Overslaan en naar de inhoud gaan

Welkom op onze online community! Hier wordt de kracht, kennis en ervaring van jongeren ingezet om andere jongeren te ondersteunen en te versterken. Deel je vraag of verhaal met leeftijdsgenoten of laat een reactie vanuit jezelf achter bij iemand anders.

Opgeleide jongere moderatoren bewaken dit forum. Soms laten ook zij een reactie achter. Meer over moderatie en afspraken lees je in de forum-regels. (On)tevreden over het forum? Laat het hier weten.
 

Zoek in het forum

Unief, Trauma, Rebelleren, ...

Hallokes, Ik weet niet goed hoe ik het best kan beschrijven, maar hoogstwaarschijnlijk zal het een lang bericht worden... Ook denk ik dat voor bepaalde vragen vooral een persoon die in het unief zit...
lees meer
gepost door Bolle Taart |
117 keer bekeken
2 reacties
Geef 0
Forums:
Mijn school / Mijn studies | Niet goed in mijn vel

vertouwen en echte vrienden

hey dit is een hele lange tekst maar ik zou het enorm leuk vinden moesten jullie dit lezen... Ik euhm… ik keek net een film en besefte dat ik eigenlijk niet zo goed zit in mijn vel. Ik heb best een...
lees meer
gepost door Anoniem |
64 keer bekeken
4 reacties
Geef 0
Forums:
De anderen en ik | Niet goed in mijn vel | Mijn school / Mijn studies

Ik voel me niet zo gelukkig

Hallo. Ik zit met iets en ik wil het even kwijt aan iemand die niet in mijn omgeving zit, misschien dat anderen er iets aan hebben. Ik ben dus momenteel niet zo heel gelukkig. Of ja, eigenlijk wel...
lees meer
gepost door Glitterende Draak |
94 keer bekeken
1 reactie
Geef 2
Forums:
Niet goed in mijn vel | De anderen en ik

Een vraag voor j-Awel

Hey! Ik heb een vraag die eerder gericht is aan j-Awel, maar ook forumgebruikers kunnen mij misschien helpen. Ik merk dat het de laatste tijd heel lang kan duren voor een bericht verschijnt of de...
lees meer
gepost door Anoniem |
134 keer bekeken
7 reacties
Geef 0
Forums:
De anderen en ik

wassen

Hallo, hoe makkelijk kan je sperma of zaadcellen met water wegspoelen?
lees meer
gepost door Anoniem |
300 keer bekeken
3 reacties
Geef 0
Forums:
Seksualiteit | Niet goed in mijn vel | Mijn lichaam

Slaapverlamming

Hey! Enkele weken geleden had ik voor het eerst een slaapverlamming. Dat wil zeggen dat je hersenen al wakker zijn, je hoort en ziet alles, maar de rest van je lichaam is nog niet wakker en kan dus...
lees meer
gepost door Anoniem |
90 keer bekeken
2 reacties
Geef 0
Forums:
Niet goed in mijn vel

verliefd worden

hey beste mensen ik word zeer snel verliefd omdat ik me supereenzaam voel en bang ben dat ik heel mijn leven alleen blijf. is dit normaal?
lees meer
gepost door Anoniem |
41 keer bekeken
3 reacties
Geef 0
Forums:
Verliefd

wat is dit?

hey ik weet niet hoe het komt maar ik geraak super snel gehecht aan personages van series en films. En dan denk ik echt super lang over ze. ik geraak ook gehecht aan de serie zelf en dan zoek ik echt...
lees meer
gepost door Australische Beer |
175 keer bekeken
6 reacties
Geef 1
Forums:
Mijn gezin | Mijn school / Mijn studies | Verliefd | De anderen en ik | Seksualiteit | Niet goed in mijn vel | Vrije tijd | Mijn lichaam | De wereld

wit shirtje, beter een rode bh ?

Hey, ik ben een jongen en ik heb grote volle borsten zoals een meisje. Dat komt onder andere doordat mijn lichaam veel te veel vrouwelijke hormonen aanmaakt. Hierdoor draag ik al verschillende jaren...
lees meer
gepost door Jolige Simba |
133 keer bekeken
5 reacties
Geef 2
Forums:
Mijn lichaam | Vrije tijd | De anderen en ik

Liturgische gewaden.

Hey,ik heb een vraag,als misdienaar draag ik met een kerkdienst een gewaad en dit is een toog en superplie,wat hebben jullie aan????
lees meer
gepost door Anoniem |
152 keer bekeken
11 reacties
Geef 0
Forums:
Vrije tijd

liefde

hey awel een vraag k heb een vriendje en k heb zoveel vragen k zit op internaat dus heb nie zoveel tijd en ook best druk op school ma ben smoorverliefd en zou ook zeg ma eens seks willen alleen weet...
lees meer
gepost door Flinke Kapitein |
249 keer bekeken
3 reacties
Geef 1
Forums:
Seksualiteit | Verliefd

VERSLAAFD AAN ETEN

hey allemaal ik hoop dat alles goed met jullie gaat met mij gaat het wat minder maar die dagen moeten er ook zijn zeker maar kijk ik ben dus een meisje van 15 jaar en ik denk dat ik een eet...
lees meer
gepost door Anoniem |
74 keer bekeken
2 reacties
Geef 0
Forums:
Niet goed in mijn vel

Plaats zelf een bericht