Overslaan en naar de inhoud gaan

Welkom op onze community! Deel je vraag of verhaal met leeftijdsgenoten of laat een reactie achter bij iemand anders.

Minderjarige moderatoren bewaken dit forum. Soms laten ook zij een reactie achter. Meer over moderatie en afspraken lees je in de forum-regels. (On)tevreden over het forum? Laat het hier weten.
 

Zoek in het forum

Studentenjob zonder contract

Sinds eind oktober werk ik in een koffiehuisje als jobstudent als vervanger van de vaste poetsvrouw. Ik doe dit van do tot za (18u-20u30). Iets wat ik niet goed heb nagevraagd, is mijn contract. Ik...
lees meer
gepost door Anoniem |
67 keer bekeken
2 reacties
Geef 0
Forums:
Vrije tijd | Mijn school / Mijn studies

go pro hero 8

hey allen, Ik heb onlangs een Go Pro HERO 8 gekocht. Sinds de dag dat ik heb hem aangekocht doet onze WiFi heel erg raar. De WiFi valt soms weg of is er niet. Je moet elke keer je je gsm of laptop...
lees meer
gepost door Siberische Piloot |
89 keer bekeken
5 reacties
Geef 1
Forums:
De wereld | Vrije tijd

puist + maandverband :(

Hoi iedereen en bedankt om dit te lezen. Ik vind het tamelijk genant om dit te schrijven maar ik hoop dat jullie me kunnen helpen. Ik ben namelijk een jongen en ik heb sinds kort last van een puist...
lees meer
gepost door Anoniem |
120 keer bekeken
4 reacties
Geef 0
Forums:
Mijn lichaam | Niet goed in mijn vel

Pijnlijke tepels, wat kun je er tegen doen?

Hoi Ik plaatste onlangs dit berichtje: https://forum.awel.be/forum/pijnlijke-tepels-1 Knuffelende Koningin en de 2e Anoniem daar...
lees meer
gepost door Anoniem |
39 keer bekeken
2 reacties
Geef 0
Forums:
Mijn lichaam | Niet goed in mijn vel

vragen over concert

Ik ga in april met vrienden naar een klein concertje. Dit is mijn eerste keer en Ik heb een paar vragen. Ik ben 1.60, kan ik überhaupt iets van het optreden zien? Moet ik op hoge schoenen komen of...
lees meer
gepost door Anoniem |
22 keer bekeken
1 reactie
Geef 0
Forums:
Vrije tijd

plotseling maandstonden week vroeger

hey! Een kleine week geleden heb ik voor de eerste keer voorspel gehad. Alles ging goed en leuk maar ik had toch wat licht bloedverlies. Is dit normaal? Ook heb ik plotseling mijn maandstondn een...
lees meer
gepost door Strakke Eclair |
104 keer bekeken
2 reacties
Geef 0
Forums:
Seksualiteit | Mijn lichaam

Vriend liegt

Hey hey Ik ben er al een tijdje geleden achtergekomen dat mijn vriend liegt tegen mij. Ik had er wel nooit echt bewijs van. Maar nu dus wel, ik weet niet of ik hem ermee moet confronteren of niet. Is...
lees meer
gepost door Glazen Quad |
106 keer bekeken
2 reacties
Geef 0
Forums:
Vrije tijd | Verliefd | De anderen en ik

Wat wordt er bedoeld met een plastic/rubberen broekje

hallo allemaal, ik zie bij sommige een reactie van een plastic/rubberen broekje wat bedoelen ze ermee??? wordt bij mast gebruikt...
lees meer
gepost door Anoniem |
418 keer bekeken
7 reacties
Geef 0
Forums:
Mijn gezin | Mijn school / Mijn studies | Verliefd | De anderen en ik | Niet goed in mijn vel | Seksualiteit | Mijn lichaam | Vrije tijd | De wereld

subtiel vragen voor seks

Hallo iedereen, ik ben een meisje dat graag wil vertellen wat er deze zomer is gebeurd. Ik zit in de jeugdbeweging en deze zomer ging ik mee op kamp. We sliepen met mijn groep (ik zit in een...
lees meer
gepost door Anoniem |
851 keer bekeken
3 reacties
Geef 0
Forums:
Verliefd | Mijn lichaam | Seksualiteit

geneeskunde

heyy, ik zit nu in het 5de latijn-moderne talen . Jammer genoeg kan ik niet meer van richting veranderen naar latijn-wetenschappen omdat mijn punten vorig jaar niet de beste waren. Ik wil wel heeeel...
lees meer
gepost door Korte President |
109 keer bekeken
4 reacties
Geef 0
Forums:
Mijn school / Mijn studies

zal ik het doen?

hey hey iedereen ik heb eigenlijk een vraagje... ik zit al paar weken in mijn hoofd, ik heb vaak over mijn 3 favo leerkrachten en ik heb ook al écht een sterke band mee mijn favo leerkrachten vinden...
lees meer
gepost door Anoniem |
116 keer bekeken
1 reactie
Geef 0
Forums:
Mijn school / Mijn studies | De anderen en ik | Vrije tijd

Stomme ruzie

Hey iedereen, Ik voel mij eigelijk niet zo goed. Ik ben zo stom geweest en ik weet echt niet meer wat ik moet doen. SITUATIE: Dus de zondag die gepasseerd is is er iets gebeurt. De meeste kennen...
lees meer
gepost door Glazen Catwoman |
78 keer bekeken
1 reactie
Geef 0
Forums:
De anderen en ik

Opinies over procreatie

Waarom zijn zoveel mensen nogsteeds natalisten? Ik vind het walgelijk. Serieuze vraag trouwens, voel je vrij om in (liefst respectvolle) discussie te gaan.
lees meer
gepost door Attente Tijger |
88 keer bekeken
3 reacties
Geef 0
Forums:
De wereld

Dromen

Heyyy Ben ik de enige die eigenlijk het liefst van al gewoon wil verhuizen en helemaal opnieuw te beginnen, de wereld te verkennen, nieuwe uitdagingen aangaan, vallen en weer opstaan? Gewoon mijn...
lees meer
gepost door Knuffelende Mus |
52 keer bekeken
2 reacties
Geef 0
Forums:
De wereld

crush

halloooo ik ben een non binair persoon van 13 ik ben queer (kweet ni wak bn dus label mezelf als queer) 2 maanden geleden heb ik mijn vriendje laten zitten voor een meisje ( genderfluid ondertussen...
lees meer
gepost door Creatieve Pony |
116 keer bekeken
1 reactie
Geef 0
Forums:
Mijn school / Mijn studies | Verliefd | De anderen en ik | Niet goed in mijn vel | Seksualiteit | Vrije tijd

Plaats zelf een bericht