Overslaan en naar de inhoud gaan

Deze community zoekt versterking!  We zijn op zoek naar jongeren tussen de (bijna) 16 en 18 jaar om het forum mee te beheren. 
Interesse? Alle info vind je op awel.be/moderator. Schrijf je daar snel in voor 1 van onze infosessies 😊

LAST CALL: zeer binnenkort sluiten we de inschrijvingen voor ons team! Wees er nog snel bij!

Welkom op onze community! Deel je vraag of verhaal met leeftijdsgenoten of laat een reactie achter bij iemand anders.

Minderjarige moderatoren bewaken dit forum. Soms laten ook zij een reactie achter. Meer over moderatie en afspraken lees je in de forum-regels. (On)tevreden over het forum? Laat het hier weten.
 

Zoek in het forum

Mijn favoriete leerkracht is ontslagen

Heey lieve awel en lieve awellertjes, Ik ben een blind meisje van 26 jaar. Ik ben heel erg verdrietig. Ik heb gisterenavond van een goede vriend gehoort dat mijn favorite leerkracht ontslagen is en...
lees meer
gepost door Grote Juweeltje |
143 keer bekeken
2 reacties
Geef 1
Forums:
Niet goed in mijn vel

Andere school

Hey! Ik ben een meisje van 12 en ik ga naar het middelbaar. Maar ik ben er heel onzeker over. Wat als ik geen vrienden maak? En ook ga ik mijn oude klasgroep heel hard missen! Heeft iemand tips ofz?...
lees meer
gepost door Flitsende Pony |
62 keer bekeken
5 reacties
Geef 1
Forums:
Niet goed in mijn vel

hallo

hoi iedereen je vraagt je af wat ik nu weer eens schrijf nou hoor ik heb een probeempje, ik heb een idool en hij is bijna 20 en ik ben bijna 14 en ik wil met hem daten, ja dat is het doei
lees meer
gepost door Anoniem |
146 keer bekeken
2 reacties
Geef 0
Forums:
Verliefd | Seksualiteit | De wereld | De anderen en ik | Mijn lichaam | Vrije tijd

BABYSITTEN

Beste mensen , ik ben een meisje van 12 jaar oud en wil graag babysiter worden ik wil beginnen met familie leden en vrienden( na corona!) Maar k heb ni echt ervaring ik hoop dat jullie mij konden...
lees meer
gepost door Grijze Beer |
72 keer bekeken
2 reacties
Geef 0
Forums:
Vrije tijd

zelfmoord

hey allemaal kben een jongen 13 jaar en zit in een depressie en ben terug begonnen met snijden maar nu heb ik ook terug last van zelmoordgedachten en begin er ook echt harder over na te denken waar...
lees meer
gepost door Fluffy Tuktuk |
157 keer bekeken
4 reacties
Geef 1
Forums:
Niet goed in mijn vel

⬇⬇⬇MAMA PEST ME??⬇⬇⬇

mijn mama filmt mij altijd als ik boos ben en ik vind dat echt niet leuk en ze kwetst me daar mega hard mee en ik weet de code van haar gsm ni en weet nie naar wie ze dat al allemaal heeft...
lees meer
gepost door Zweedse Zwaan |
272 keer bekeken
4 reacties
Geef 2
Forums:
Verliefd | De anderen en ik | Niet goed in mijn vel | Seksualiteit | Mijn school / Mijn studies | Mijn lichaam | Mijn gezin | Vrije tijd | De wereld

Aanvragen

Hey iedereen ik ben 13 Ik ben verliefd op een meisje van de scouts en muziekschool. Zij is populair en ik ni (denk ik) Ik zou het graag aan willen maar jweet ni hoe. Ik heb haar op Instagram. Ma een...
lees meer
gepost door Krachtige Gonzo |
41 keer bekeken
1 reactie
Geef 0
Forums:
Verliefd | De anderen en ik

hoe kan ik snijwonden verbergen?

Heyy, zoals je al gezien zult hebben aan de titel (heet het titel? Je snapt wel welk ik bedoel :) zoek ik een manier om mijn snijwonden te verbergen. Ik heb best veel snijwonden op mijn benen, bewust...
lees meer
gepost door Moedige Valk |
138 keer bekeken
5 reacties
Geef 0
Forums:
Niet goed in mijn vel

depressie

hoi awellers, ik wil even wat kwijt aangezien ik niet zo zeker weet tegen wie ik het kan zeggen. Ik ben een meisje van 13 jaar en ben al zo'n jaar depressief, ik heb vaak zm gedachtes en kras vaak....
lees meer
gepost door Gestreepte Koningin |
52 keer bekeken
1 reactie
Geef 1
Forums:
Niet goed in mijn vel

studierichting

hey goedeavond, Nou ik heb een vraag over mijn studierichting dit schooljaar 2019/2020 deed ik 2Bvl dat beviel me niet echt( deed vorig jaar 2018/2019 1A ik had een b-attest gekregen waardoor ik...
lees meer
gepost door Toffe Boer |
44 keer bekeken
2 reacties
Geef 0
Forums:
Mijn school / Mijn studies

rare bolletjes

Hey iedereen, Ik heb een paar dagen geleden iets raars opgemerkt. Ik heb rare bolletjes op men bijk en daar rond. De bolletjes zijn niet zo groot maar je kan ze makkelijk zien en voelen. Ik heb het...
lees meer
gepost door Zoekende Genieter |
100 keer bekeken
3 reacties
Geef 0
Forums:
Mijn lichaam

manier om bij te houden wanneer je laatste x hebt gekrast

Hey allemaal, ik had toenstraks al bericht gepost ivm site om bij te houden maar heeft iemand een idee om bij te houden wanneer je de laatste x hebt gekrast zonder dat je ouders er achter komen? gr...
lees meer
gepost door Blozende Wolf |
80 keer bekeken
3 reacties
Geef 0
Forums:
Niet goed in mijn vel

aub jongens of meisjes help !!!!

HEYHEY^^ als een jongen je schouders aanraakt (1x) lang naar je kijkt (meerdere x) vaak naar je lacht (meerdere x) houdt die dan van mij? want ik hou echt van hem ♡
lees meer
gepost door Sympathieke Mamba |
152 keer bekeken
1 reactie
Geef 0
Forums:
De anderen en ik | Verliefd | Seksualiteit | Mijn lichaam | Mijn school / Mijn studies

Waar??

Heyy Hier ben ik weer, een uurtje geleden poste ik een bericht over een lief hebben, maar deze keer ben ik voor een heel ander thema ;). Eigenlijk eigenlijk een vraagje naar mensen die al héél lang...
lees meer
gepost door Anoniem |
159 keer bekeken
1 reactie
Geef 0
Forums:
Verliefd | Seksualiteit | De anderen en ik

aantrekkelijk?

Heyhoy, ik ben een jongen van bijna 13 jaar. Ik vraag me af, hoe weet je of je aantrekkelijk bent. Zowel van uiterlijk als persoonlijkheid. Is het aantrekkelijkte om gespierd te zijn? Heb je liever...
lees meer
gepost door Originele Draak |
177 keer bekeken
4 reacties
Geef 1
Forums:
De anderen en ik | Seksualiteit

Op zoek naar...

Heyy Ik ben een meisje van 12 jaar en ik ben opzoek naar een lief, kent iemand datingsites voor jongeren ofzo? En als jij zelf een jongen bent en jij bent single comment dan ff. Xxx Roze L.
lees meer
gepost door Roze Luitenant |
384 keer bekeken
12 reacties
Geef 2
Forums:
Verliefd | De anderen en ik | Seksualiteit | De wereld | Vrije tijd

middelbaar

hey hey allemaal, al voor te beginnen dankjewel dat je dit hebt aangeklikt!!! zoals de titel al zegt gaat het over het middelbaar, ik ben nu binnen 2 dagen 12 (gewoon extra informatie) maar ik heb...
lees meer
gepost door Sympathieke Heldin |
70 keer bekeken
3 reacties
Geef 2
Forums:
Mijn school / Mijn studies

vragen lijst voor jongens (die op meisjes vallen)

hey ik ben een meisje van 14 en ik zou graag weten wat jongens liever hebben alvast bedankt om te reageren 1.haar in een knot/staart/los 2.rokje/kleedje 3.kort gerokt/niet kort gerukt 4.welk...
lees meer
gepost door Rappe Luipaard |
357 keer bekeken
7 reacties
Geef 0
Forums:
Verliefd | Seksualiteit

jongen leren kennen via snapchat

hallo ik ben een jongen van 16 en 3 maanden en ik heb op snapchat een jongen(14 jaar vindt hij nie erg en ik ook nie) leren kennen die gay is en ik ben zelf ook gay en die woont maar 40 km van mij (...
lees meer
gepost door Anoniem |
180 keer bekeken
3 reacties
Geef 0
Forums:
Mijn school / Mijn studies | Mijn gezin | De anderen en ik | Seksualiteit | Mijn lichaam | Verliefd | Niet goed in mijn vel | De wereld | Vrije tijd

Betrapt!

Hey iedereen! Ik heb een probleempje, ik was aan het masturberen en werd betrapt door mijn zus. Opzich ook weer niet zo erg, dit hebben veel mensen voor. Maar mijn zus zit nogal in de puberteit en ze...
lees meer
gepost door Zwarte Goudvis |
906 keer bekeken
1 reactie
Geef 0
Forums:
Seksualiteit

Plaats zelf een bericht