Overslaan en naar de inhoud gaan

Welkom op onze community! Deel je vraag of verhaal met leeftijdsgenoten of laat een reactie achter bij iemand anders.

Minderjarige moderatoren bewaken dit forum. Soms laten ook zij een reactie achter. Meer over moderatie en afspraken lees je in de forum-regels. (On)tevreden over het forum? Laat het hier weten.
 

Zoek in het forum

school

hey dus ik deed vorig jaar tso en ben dees jaar overgestapt naar moderne talen wetenschappen aso. Mijn punten zijn dus niet echt goed en mijn leerlrachten raden mij aan om van richting en school te...
lees meer
gepost door Anoniem |
62 keer bekeken
1 reactie
Geef 0
Forums:
Mijn school / Mijn studies

friendzone/crush

ik ken sinds eind vorig schooljaar een meisje, ze is echt super tof en mooi. We praten ook vaak met elkaar, maar ik ben super sociaal incapabel en ik heb altijd schrik gehad, nog steeds, dat ze me...
lees meer
gepost door Anoniem |
84 keer bekeken
1 reactie
Geef 0
Forums:
Verliefd

ik snap het niet

hallo ik been een jongen en het voelt alsof ik rasistish word behandeld ze noemen me fucking bruine aap of zwarte piet of ze doen alsof ik gek ben en omdat ik een van de slimste van de klas ben doen...
lees meer
gepost door Creatieve Generaal |
77 keer bekeken
3 reacties
Geef 2
Forums:
Niet goed in mijn vel

ik zit vast

Hey iedereen, ik voel me al een tijdje niet meer goed en ik weet niet hoe ik zo verder moet gaan. Ik voelde me een hele lange tijd onzeker, ik was precies onzichtbaar voor iedereen en niemand zag me...
lees meer
gepost door Chique Kers |
92 keer bekeken
1 reactie
Geef 0
Forums:
Niet goed in mijn vel | Verliefd

Mijn Rapport

Hey iedereen! Ik heb juist mijn rapport gekregen, ik zit in het 5de middelbaar en ik volg de richting STW en ik heb in totaal 64,2% op mijn rapport terwijl ik normaal rond de 70% heb. Maar mijn...
lees meer
gepost door Anoniem |
144 keer bekeken
3 reacties
Geef 0
Forums:
Mijn school / Mijn studies

Examenresultaten

Hey awel Ik zit in het derde middelbaar en ik heb net mijn examenresultaten teruggekregen. Ze waren eigenlijk verassend goed. Het kon natuurlijk wel beter. Ik dacht dat ik zeker drie buizen zou...
lees meer
gepost door Anoniem |
102 keer bekeken
1 reactie
Geef 0
Forums:
Mijn school / Mijn studies | Niet goed in mijn vel

HARD LOVE

HALLO iedereen ik ben verliefd op een meisje maar ik ben verhuisd en zie haar nooit kan iemand me helpen???
lees meer
gepost door Anoniem |
28 keer bekeken
1 reactie
Geef 0
Forums:
Verliefd

van 4TSO naar 5BSO..

Dag, allemaal ik ben een leerling van het 4de jaar Sociale en Technische Wetenschappen (STW, TSO).. Ik heb een slechte gevoel bij de examensresulaten die ik vandaag zal krijgen. Ik vroeg mij af als...
lees meer
gepost door Anoniem |
66 keer bekeken
2 reacties
Geef 0
Forums:
Mijn school / Mijn studies

Plaats zelf een bericht