Overslaan en naar de inhoud gaan

Welkom op onze online community! Hier wordt de kracht, kennis en ervaring van jongeren ingezet om andere jongeren te ondersteunen en te versterken. Deel je vraag of verhaal met leeftijdsgenoten of laat een reactie vanuit jezelf achter bij iemand anders.

Opgeleide jongere moderatoren bewaken dit forum. Soms laten ook zij een reactie achter. Meer over moderatie en afspraken lees je in de forum-regels. (On)tevreden over het forum? Laat het hier weten.
 

Zoek in het forum

slecht zelfbeeld door scheiding??

hye!! Ik ben een persoon van 15. Sinds een paar maanden gaat het niet zo goed tussen mijn ouders. Ze hadden tijd en ruimte nodig. Mijn papa zei tegen mij en mijn jongere zus; Ja er is een kleine kans...
lees meer
gepost door Gele Dolfijn |
80 keer bekeken
4 reacties
Geef 0
Forums:
Mijn gezin | Niet goed in mijn vel

crush

Hoi halve poema hier Ik ben een jongen van 12 Ik zit in het eerste middelbaar en doe STEM mijn crush doe latijn dus we zitten niet in dezelfde klas ik zie haar wel altijd in de fietsenstalling van...
lees meer
gepost door Halve Poema |
96 keer bekeken
3 reacties
Geef 0
Forums:
Verliefd

ruzie?

Mijn ouders maken vaak ruzie.? Ze geven mij ook vaak de schuld van alles. Ze beledigen me met bv. als je een slecht eindpunt hebt g je maar naar de buzo dan wordt je maar kapper de hele dag staan (ik...
lees meer
gepost door Noorse Beaker |
62 keer bekeken
4 reacties
Geef 2
Forums:
Mijn gezin | Niet goed in mijn vel

Ruzie

hallo iedereen, mijn 2 beste vriendinnen zijn boos op elkaar en ik ben altijd tussen hun 2. Ik heb al het probleem proberen te oplossen door samen een gesprekje te houden. Maar een van de 2 is boos...
lees meer
gepost door Coole Striker |
53 keer bekeken
4 reacties
Geef 1
Forums:
De anderen en ik

wat ben ik nu ?!

ik heb twee jaar geleden veel getwijfelt op wat ik val uit eindelijk heb ik het wel losgeslaten maar die twijfel komen zo ahrd terug ben ik bi pan of wat dan ook ik heb een vriendje die altijd...
lees meer
gepost door Vragende Agent |
91 keer bekeken
2 reacties
Geef 0
Forums:
Seksualiteit | Verliefd

Waarom kan ik geen berichten zien?

Hallo iedereen, Ik heb een probleeem.... Waarom kan ik hier geen berichten lezen? Ik heb op een bericht geklikt en ik kan het niet lezen. Dus heb ik op andere berichten geklikt en die kan ik ook niet...
lees meer
gepost door Gemene Koffiekoek |
64 keer bekeken
3 reacties
Geef 0
Forums:
De anderen en ik

jongens....''

hallo, ik heb een probleem altijd als ik ren crush heb op een jongen durf ik nog niet eens te spreken tegen hem ale soms praat ik af en toe op school eens tegen hem en lachen we samen of hebben we...
lees meer
gepost door Anoniem |
71 keer bekeken
2 reacties
Geef 0
Forums:
Mijn school / Mijn studies | De anderen en ik | Niet goed in mijn vel | Verliefd

(voor de jongens)

dag awellers ik had eens een vraag op welke type meisjes vallen jullie? daarmee bedoel ik wil je dat zr meer girly achtig zijn of wil je juist kunnen praten met elkaar over dingen dat jullie allebij...
lees meer
gepost door Anoniem |
140 keer bekeken
2 reacties
Geef 0
Forums:
Verliefd | De anderen en ik

awel chat

20:40 Awel wachtrij: Hallo! Awel is op dit moment nog in gesprek. Je staat nu in de wachtrij. Wacht even tot Awel je aanspreekt. Hier zullen we je vragen niet beantwoorden. 21:43 De permanentie...
lees meer
gepost door Anoniem |
147 keer bekeken
3 reacties
Geef 0
Forums:
Niet goed in mijn vel

ADHD veranderd mijn zelfbeeld

Ik heb het advies gekregen van mijn psycholoog dat ik mezelf best eens laat testen op ADHD. Aangezien dit best duur is gaat dat helaas niet voor snel zijn. In de tussentijd ben ik wel veel erover aan...
lees meer
gepost door Blije Winnaar |
74 keer bekeken
4 reacties
Geef 1
Forums:
Niet goed in mijn vel

Hulp nodig

Hallo iedereen, ik heb hier een bericht geplaats over mijn eetproblemen ( ik eet niks s'morgens tot de middag en ik had gevraagd voor meer tips om niks te eten) en die bericht is verwijderd ( ik snap...
lees meer
gepost door Gemene Koffiekoek |
85 keer bekeken
3 reacties
Geef 0
Forums:
Niet goed in mijn vel | Mijn lichaam

gsmnummer doorgeven

hey, Ongeveer 2 maand en een half geleden ontmoete ik iemand via internet. We raakte aan de praat en ik vond het eigelijk wel leuk om met hem te praten. Een tijdje geleden vroeg hij of we verder...
lees meer
gepost door Anoniem |
75 keer bekeken
3 reacties
Geef 0
Forums:
De wereld

psychiater wachtlijst

Ik heb echt problemen met school, ik heb geen motivatie en mn mama word daar boos van. Mijn punten zijn slecht en ik snap hellemaal niks van school. Van dit voel ik me slecht en heb ik meer donkere...
lees meer
gepost door Anoniem |
95 keer bekeken
3 reacties
Geef 0
Forums:
Mijn school / Mijn studies | Niet goed in mijn vel

studiekeuze apotheker.

Hallo iedereen! Ik schrijf dit bericht omdat ik een beetje bezorgd ben over mijn toekomst... Ik ben momenteel 16 en zit in het 5 de jaar Wiskunde-Wetenschappen. Ik zou heel graag apotheker worden...
lees meer
gepost door Natuurlijke Jager |
90 keer bekeken
4 reacties
Geef 0
Forums:
Mijn school / Mijn studies

vagina scheren

heyy het zal beetje raar klinken alvast sorry daarvoor maar dus hoe scheer je het, het is mega lang en zit tot aan mijn kont. hoee doe ik het weg, sorry dit klinkt heel raar maar ik zou zo blij zijn...
lees meer
gepost door Anoniem |
245 keer bekeken
6 reacties
Geef 0
Forums:
Mijn lichaam

punten op school

hey iemand tips voor motivatie voor school?
lees meer
gepost door Anoniem |
63 keer bekeken
4 reacties
Geef 0
Forums:
Mijn school / Mijn studies

Plaats zelf een bericht