Overslaan en naar de inhoud gaan

Welkom op onze community! Deel je vraag of verhaal met leeftijdsgenoten of laat een reactie achter bij iemand anders.

Minderjarige moderatoren bewaken dit forum. Soms laten ook zij een reactie achter. Meer over moderatie en afspraken lees je in de forum-regels. (On)tevreden over het forum? Laat het hier weten.
 

Zoek in het forum

pols

hey awellers, ik heb al eerder een bericht gepost over mijn pols maar ik heb een twijgbreuk gehad en 5 weken in de gips gelegen(idk waarom zo lang want iedereen die het zegt zei maar 3weken) maar ik...
lees meer
gepost door Gele Kok |
90 keer bekeken
6 reacties
Geef 2
Forums:
Mijn lichaam

MERCI

Hallokes, hier efjes een bericht niet zoals alle andere geen bericht over een probleem geen bericht met een vraag maar gwn een bericht om alle Awellers/J-awellers te bedanken om ons altijd te steunen...
lees meer
gepost door Glazen Catwoman |
82 keer bekeken
5 reacties
Geef 6
Forums:
Vrije tijd

cupmaat te klein

Hey Ik ben 18 en heb echt mini borsten. Letterlijk een A Ik schonk hier niet veel aandacht aan maar hoe gaat er dus ooit een jongen op mij verliefd worden? Verder ben ik ook nog aseksueel dus ja, en...
lees meer
gepost door Anoniem |
162 keer bekeken
5 reacties
Geef 0
Forums:
Mijn lichaam

Een bericht voor de jongens

Haii jongens, Als jullie verliefd zijn, waar denken jullie dan aan? Ik heb gehoord van andere meisjes dat ze daar twijfels over hebben en niet goed weten waaraan jongens denken, en ze willen dingen...
lees meer
gepost door Spaarzame Tarzan |
295 keer bekeken
3 reacties
Geef 0
Forums:
Verliefd | De anderen en ik | Seksualiteit | Mijn lichaam | Niet goed in mijn vel

onveilige seks?

hallow allemaal, ik ben een meisje en heb een vraagje.. gisteren heb ik (onveilig) seks gehad en derna pas men pil genomen... doordat men maandstonden niet zijn doorgekomen deze maand, vroeg ik me...
lees meer
gepost door Anoniem |
301 keer bekeken
3 reacties
Geef 0
Forums:
Seksualiteit

Ik wil stoppen met mijn richting

Ik ben momenteel verpleegkunde aan het studeren maar ik heb er geen liefde voor. Ik koos ervoor omdat ik dacht dat het bij me zou passen maar als ik eerlijk ben doe ik het gewoon omdat ik het...
lees meer
gepost door Attente Lynx |
111 keer bekeken
8 reacties
Geef 0
Forums:
Mijn school / Mijn studies

Transgender???

?Help,ik ben een jongensachtig meisje van 15 jaar ik moet er denk ik nog achter komen wat dit voor mij inhoud op de lange duur,ik lees onder andere dingen van jongens die misdienaar zijn want dit ben...
lees meer
gepost door Anoniem |
824 keer bekeken
64 reacties
Geef 0
Forums:
Mijn lichaam

tips voor verzorging borsten

Hoi Ik heb al een paar anonieme berichtjes gezet, maar voor het laatste had ik wel een account aangemaakt. Dit hier:...
lees meer
gepost door Jolige Simba |
88 keer bekeken
1 reactie
Geef 0
Forums:
Mijn lichaam

Vragen om reacties, maar dan blijft TS stil

Het valt mij hier vaak op dat een TS wat vraagt, maar geen reactie teruggeeft op de gegeven reacties. Zijn de TS'ers dan trollen? Hoe denken Awel en anderen hierover?
lees meer
gepost door Anoniem |
91 keer bekeken
6 reacties
Geef 0
Forums:
De wereld

waar mensen leren kennen?

hallo daar awellers ik vroeg me af of jullie een plaats weten ( online maar mag ook in het echte leven) waar je nieuwe mensen kan ontmoeten? ik vind het altijd leuk om nieuwe mensen te leren kennen...
lees meer
gepost door Logische Krijger |
121 keer bekeken
4 reacties
Geef 0
Forums:
De anderen en ik | Vrije tijd

bericht niet gepost

hey awel, ik heb al meer dan 3 dagen geleden een bericht gepost met mijn schuilnaam en het is nog altijd niet geplaatst op het forum. op mijn account is het ook niet te zien dus is dit normaal?
lees meer
gepost door Gele Kok |
108 keer bekeken
7 reacties
Geef 3
Forums:
Vrije tijd

hetero? biseksueel? lesbisch?

hey, Ik ben een meisje van 15jaar. Ik ga naar school in gent waar het zeer 'normaal' is om deel te zijn van de lgbtq+ communitie, wat natuurlijk goed is! maar er zit me iets dwars... ik weet al...
lees meer
gepost door Anoniem |
137 keer bekeken
1 reactie
Geef 0
Forums:
Seksualiteit

Gedumpt door beste vriend

Overlaatst was ik aan het chatten met mijn beste vriend en ik vermelde dat ik de motivatie kwijt was om dingen te doen en hij antwoorde heel insensitief. Ik zei daarop dat ik me depressief voelde en...
lees meer
gepost door Attente Lynx |
61 keer bekeken
1 reactie
Geef 0
Forums:
De anderen en ik

Plaats zelf een bericht