Overslaan en naar de inhoud gaan

Welkom op onze online community! Hier wordt de kracht, kennis en ervaring van jongeren ingezet om andere jongeren te ondersteunen en te versterken. Deel je vraag of verhaal met leeftijdsgenoten of laat een reactie vanuit jezelf achter bij iemand anders.

Opgeleide jongere moderatoren bewaken dit forum. Soms laten ook zij een reactie achter. Meer over moderatie en afspraken lees je in de forum-regels. (On)tevreden over het forum? Laat het hier weten.
 

Zoek in het forum

fading away

hi ik ben een jongen 15 jaar en ik ben all lang bevriend met een klein meisje van 6 ze is super lief en op de laatste schooldag wou ze mij niet laten gaan ik heb 2 dagen zitten huilen en nu voel ik...
lees meer
gepost door Anoniem |
163 keer bekeken
1 reactie
Geef 0
Forums:
Mijn school / Mijn studies | De anderen en ik

koorts meten

hallo awellers de laatste tijd schaam ik me omdat ik mijn lichaams temperatuur rectaal meet ik ben namelijk 14 ik vindt het niet zo leuk dat anderen het bij mij moeten doen. kunnen jullie mij helpen...
lees meer
gepost door Anoniem |
107 keer bekeken
2 reacties
Geef 0
Forums:
Mijn lichaam

Mini-triathlon, outfit ?

Binnenkort is er in een buurgemeente een mini-thriathlon (ongeveer een 8e van de normale afstanden) en we doen met een ploeg van 8 uit onze gemeente daaraan mee. Niemand heeft echt een triathlonpak...
lees meer
gepost door Anoniem |
45 keer bekeken
3 reacties
Geef 0
Forums:
Vrije tijd | De anderen en ik | De wereld

STUDIERICHTING VERANDEREN

hey, ik ben 15 en ben over naar het vierde middelbaar. mijn richting is economie talen maar ik wil nu economie wiskunde doen. hier is de reden: dus er is een jongen waar ik een paar maanden mee praat...
lees meer
gepost door Anoniem |
1,000,000 keer bekeken
3 reacties
Geef 0
Forums:
Mijn school / Mijn studies

kat vermist

Dag allemaal, Mijn kat (die ik al heb van mijn 5 jaar) is al 3 nachten op rij niet naar huis gekomen. Ik ben zo gehecht aan hem, ik voel me hier zo slecht van dat ik niets meer kan eten of drinken,...
lees meer
gepost door Anoniem |
45 keer bekeken
4 reacties
Geef 0
Forums:
Niet goed in mijn vel

"THAT girl" worden. Hoe moet dat?

Nou, er gaat dus een trend rond (op tiktok, youtube enz) om de beste zelf te worden. En ik heb opeens ontzettend veel motivatie gekregen om deze zomer "THAT girl" te worden. Voor de mensen die niet...
lees meer
gepost door Anoniem |
854 keer bekeken
7 reacties
Geef 0
Forums:
De anderen en ik | Mijn lichaam | De wereld

MIJN VERHAAL

meok dit kan een heel lang bericht worden dus het begon allemaal in de kleuterklas waar ik door mijn moeder op een bankje moest zitten en mijn fruit opeten maar er kwamen altijd jongens een meisjes...
lees meer
gepost door Glazen Danser |
160 keer bekeken
1 reactie
Geef 0
Forums:
Mijn school / Mijn studies

Als meisje verkleden

Hey hey ! Met het jongerenorkest waar ik in zit (allemaal 14-20) gaan we eind augustus 7 dagen op repetitiekamp. Om veel muziek te spelen maar ook om veel fun te maken. De voorlaatste dag willen...
lees meer
gepost door Witte Agent |
129 keer bekeken
5 reacties
Geef 3
Forums:
Vrije tijd | De wereld | De anderen en ik | Mijn lichaam

maandstonden op kamp!!

hi! ik heb een probleempje, vandaag al vertrek ik op kamp maar ik heb mijn regels. dus ik heb een beetje schrik voor als het gaat doorlekken ofzo. het gaan ook spelletjes zijn met water, en ik word...
lees meer
gepost door Vurige Koorddanser |
81 keer bekeken
2 reacties
Geef 0
Forums:
Mijn lichaam

Plaats zelf een bericht