Overslaan en naar de inhoud gaan

Welkom op onze online community! Hier wordt de kracht, kennis en ervaring van jongeren ingezet om andere jongeren te ondersteunen en te versterken. Deel je vraag of verhaal met leeftijdsgenoten of laat een reactie vanuit jezelf achter bij iemand anders.

Opgeleide jongere moderatoren bewaken dit forum. Soms laten ook zij een reactie achter. Meer over moderatie en afspraken lees je in de forum-regels. (On)tevreden over het forum? Laat het hier weten.
 

Zoek in het forum

verliefd

hallo ik ben 16j en sinds kort heb ik een stiefbroer en hij is een jaartje ouder hij is altijd heel lief met mij en al en ik denk dat ik een beetje verliefd ben op hem en als ik hem zie krijg ik...
lees meer
gepost door Anoniem |
84 keer bekeken
1 reactie
Geef 0
Forums:
Verliefd

Anonieme reacties

Hey Awellers en in het bijzonder Moderne Guardian Normaal post ik geen berichtjes en reageer ik enkel, maar voor deze zou ik graag een uitzondering willen maken. Ik zag dat Moderne Guardian een...
lees meer
gepost door Bleke Hyena |
109 keer bekeken
1 reactie
Geef 1
Forums:
De anderen en ik

Feedback

Ik heb het al eens eerder aangehaald dat ik het jammer vind dat wanneer je een reactie post op een bericht, dat je vaak niks meer terughoort. Als er een reactie komt dan weet je dat die persoon ook...
lees meer
gepost door Moderne Guardian |
255 keer bekeken
7 reacties
Geef 3
Forums:
Vrije tijd | Overige | De wereld | Niet goed in mijn vel | De anderen en ik

liefde

hey j14 hier en ik heb een probleem ik ben dis 14 en heb nog nooit gekust en nog maar 1 vriening in het 5de gehad het voelt alzof iedereen al met sex bezig it en ik nog nooit heb gekust ik voel me...
lees meer
gepost door Donzige Onyx |
251 keer bekeken
5 reacties
Geef 0
Forums:
Verliefd | Mijn lichaam | Seksualiteit

idk wat ik later worden wil.

Heyyyy. Ik ben een meisje en word binnenkort 13. Ik volg Klassieke talen (=Latijn). Dit js men 1 ste jaar. Maar nu, iedereen in me klas weet wat hij/zij/x/... later wil worden. Ik niet, daarom had ik...
lees meer
gepost door Anoniem |
80 keer bekeken
3 reacties
Geef 0
Forums:
Mijn school / Mijn studies

Mijn vriendje

Heyy ik ben een meisje van 12 jaar. Ik heb een vriendje ook van 12 en we zijn al 2 maanden samen. Maar helaas is hij naar een andere school gegaan een maand geleden en hebben al een maand elkaar ook...
lees meer
gepost door Anoniem |
73 keer bekeken
6 reacties
Geef 0
Forums:
Verliefd

school

hy ik zit met een probleem. ik zit in men laatste jaar middelbaar en heb nu al 10 buizen. ja ik weet het... ik heb gwn de moed niet om nog te studeren, maar wil graag door men jaar zijn en dan naar...
lees meer
gepost door Frisse Croissant |
136 keer bekeken
4 reacties
Geef 0
Forums:
Mijn school / Mijn studies

vriendschapsproblemen

Hoi ik zie mijn twee vrienden nier meer echt zitten De ene vriend zie ik op de chiro en de andere op school en in de klas maar ofwel praten zij over mij of wel praat ik over die van de chiro of...
lees meer
gepost door Spannende Buzz |
56 keer bekeken
1 reactie
Geef 0
Forums:
Mijn school / Mijn studies | De anderen en ik | Niet goed in mijn vel | Vrije tijd

bi

hallo ik wil heeel graag vertellen aan mijn ouders dat ik bi ben maar ik kan het niet.. ik durf het niet ik weet niet hoe ik dacht aan een filmpje maken voor mijn moeder omdat ik het niet recht in...
lees meer
gepost door Anoniem |
51 keer bekeken
1 reactie
Geef 0
Forums:
Verliefd

uit de kast komen

Hey hoi! Ik ben een meisje die bijna 13 wordt (1ste middelbaar). En ben nu al lang genoeg zeker om te weten dat ik lesbisch ben. Nu zou ik dit aan de klas willen zeggen, maar weet niet echt hoe. Ik...
lees meer
gepost door Anoniem |
100 keer bekeken
3 reacties
Geef 0
Forums:
Mijn school / Mijn studies | Verliefd | De anderen en ik | Seksualiteit

Witverlies

Hey ik ben een meisje van 12 jaar en ik heb al zo'n 6maanden witverlies. Eigenlijk zou het beter zijn om een inlegkruisje in te leggen maar ik durf dat niet echt aan mijn ouders te vragen en mijn...
lees meer
gepost door Anoniem |
226 keer bekeken
2 reacties
Geef 0
Forums:
Mijn lichaam | Seksualiteit | Mijn gezin | Overige

Ouders maken ruzie

Hey ?, ik heb dit bericht al eens geplaatst, maar (niet slecht bedoeld naar diegene die geantwoord had) ik word niet mishandeld. Dus hier mijn bericht nogmaals. Ik ben een meisje (12) en mijn ouders...
lees meer
gepost door Anoniem |
99 keer bekeken
2 reacties
Geef 0
Forums:
Mijn gezin

Wat te doen als iemand een crush op je heeft

Ik ben een jongen van 15 jaar en denk dat ik weet dat iemand een crush op me heeft. Ik heb ook een crush op haar maar wil dat niet toegeven. Hoe moet ik me gedragen bij haar? Blijf ik mezelf of ga ik...
lees meer
gepost door Anoniem |
68 keer bekeken
1 reactie
Geef 0
Forums:
Verliefd

eenzaam

hoi, Ik voel me de laatste tijd denk ik eenzaam ik heb wel vrienden alleen is dit totaal niet persoonlijk maar af en toe voor de gezelligheid. ik ben niet echt en persoon die zomaar op mensen afstapt...
lees meer
gepost door Creatieve Kat |
47 keer bekeken
2 reacties
Geef 0
Forums:
De anderen en ik

vriendinnen

hallooo, sinds een paar weken is mijn beste vriendin meer met een ander meisje... Ze zegt dat ik nog steeds haar beste vriendin ben maar het lijkt niet... Ze lachen vaak samen ik ben er niet bij maar...
lees meer
gepost door Coole Striker |
40 keer bekeken
1 reactie
Geef 0
Forums:
De anderen en ik

Trillotrichomania

Hallo ik ben een meisje van 11 jaar en sinds deze zomer begon ik mijn wimpers uit te trekken. Ik ben op zoek gegaan en het blijkt trillotrichomania te zijn dat is een aandoenning dat je huidharen...
lees meer
gepost door Anoniem |
84 keer bekeken
1 reactie
Geef 0
Forums:
Overige

Plaats zelf een bericht