Overslaan en naar de inhoud gaan

Welkom op onze online community! Hier wordt de kracht, kennis en ervaring van jongeren ingezet om andere jongeren te ondersteunen en te versterken. Deel je vraag of verhaal met leeftijdsgenoten of laat een reactie vanuit jezelf achter bij iemand anders.

Opgeleide jongere moderatoren bewaken dit forum. Soms laten ook zij een reactie achter. Meer over moderatie en afspraken lees je in de forum-regels. (On)tevreden over het forum? Laat het hier weten.
 

Zoek in het forum

Pijpen en condooms

Hej Ik ben een meisje en toen ik en mijn vriendje seks hadden heb ik hem gepijpt maar hij had een condoom aan kan die dan scheuren? Is een condoom wel 100% veilig kan die niet afvallen in mijn vagina...
lees meer
gepost door Hippe Vogel |
590 keer bekeken
4 reacties
Geef 0
Forums:
Seksualiteit

vanaf welke leeftijd mag je seks hebben?

hey ik vraag me af vanaf wanneer je seks mag hebben . is er daar een wet voor? of mag je het gewoon doen als je er klaar voor ben t? alvast bedankt!
lees meer
gepost door Toffe Framboos |
926 keer bekeken
6 reacties
Geef 0
Forums:
Seksualiteit

taser

Hallo ik ben iemand 14jaar oud en ik woon in een gevaarlijke wijk midden in Brussel, soms voel ik me onveilig omdat er hier veel rare en vreemde mensen rondlopen, daarom heb ik een taser gekocht...
lees meer
gepost door Anoniem |
92 keer bekeken
3 reacties
Geef 0
Forums:
De wereld

?Stress voor presentatie

Ik moet over 2 dagen een presentatie geven over een recept in het engels ik heb hier super veel stress voor, ik ben er nu al heel de tijd over aan het denken. Hebben julie tips om de stress te...
lees meer
gepost door Anoniem |
181 keer bekeken
4 reacties
Geef 0
Forums:
Mijn school / Mijn studies

Verliefd op mijn vader?

Hallo, Ik denk dat ik verliefd ben op mijn vader! Wat moet ik nu doen??
lees meer
gepost door Anoniem |
1,358 keer bekeken
6 reacties
Geef 0
Forums:
Verliefd

mijn papa is gestorven

Ik ben 14 en mijn ouders zijn gescheiden toen ik 6 was, mijn mama heeft een vriend en mijn papa een vriendin. Mijn papa is net overleden in een ongeval en ik ben heeeel erg verdrietig en mijn mama...
lees meer
gepost door Natuurlijke Artiest |
340 keer bekeken
4 reacties
Geef 1
Forums:
Mijn gezin

M'n ouders vragen om influencer te worden.

Hay, Op instagram zie ik steeds vaker influencers, ik heb dit eens grondig bekeken en doorzocht en dit trekt me heel erg aan. Ook heb ik al een paar merken/bedrijven waar ik dat zou mogen/willen doen...
lees meer
gepost door Anoniem |
120 keer bekeken
3 reacties
Geef 0
Forums:
Mijn gezin

welke riching moet je doen om Diëtist te worden

Ik ben gwn curious om dat te weten want ik begin er interesse voor te krijgen hopelijk kunnen jullie mij daar een antwoord op geven srry dat ik geen leestekens heb gebruikt
lees meer
gepost door Korte Caravan |
284 keer bekeken
2 reacties
Geef 0
Forums:
Mijn school / Mijn studies

dringend!?

hey iedereen , ik heb jullie hulp nodig mijn vriendinnen en ik elke week een challenge onder elkaar op school en het is nu aan mijn beurt om iets te vinden maar ik heb geen ideeën meer zouden jullie...
lees meer
gepost door Toffe Framboos |
107 keer bekeken
4 reacties
Geef 0
Forums:
De anderen en ik

snijden

Hallo ik ben een meisje van 14 jaar en ik snijdt me nu al 1 maand ofs en kvoel me er heel goed bij als ik het doe dan vergeet ik alles even en dan kan ik de bij ook voelen dat ik echt verdien maar...
lees meer
gepost door Anoniem |
275 keer bekeken
5 reacties
Geef 0
Forums:
Mijn lichaam

ze lachen mij uit omdat ik BTS fan ben

Hallo awel en andere mensen. Ik ben een super grote fan van BTS (een koreaanse boyband) maar ik word hier de laatste tijd nog al mee uitgelachen door mijn vrienden. Ze zeggen dat de leden van BTS op...
lees meer
gepost door Anoniem |
501 keer bekeken
10 reacties
Geef 3
Forums:
De anderen en ik

13 en zin

Hey allemaal, Ik ben een jongen van 13 en de laatste tijd als ik knap meisje zie of een mooie kont heb ik ZOVEEL zin in seks Is dit wel normaal?!
lees meer
gepost door Snoezige Gonzo |
325 keer bekeken
7 reacties
Geef 1
Forums:
Seksualiteit

Wat moet ik nu doen

Beste Awel, Dit bericht heb ik jammer genoeg al een tijdje geleden ook verstuurd maar toen kreeg ik een bericht dat dit berichtje namelijk al eens was besproken op jullie forum, maar ik heb heel...
lees meer
gepost door Anoniem |
219 keer bekeken
2 reacties
Geef 0
Forums:
Verliefd

de chat van awel

Hebben jullie al is kunnen chatten want de chat is nooit open omdat die altijd bezet is. Ik ben het eigenlijk een beetje beu (niet gemeen bedoeld?)
lees meer
gepost door Zotte Ster |
375 keer bekeken
11 reacties
Geef 1
Forums:
Vrije tijd

zin in seks!

hallo ik ben 16 en ik chat al een tijdje met een jongen van 15 hij doet altijd zo fk geil dan heb ik zot veel zin in seks hij zegt :” ik krijg een stijve door je lekkerding “ ik voel me dan altijd...
lees meer
gepost door Anoniem |
539 keer bekeken
2 reacties
Geef 0
Forums:
Seksualiteit

frietjes

kan je ook van frietjes houden maar nie van aardappeltjes?
lees meer
gepost door Anoniem |
86 keer bekeken
2 reacties
Geef 0
Forums:
Verliefd

verliefd...

Liefste awel en andere gebruikers, ik ben een meisje van 14 jaar en ik ben stapel verliefd op een jongen (1jaar ouder) hij weet dat ik op hem ben en hij zei dat hij ook gevoelens voor mij had maar er...
lees meer
gepost door Pikante Lynx |
201 keer bekeken
3 reacties
Geef 1
Forums:
Verliefd

Een hele lastige crush

Ik zit nu in de derde klas. In begin tweede klas begon ik een jongen in mijn klas leuk te vinden. Uiteindelijk kwam hij er wel achter dat ik hem leuk vond maar hij zocht niet naar een relatie. Ik heb...
lees meer
gepost door Fluo Goochelaar |
590 keer bekeken
7 reacties
Geef 1
Forums:
Verliefd

geheime agent

?♀Hallo Ik vraag me af hoe je geheime agent kan worden of zo iemand van de geheime dienst. Je ziet het vaak in films maar het bestaat ook echt. Maar als het geheim is hoe kan je dat dan worden?...
lees meer
gepost door Chique Korporaal |
158 keer bekeken
1 reactie
Geef 0
Forums:
De wereld

geheime agent

Hallo ik wil graag weten hoe je geheime agent word of zo de geheime diensten. Want het is geheim dus hoe kan je er dan bij komen? groetjes geheim.
lees meer
gepost door Anoniem |
426 keer bekeken
2 reacties
Geef 0
Forums:
Mijn school / Mijn studies

Plaats zelf een bericht