Overslaan en naar de inhoud gaan

We hebben enkele wijzigingen gedaan aan de forumregels. Herlees de nieuwe forumregels hier.

Welkom op onze community! Deel je vraag of verhaal met leeftijdsgenoten of laat een reactie achter bij iemand anders.

Minderjarige moderatoren bewaken dit forum. Soms laten ook zij een reactie achter. Meer over moderatie en afspraken lees je in de forum-regels. (On)tevreden over het forum? Laat het hier weten.
 

Zoek in het forum

Help me om over hem te geraken

Hey awel, vorig jaar heb ik een jongen leren kennen, in het begin verliep alles echt zonder problemen. We lachten veel, spraken veel af, we stuurden veel via whatsapp... . Na een tijdje hadden we...
lees meer
gepost door Anoniem |
138 keer bekeken
2 reacties
Geef 0
Forums:
Niet goed in mijn vel

afvallen

hoi allemaal ik ben een jongen van 13 jaar en weeg echt veel teveel en ben echt kei dik iemand tips om af te vallen
lees meer
gepost door Smeltende Robot |
95 keer bekeken
2 reacties
Geef 1
Forums:
Niet goed in mijn vel | Mijn lichaam

Leven beu , roken drinken ?

Hey awel , Ik voel me al 2 tot 3 jaar echt niet goed , Zelf ben ik bijna 14 , Ik ben het leven zulke beu Ik heb geen echte vrienden op school Zelf heb ik ookal gevraagd of ik mag veranderen van...
lees meer
gepost door Anoniem |
159 keer bekeken
2 reacties
Geef 0
Forums:
Niet goed in mijn vel

gedwongen van school veranderen

Hallo ik word dit jaar 16 en ga volgend jaar naar het 4e TSO in belgië. ik wil graag op mijn school blijven maar mijn ouders willen dwingen me om naar een andere school te gaan. ik wil dit totaal...
lees meer
gepost door Anoniem |
37 keer bekeken
2 reacties
Geef 0
Forums:
Mijn school / Mijn studies

Duizelingen en geen zicht meer

Soms heb ik duizelingen en valt mijn zicht ineeens weg meestal duurt dit 2 sec. maar onlangs was ik bijbLO een beetje over mijn grenzen gegaan en kreeg ik dit wel 30 sec! Weten jullie wat dit is? Ik...
lees meer
gepost door Anoniem |
115 keer bekeken
5 reacties
Geef 0
Forums:
Niet goed in mijn vel

verlieft zijn op jongens?

Dus ik ben samen met iemand maar ik ga veranderen van school en ik weet niet hoe ik da moet vertellen :( want hij is echt leuk en we zijn nu ongeveer 2 maanden samen trouwens. maar hoe moet ik dat nu...
lees meer
gepost door Snoezige Caravan |
63 keer bekeken
3 reacties
Geef 1
Forums:
Verliefd

youtube

Hallow naarw welke youtubers kijken jullie?ik heb inspiratie nodig.het vorig bericht werd verwijdert dus post ik het opnieuw xxx knappe arend
lees meer
gepost door Zoekende Piloot |
66 keer bekeken
2 reacties
Geef 0
Forums:
De wereld | Vrije tijd

snijden

☹? help ik zit heel de tijd in mijn hoofd van bloed snijden dood en ben blijkbaar erg depressief. Ik weet niet wat ik moet doen
lees meer
gepost door Anoniem |
76 keer bekeken
2 reacties
Geef 0
Forums:
Niet goed in mijn vel

Chiro kamp

Hoi allemaal!! Ik ben een meisje van 12 jaar en ik vertrek maandag de 13de op Chiro kamp of zoals wij het noemen 'Bivak' ik heb er wel zin in maar ik vind het toch spannend... Het is de eerste keer...
lees meer
gepost door Anoniem |
66 keer bekeken
1 reactie
Geef 0
Forums:
Niet goed in mijn vel

is condoom nodig?

hey awel, ik ben een jongen van 14 en heb een vriendin ook van 14 we zijn al bijna 1 jaar samen en hebben het wel al soms eens over seks gehad. zo ben ik te weten gekomen dat ze oa nog geen regels...
lees meer
gepost door Zwarte Iceman |
422 keer bekeken
4 reacties
Geef 2
Forums:
Verliefd | Seksualiteit

verliefd op iemand die ik niet ken

hoi awel ik zit met een probleempje ik ben 10 en ik ben verliefd op iemand die 13 is maar ten 1ste ik heb haar nog noooooooit gezien enkel gehoord (via een game) ten 2de volgens mij heeft ze al een...
lees meer
gepost door Anoniem |
37 keer bekeken
1 reactie
Geef 0
Forums:
Verliefd

Doods bang

Hai Ik ben een meisje van 18 jaar Ik zit nogal met een serieus met een groots probleem. Ik huil bijna elke dag zonder redenen en dan voel ik niks geen blijheid geen boosheid geen verdriet niks...
lees meer
gepost door Chille Zon |
82 keer bekeken
2 reacties
Geef 0
Forums:
De wereld | Niet goed in mijn vel | Mijn lichaam

Geen zin in leveb

Hai Ik ben een meisje ja 18 is al een beetje ouder maar ik zit met een lastig probleem. Ik moet altijd huilen zonder redenen ik voel niks als ik huil geen blijheid geen boosheid geen verdriet niks...
lees meer
gepost door Chille Zon |
48 keer bekeken
1 reactie
Geef 0
Forums:
Niet goed in mijn vel | Mijn lichaam | De wereld

antwoorden

hallo ik ben 15 jaar en ik heb een vraag al sinds dat ik in laagere school zat had ik altijd all een probleem maar omdat mijn ouders op dat moment aan het schijden waaren praate ik nooit met hun ik...
lees meer
gepost door Moedige Held |
171 keer bekeken
1 reactie
Geef 2
Forums:
Niet goed in mijn vel

ruzie

'rotfamilie', de woorden van mijn eigen mama. Het is hier thuis echt niet meer uit te houden. Ik heb één zus en twee broers. We komen echt niet overweg. Ik wil dat dit stopt, maar ja ik (een...
lees meer
gepost door Anoniem |
51 keer bekeken
2 reacties
Geef 0
Forums:
Mijn gezin

Hoe moet ik er met iemand over praten

Hey , ik ben een meisje en ik ben 12 jaar. de meisjes van mijn klas pesten mij , gewoon omdat ik nu al in de puberteit zit!?? Het is niet omdat ik puistjes of al borsten heb dat dat betekend dat ik...
lees meer
gepost door Anoniem |
130 keer bekeken
3 reacties
Geef 0
Forums:
De anderen en ik

alleen, verdrietig, moe

hallo het is nu vakantie maar ik heb geen plannen. Ik zit elke dag thuis en eerlijk, ik voel me niet eenzaam ik vind het niet erg om alleen te zijn. Ik ben wel vaak verdrietig maar ik heb geen idee...
lees meer
gepost door Anoniem |
47 keer bekeken
1 reactie
Geef 0
Forums:
Seksualiteit

Ik ben te slim

Dagdag Ik ben tien en ik word hepest omdat k te slim ben en omdat ik veel dingens beter kan nu nen ik terug met het pester bevriend maar er is weeral een pester opgekpmen het is een jongen eerst was...
lees meer
gepost door Anoniem |
130 keer bekeken
7 reacties
Geef 0
Forums:
De anderen en ik

hoe weet je dat je doorlekt

heyhey ik ben 14 en heb sinds gisteren voor de eerste keer mijn regels gehad ik verlies best veel bloed (denkik) en had gisteren totaal geen pijn maar vandaag wel echt een ambetante buik-en rugpijn....
lees meer
gepost door Anoniem |
67 keer bekeken
3 reacties
Geef 0
Forums:
Mijn lichaam

Is dit pesten of niet?

hey awel, ik voel me al niet zo goed in mijn vel door de pubertijd enzo ik ben heel erg onzeker over mijn uiterlijk. sinds deze week doen jongens van mijn klas zooo irritant ze zeggen dat ik een...
lees meer
gepost door Anoniem |
57 keer bekeken
2 reacties
Geef 0
Forums:
De anderen en ik

Plaats zelf een bericht