Overslaan en naar de inhoud gaan

Welkom op onze community! Deel je vraag of verhaal met leeftijdsgenoten of laat een reactie achter bij iemand anders.

Minderjarige moderatoren bewaken dit forum. Soms laten ook zij een reactie achter. Meer over moderatie en afspraken lees je in de forum-regels. (On)tevreden over het forum? Laat het hier weten.
 

Zoek in het forum

Wat ka ik doen met economie

Dag iedereen, ik heb een vraagje in verband met een studie richting ik ben 13 jaar een doe ASO economie 2 de middelbaar ik weet alleen niet wat ik kan worden met economie weet iemand raad altublieft...
lees meer
gepost door Zotte Abrikoos |
82 keer bekeken
6 reacties
Geef 1
Forums:
Mijn school / Mijn studies

Tips om charismatisch te zijn?

hi ik wil meer charisma hebben dat ik moeilijk contact leg. ik heb sociale angst dus ik ontzie het altijd om met (vreemde) mensen te praten en heb graag me-time. Maar ik wil graag meer vrienden...
lees meer
gepost door Anoniem |
35 keer bekeken
1 reactie
Geef 0
Forums:
De anderen en ik

concentratie probleem

hallo iedereen. ik ben een jongen van 14 jaar en zit in het derde middelbaar. Ik heb morgen mijn laatste examen maar de examens zijn echt niet goed aan het gaan dit jaar. Ik heb mijn punten van...
lees meer
gepost door Spannende Kiwi |
61 keer bekeken
3 reacties
Geef 0
Forums:
Niet goed in mijn vel

VOOR IEDEREEN

bonjjoeeerrneeee iederrreeeeennn ik wil julliee even zeggen dat jullie allemaal top zijn en iedereen zit anders in en klaar dus iedereen heeft zijn eigen problemen zoals ik ik heb ook mijn eigen...
lees meer
gepost door Anoniem |
108 keer bekeken
1 reactie
Geef 0
Forums:
Mijn gezin | Mijn school / Mijn studies | Verliefd | De anderen en ik | Mijn lichaam | Seksualiteit | Niet goed in mijn vel | Vrije tijd | De wereld

depressie

hey hey iedereen zo je aan de titel ziet ben ik weer in depressie geraakt en nu weet niemand het...Letterlijk niemand, ik personen, leerkrachten die ik kan vertrouwen maar de leerkrachten kunnen niks...
lees meer
gepost door Anoniem |
47 keer bekeken
2 reacties
Geef 0
Forums:
Mijn school / Mijn studies | Niet goed in mijn vel | Vrije tijd | De anderen en ik

Love isn't gemakkelijk ? ( I wanne be a KAMERPLANT)

Ik zit in het 5 de middelbaar, ik heb 2 lesuren in de week les van meneer X . En ik vind hem wel echt leuk niemand van de klas weet het dat ik een oogje op hem heb.Ik zeg het hun niet omdat ze...
lees meer
gepost door Anoniem |
181 keer bekeken
2 reacties
Geef 0
Forums:
Verliefd | Mijn school / Mijn studies

Google en geschiedenis

Ik heb een vraagje, kan google je geschiedenis nog gesaved hebben als je die gmail account hebt verwijdert? Door corona vorig jaar zat ik niet zo goed in m'n vel, dus als ik zo'n een persoonlijk...
lees meer
gepost door Anoniem |
134 keer bekeken
3 reacties
Geef 0
Forums:
De anderen en ik | Niet goed in mijn vel | De wereld

Ik voel me eenzaam

He Hier ben ik weer. Het gaat op dit moment niet zo goed en zou dit graag van me willen afschrijven. Ik zit dus op kot en er werden zo dingen georganiseerd voor kerst en sinterklaas maar ze hebben...
lees meer
gepost door Anoniem |
87 keer bekeken
3 reacties
Geef 0
Forums:
Niet goed in mijn vel

Onzeker over lengte :/

Hi Ik ben een meisje van 14 jaar (kreeg mijn menstruatie op m'n 13de) en ik ben 52cm. Ik ben namelijk heel onzeker over mijn lengte, andere kinderen van mijn leeftijd zijn al veel groter en ik ben...
lees meer
gepost door Lichtgevende Clown |
228 keer bekeken
10 reacties
Geef 0
Forums:
Mijn lichaam

van school veranderen

hey iedereen! het gaat niet zo goed bij mij op school, dus zou ik het liefst van al eigenlijk gewoon willen veranderen zijn er mensen dat dit gedaan hebben die mij tips kunnen geven? en is het...
lees meer
gepost door Trage Mamba |
66 keer bekeken
4 reacties
Geef 0
Forums:
Mijn school / Mijn studies | Niet goed in mijn vel

fake credit card gebruikt

Hallo iedereen, Ik was eens nieuwsgierig en ging op amazon prime kijken maar ik heb daar een abonnement gestart met een fake credit card generator en dat werkte ook maar ja wat nu ik ben een beetje...
lees meer
gepost door Sjieke Knuffel |
140 keer bekeken
2 reacties
Geef 0
Forums:
Vrije tijd

Plaats zelf een bericht