Overslaan en naar de inhoud gaan

Welkom op onze community! Deel je vraag of verhaal met leeftijdsgenoten of laat een reactie achter bij iemand anders.

Minderjarige moderatoren bewaken dit forum. Soms laten ook zij een reactie achter. Meer over moderatie en afspraken lees je in de forum-regels. (On)tevreden over het forum? Laat het hier weten.
 

Zoek in het forum

bericht niet gepost

hey awel, ik heb al meer dan 3 dagen geleden een bericht gepost met mijn schuilnaam en het is nog altijd niet geplaatst op het forum. op mijn account is het ook niet te zien dus is dit normaal?
lees meer
gepost door Gele Kok |
108 keer bekeken
7 reacties
Geef 3
Forums:
Vrije tijd

hetero? biseksueel? lesbisch?

hey, Ik ben een meisje van 15jaar. Ik ga naar school in gent waar het zeer 'normaal' is om deel te zijn van de lgbtq+ communitie, wat natuurlijk goed is! maar er zit me iets dwars... ik weet al...
lees meer
gepost door Anoniem |
137 keer bekeken
1 reactie
Geef 0
Forums:
Seksualiteit

Gedumpt door beste vriend

Overlaatst was ik aan het chatten met mijn beste vriend en ik vermelde dat ik de motivatie kwijt was om dingen te doen en hij antwoorde heel insensitief. Ik zei daarop dat ik me depressief voelde en...
lees meer
gepost door Attente Lynx |
61 keer bekeken
1 reactie
Geef 0
Forums:
De anderen en ik

fantasie ?

hey ik ben een meisje van 12 en ik zit dit jaar in het eerste middelmaar mijn beste vriendin is naar een andere school gegaan maar ze heeft er nu nieuwe vrienden gemaakt(wat goed is natuurlijk) ik...
lees meer
gepost door Anoniem |
394 keer bekeken
4 reacties
Geef 0
Forums:
Verliefd | Seksualiteit | Niet goed in mijn vel | De anderen en ik | Vrije tijd | Mijn school / Mijn studies

breken

hey awellers, ik weet niet waarom ik deze titel gekozen heb want er gaat VEEL meer in mij heen... ik kom net uit de gips let mijn polsbreuk en ik wil terug iets breken, zoals mijn voet. ik weet niet...
lees meer
gepost door Gele Kok |
92 keer bekeken
4 reacties
Geef 0
Forums:
Mijn lichaam

wat doen jullie als je je slecht voelt?

Hello! Ik wou eens weten... als jullie je eens slecht voelen, wat doe je dan om je weer beter te voelen? Heb je een film(pje) dat je bekijkt, of een liedje waar je naar luistert, of een tekst die je...
lees meer
gepost door Korte Lynx |
133 keer bekeken
10 reacties
Geef 0
Forums:
Niet goed in mijn vel

ruzie met kerst omwille van mij

hey hey! Ik ben een jongen en 15. Ik vind het al enkele jaren leuk om soms meisjeskleren aan te doen. Ik heb daar al een bericht over gemaakt vroeger, namelijk dit...
lees meer
gepost door Koperen Striker |
140 keer bekeken
5 reacties
Geef 0
Forums:
Niet goed in mijn vel | Mijn lichaam | Mijn gezin | De anderen en ik

Afvallen

hey, ik voel me heel slecht. Ik ben voortdurend bezig met de gedachten om af te vallen, maar het lukt niet. Ik kan er niet tegen om mezelf dik te voelen elke keer na het eten of voor een spiegel....
lees meer
gepost door Anoniem |
62 keer bekeken
2 reacties
Geef 0
Forums:
Mijn lichaam

zusje zit aan mijn borsten

Hey! Ik ben een meisje van 15 en wegens omstandigheden (verbouwingen) slaap ik tijdelijk bij mijn jongste zusje (van 12). Dat is zo vanaf het einde van de examens, dus nog maar pas, en totdat de...
lees meer
gepost door Snoezige Hovercraft |
913 keer bekeken
8 reacties
Geef 0
Forums:
Mijn gezin | Niet goed in mijn vel | Mijn lichaam

bang voor holebi haters

hallo, ik ben een meisje van tien jaar en heb een paar weken geleden ontekt dat ik bi ben. Mijn ouders weten het al. Laatst heb ik veel gehoord over mensen die lgbtq+ mensen haate. Dit maakt mij heel...
lees meer
gepost door Anoniem |
131 keer bekeken
4 reacties
Geef 0
Forums:
De wereld | De anderen en ik | Niet goed in mijn vel | Seksualiteit

Ambetante ouders

hey Ik had laast een minder kerstrapport en me ouders vonden het zo slecht . Ze namen me tell en pc af nu heb ik niets niet meer om te doen deze vakantie . Toen ze mijn punten zagen werden ze boos...
lees meer
gepost door Anoniem |
69 keer bekeken
3 reacties
Geef 0
Forums:
Mijn gezin | Mijn school / Mijn studies | Niet goed in mijn vel

Plaats zelf een bericht