en andere noemen mij daardoor raar. is het raar dat ik Wattpad heb?
lees meer
gepost door Siberische Perzik |
89 keer bekeken
5 reacties
Geef 1
Forums:
De anderen en ik | Vrije tijd | De wereld

braids box als blanke persoon acceptabel?

Heyy! ik heb een vraagje over braids box. (allemaal vlechtjes in je haar) Ik ben dus blank en ik vind braids box zooo leuk en ik zou ze graag laten zetten. Alleen heb ik ergens gehoord dat het minder...
lees meer
gepost door Unieke Mees |
527 keer bekeken
2 reacties
Geef 1
Forums:
De wereld | Mijn lichaam | De anderen en ik

Vaginale afscheiding

Hey girlieess ? Ik schrijf deze forum omdat ik het gevoel heb dat er weinig aandacht wordt besteden aan 'teveel' vaginale afscheiding. Ik ben 20 jaar en heb van mijn 14e tot mijn 19e de minipil...
lees meer
gepost door Crazy Magneet |
254 keer bekeken
1 reactie
Geef 0
Forums:
Seksualiteit

schuldgevoel over overleden vriendin (zelfverwonding en zelfmoordgedachten)

Ik ben een jongen van 14 en ongeveer zeven maanden geleden is mijn lief gestorven door een auto ongeluk. Na zeven maanden snijd ik mij nog steeds en voel ik mij schuldig. Ik wil dat het stopt, maar...
lees meer
gepost door Spitse Tuktuk |
35 keer bekeken
2 reacties
Geef 0
Forums:
De anderen en ik | Niet goed in mijn vel

ben ik echt te jong voor insta

hey ik ben een meisje wat deze week 12 wordt en ik heb een vraagje. mijn ouders zeggen dat ik nog te jong ben voor instagram. ik vind van niet. veel vrienden van mij hebben da ook en ik snap niet...
lees meer
gepost door Anoniem |
44 keer bekeken
1 reactie
Geef 0
Forums:
Mijn gezin | Vrije tijd | De wereld

broke

dag mensen die dit lezen. ik ben een jongen van dertien jaar en ik ben broke... mijn ouders zitten in een scheiding en het meisje waar ik zo hard van hield heeft mij een paar weken geleden gedumpt de...
lees meer
gepost door Chille Generaal |
168 keer bekeken
5 reacties
Geef 2
Forums:
Mijn gezin | Verliefd | Niet goed in mijn vel | Mijn lichaam | De anderen en ik | De wereld | Seksualiteit | Vrije tijd | Mijn school / Mijn studies

ik heb een vraagjee over seks

hee iedereen hier, Ik heb echt een vraag.. ik vraag het me al een paar maanden af.. dus ik ben lesbisch. en ik heb een lief we hebben vaak seks samen. we willen nu graag een strapon uit proberen.....
lees meer
gepost door Anoniem |
387 keer bekeken
4 reacties
Geef 0
Forums:
Verliefd | De anderen en ik | Seksualiteit | Mijn lichaam | De wereld

weer onzeker

hey ja ik ben weer eens onzeker? morgen ga ik bij minn beste vriendin slapen en zwemmen maar ik weet niet wat ik moet aan doen. in bikini voel ik me te dik en heb niet graag dat mijn borsten zo...
lees meer
gepost door Edele Koning |
134 keer bekeken
3 reacties
Geef 0
Forums:
Niet goed in mijn vel | Mijn lichaam

draaierig

dag allemaal, ik heb maandag een tandoperatie gehad. als je wat meer wilt weten zoek me dan eveb op. wel ik voel me nu heel draaierig als ik opsta en rondloop mn mama weet het niet en mijn papa ook...
lees meer
gepost door Kwieke Leeuw |
88 keer bekeken
5 reacties
Geef 0
Forums:
Mijn lichaam

ik ben bang dat ik zwanger ben

hallo, ik ben een meisje van 16 jaar, en ik heb vaak onveilige seks met mijn vriend. ik pijp hem eerst altijd zodat het voorvocht weg is, ook komt hij niet klaar inme. ik ben heel bang dat ik zwanger...
lees meer
gepost door Abstracte Goochelaar |
309 keer bekeken
1 reactie
Geef 0
Forums:
Mijn lichaam

Zwanger

hallo, Ik ben een meisje van 16 jaar. ik heb vaak onveilige seks met mijn vriend, ik pijp hem eerst altijd zodat het voorvocht weg is en hij komt nooit klaar in me. Maar toch twijfel ik of ik...
lees meer
gepost door Abstracte Goochelaar |
89 keer bekeken
1 reactie
Geef 0
Forums:
Mijn lichaam

Vriendin aan drugs?

Hey allemaal, mijn beste vriendin (laten we haar meisje A noemen) heeft mij verteld dat een van mijn andere beste vriendinnen (die we meisje B zullen noemen) drugs zou doen. Een vriendin van meisje A...
lees meer
gepost door Anoniem |
101 keer bekeken
2 reacties
Geef 0
Forums:
De anderen en ik | Niet goed in mijn vel | Vrije tijd | De wereld

logeren met vriendin

hoi awellers, ik ben aan t logeren met een vriendin en ik voel me echt niet goed als in dat ik sad ben enzo en ik heb echt t idee dat ik elk moment in tranen kan uitbarsten maar dat wil ik voorkomen...
lees meer
gepost door Gestreepte Koningin |
75 keer bekeken
2 reacties
Geef 0
Forums:
Niet goed in mijn vel

gebruikt en weg ge gooid ?

dag iedereen ik ben 15 jaar oud en ik ben al lang verliefd op een jonge uit men klas . met mommenten denk ik dat hij me ook leuk vind maar we hebben elkaar laats gezien en toen dacht ik dat hij me...
lees meer
gepost door Moderne Bizon |
281 keer bekeken
2 reacties
Geef 1
Forums:
Mijn school / Mijn studies | Verliefd | De anderen en ik | Seksualiteit | Vrije tijd

"wraak" op plagers

Hey, Ik ben altijd het slimme, stille meisje achteraan in de klas met weinig vrienden. Dit komt omdat ik enorm verlegen ben en ik ben ook redelijk slim waardoor ik goede punten haal en de nerd van de...
lees meer
gepost door Groene Wolvin |
128 keer bekeken
3 reacties
Geef 0
Forums:
Mijn school / Mijn studies | De anderen en ik | Mijn lichaam

moet ik het vertellen of ni? zo ja, hoe??

hey allemaal... ik heb een vraagje voor jullie, en het is een probleem :/ ik zit dus met zmgedachten... maar ik draag al heeeel mijn leven een “masker” en niemand weet hoe ik me echt voel... nu,...
lees meer
gepost door Wakkere Sergeant |
173 keer bekeken
8 reacties
Geef 1
Forums:
Mijn school / Mijn studies | De anderen en ik | Niet goed in mijn vel | Vrije tijd | De wereld

hoe vertel ik het, of moet ik het nie doen help aub ?

hey allemaal, wel ik heb een probleem... geen leuk probleem :( ik voel me dus kei rot, maar ik droeg al heel mijn leven lang een “masker”, letterlijk niemand weet hoe ik me echt voel... ik heb vaak...
lees meer
gepost door Anoniem |
46 keer bekeken
1 reactie
Geef 0
Forums:
Mijn school / Mijn studies | De anderen en ik | Niet goed in mijn vel | Vrije tijd | Mijn lichaam | De wereld

Akward momenten & geen liefde

hey, ik ben een meisje van 13 jaar en heb een vriendje voor 10 maanden. ik zie hem heel graag, maar ik weet niet goed of hij het wel meent... hij stuurt bijna nooit en als we sturen is het een...
lees meer
gepost door Glinsterende Simba |
90 keer bekeken
1 reactie
Geef 1
Forums:
Verliefd | Niet goed in mijn vel

zenuwachtig voor kamp

hoi awellers het is zover de zomervakantie begint en ik ga al na de eerste week op kamp. YESSSSSSS! ik heb er echt zin in, blij om eindelijk eens van huis weg te zijn. mischien wel TE blij.? ik ben...
lees meer
gepost door Dolle Kiwi |
92 keer bekeken
1 reactie
Geef 0
Forums:
Vrije tijd

Plaats zelf een bericht