Overslaan en naar de inhoud gaan

Welkom op onze community! Deel je vraag of verhaal met leeftijdsgenoten of laat een reactie achter bij iemand anders.

Minderjarige moderatoren bewaken dit forum. Soms laten ook zij een reactie achter. Meer over moderatie en afspraken lees je in de forum-regels. (On)tevreden over het forum? Laat het hier weten.
 

Zoek in het forum

zwarte puntjes

Hey, ik heb op mijn neus allemaal zwarte puntjes staan. Ik weet dat dit opzich wel normaal is maar hoe kan ik ze weg krijgen? Ik heb al verschillende reinigings producten geprobeerd maar niks helpt...
lees meer
gepost door Anoniem |
123 keer bekeken
4 reacties
Geef 0
Forums:
Mijn lichaam

Alleen naar de dokter + de pil willen nemen

Hoi iedereen! Ik ga binnen een paar weken op vakantie en ik zal dan waarschijnlijk mijn regels hebben. Daarom wil ik graag de pil nemen maar ik kan hier moeilijk met mijn ouders over praten dus ik...
lees meer
gepost door Fluffy Raider |
89 keer bekeken
3 reacties
Geef 1
Forums:
Mijn lichaam

Regels blijven uit

Hallo ik stel hier even mijn vraag, want ik kan het nergens anders. Ik ben een meisje van 15 en heb mijn regels al 3jaar. De afgelopen tijd echt wel zeer regelmatig. Normaal begonnen ze zaterdag (nu...
lees meer
gepost door Glitterende Scooter |
97 keer bekeken
1 reactie
Geef 0
Forums:
Mijn lichaam

?vriendschap

Hey, Ik ben al lang bevriend met mijn vriendinnen. We hebben ook een chatgroepje samen, maar ik heb het gevoel dat ze een chatgroepje samen hebben. En dus dat ze niet meer veel te vertrouwen zijn ....
lees meer
gepost door Chille Pluim |
88 keer bekeken
3 reacties
Geef 0
Forums:
De anderen en ik

kan niet kiezen

Hey, ik ben 11 ma heb 6e leerjaar overgeslagen. In dees jaar was er een meisje waar ik wel iets voor voelde ma nu ook ni echt meer en ik heb ook nu echt het gevoel dat zij iets voor mij heeft gevoeld...
lees meer
gepost door Anoniem |
72 keer bekeken
1 reactie
Geef 0
Forums:
Verliefd

dunner worden

hey Ik ben een meisje van 14 jaar en ik ga volgend schooljaar naar het 3de middelbaar. Ik ben 1 van de kleinste, maar ook meteen een van de dikste! Ik heb enorm veel overgewicht en ik wil supergraag...
lees meer
gepost door Anoniem |
88 keer bekeken
4 reacties
Geef 0
Forums:
Mijn lichaam

Vader niet zien en rechter !

helloo ik ben dus een meisje van 13 en mijn ouders zijn gescheiden en ik mag mijn vader niet zien van mijn moeder maar ik heb sinds kort terug contact met mijn vader en mijn moeder is er ook voor...
lees meer
gepost door Anoniem |
55 keer bekeken
1 reactie
Geef 0
Forums:
Mijn gezin

leuke jongen

hallo ik ben een jongen van 16. Ik ben al een tijdje verliefd op een heel goede vriend van mij. ik heb hem pas gekust. Hij heeft me eerst wel terug gekust maar dan duwde hij me weg en liep hij weg....
lees meer
gepost door Deftige Winnaar |
225 keer bekeken
3 reacties
Geef 0
Forums:
Seksualiteit | Niet goed in mijn vel | De anderen en ik | Verliefd | Mijn gezin | Mijn lichaam | Vrije tijd | Mijn school / Mijn studies | De wereld

masturberen

Hallo Ik heb een vraag ik ben een meisje en ik wil graag masturberen telkens wanneer ik dat probeert ben ik niet opwindend kunnen jullie zeggen hoe ik dat beter moet doen? Hebben jullie tips?...
lees meer
gepost door Babbelende Iceman |
224 keer bekeken
2 reacties
Geef 1
Forums:
Mijn lichaam

borst

hey, ben jongen van 13 en onder mijn borst heb ik zo iets hard en hierdoor is mijn borst niet helemaal plat, is dit iets normaal en maakt het meisjes bv veel uit ?
lees meer
gepost door Donzige Koning |
151 keer bekeken
4 reacties
Geef 1
Forums:
Seksualiteit

Plaats zelf een bericht