Overslaan en naar de inhoud gaan

Welkom op onze community! Deel je vraag of verhaal met leeftijdsgenoten of laat een reactie achter bij iemand anders.

Minderjarige moderatoren bewaken dit forum. Soms laten ook zij een reactie achter. Meer over moderatie en afspraken lees je in de forum-regels. (On)tevreden over het forum? Laat het hier weten.
 

Zoek in het forum

Verliefd maar hij ziet me niet?

hey allemaal ik ben verliefd maar hij ziet me niet staan hebben jullie tips ps: ik ben er al verliefd op van 6 jaar geleden en ik wil hem zoo graag Ppplllsss hebben jullie tips ❤️❤️?
lees meer
gepost door Blitse Babbelaar |
43 keer bekeken
1 reactie
Geef 0
Forums:
Verliefd

verliefd op vriendin

hallo awellers , ik ben een meisje van 12 bij a 13 en heb gevoelens voor mijn vriendin (ook en meisje) maar durf dat niet te zegen omdat ze me dan mischien niet meer leuk vind
lees meer
gepost door Anoniem |
22 keer bekeken
1 reactie
Geef 0
Forums:
Verliefd

Is dit wel goed??

Halo allemaal, ik ben een meisje van 12 jaar. Ik heb een paar ( ik denk 3 ) apps of games op mijn tablet gedownload zonder dat mijn ouders dat weten. Want mijn mama is redelijk streng voor mij en...
lees meer
gepost door Anoniem |
71 keer bekeken
5 reacties
Geef 1
Forums:
Mijn gezin | De anderen en ik | Niet goed in mijn vel | Vrije tijd

ZOUDEN JULLIE OVERWEGEN OM HET TE DOEN?

EEN VRAAG AAN ALLE HETERO JONGENS: Stel dat je logeert met je beste vriend en een paar goede vrienden. Jullie zijn dan ook alleen thuis. Jullie zijn allemaal geil en opeens daagt iemand uit om...
lees meer
gepost door Anoniem |
711 keer bekeken
7 reacties
Geef 0
Forums:
Seksualiteit

Slapen in oude bed van mrn ouders

Hi allemaal ik ben en meisje van 12 jaar en slaap in het bed van men ouders van vroeger ze gingen scheiden toen kreeg ik hun bed en miss klinkt het stom maar ik voel me bij dat bed niet goed en wil...
lees meer
gepost door Anoniem |
86 keer bekeken
5 reacties
Geef 0
Forums:
De anderen en ik

voorspel met vriendin (niet lief)

Hey iedereen ik ben een jongen. Ik heb 2 goeie vriendinnen (geen lief) op mijn school. We hebben een goeie band met elkaar. Ik wil met 1 van de 2 vriendinnen voorspel doen maar ik weet geen locatie...
lees meer
gepost door Anoniem |
115 keer bekeken
1 reactie
Geef 0
Forums:
Seksualiteit

Verliefd 2.0: Tips om erover te beginnen/ Kussen?

Hey hier ben ik weer. *ongeveer 2 berichten terug vertelde ik van alles* Ik ben er nu zeker van dat ik er nog eens over ga praten, maar hierdoor ben ik niet zeker of ik wat meer ga weten over hoe hij...
lees meer
gepost door Geeuwende Eenhoorn |
89 keer bekeken
3 reacties
Geef 1
Forums:
Verliefd

Paardrijden deze zomer

hey iedereen. Ik ben een meisje 15 jaar, en ik zou deze zomer graag leren paardrijden. Ik heb nooit paard gereden, of eenige ervaring met paarde gehad. d Dus geen eigen paard. Ik heb nu een goed...
lees meer
gepost door Glinsterende Merel |
112 keer bekeken
4 reacties
Geef 1
Forums:
Vrije tijd

TROUWE TEDDYBEER

❤Hallo, ik ben anoniem. Ik ben nieuw op Awel. Ik zag dat Trouwe Teddybeer gisteren (of eergisteren) zelfmoord ging doen, en nu antwoord ze niet meer...Ik hoop zO hard dat ze nog leeft, maar dat...
lees meer
gepost door Anoniem |
155 keer bekeken
5 reacties
Geef 0
Forums:
Niet goed in mijn vel | De wereld

Bucket list zomer

heyyy De zomer komt eraan, en normaal gezien is er veel te doen. Maar door corona ben ik bang dat veel plannen 'in het water' zullen vallen Nu had ik EEN ding dat ik SWS wil doen: Naar zee gaan...
lees meer
gepost door Glinsterende Merel |
63 keer bekeken
3 reacties
Geef 0
Forums:
De anderen en ik | Vrije tijd | De wereld

Verliefd

Hallo allemaal:) Ik ben een meisje die dus al heel lang verliefd is op een jongen, mijn beste vriend. Hij was vroeger verliefd op mijn beste vriendin, waren samen, maar toen heeft zij het uitgemaakt...
lees meer
gepost door Geeuwende Eenhoorn |
128 keer bekeken
5 reacties
Geef 1
Forums:
Verliefd

Pleegzus

Hey, Ik kreeg deze week het nieuws dat ik een pleegzusje krijg. Ik mocht hier met niemand over praten. Mijn zusje is een beetje geschokt en ik weet niet zo goed wat ik moet denken. Hebben jullie raad...
lees meer
gepost door Anoniem |
50 keer bekeken
1 reactie
Geef 1
Forums:
Mijn gezin

Wat moet mijn pshygoloog aan mijn ouders vertellen?

Hey Ik heb hier al een paar berichten over geplaats enz, maar ik heb toch nog een vraagje. Ik ben een meisje van 15 en ben me vorig jaar beginnen krassen/snijden. Ik ga al een paar maanden naar een...
lees meer
gepost door Fruitige Framboos |
138 keer bekeken
8 reacties
Geef 1
Forums:
Niet goed in mijn vel | Mijn gezin

Dromen over hetzelfde meisje(ik ben ook een meisje)

Ik droom de hele tijd over hetzelfde meisje terwijl ik ook een mzisje ben. Wil dit dan zeggen dat ik op haar verliefd ben of iets anders, we hebben trouwens ook niet zoveel contact meer als vroeger.
lees meer
gepost door Wijze Wervelwind |
95 keer bekeken
3 reacties
Geef 1
Forums:
Verliefd

Bloed tijdens het vingeren.

Hallo, ik ben 14jaar en ik heb een vriendje. Hij vingert mij nu al toch een maand ofzo, de eerste keer ging alles normaal (waarschijnlijk) omdat het maar met 1 vinger was want erna waren het er meer...
lees meer
gepost door Anoniem |
3,568 keer bekeken
3 reacties
Geef 0
Forums:
Seksualiteit

Ruzie met iemand die ik leuk vind

Heyyyy, Ik heb een klein probleempje. Een paar maanden geleden heb ik een jongen leren kennen. We praatte veel met elkaar. Hij was super vriendelijk. Na een lange tijd begon ik hem zelfs leuk te...
lees meer
gepost door Zoekende Genieter |
82 keer bekeken
4 reacties
Geef 1
Forums:
Verliefd

onzeker

Hallo allemaal! Ik weet dat het belachelijk klinkt en dat er wel ergere dingen zijn maar ik hoop dat toch iemand mij kan helpen. Ik ben dus heel graag bezig met kunst en wat heel normaal is in de...
lees meer
gepost door Creatieve Guardian |
144 keer bekeken
4 reacties
Geef 1
Forums:
De anderen en ik | Niet goed in mijn vel | De wereld | Vrije tijd | Seksualiteit

Lief in Nederland

Hey, ik ben een jongen van 14 die sinds iets voor de coronaperiode een lief heeft. Ze woont echter in Nederland dus kan ik haar niet zijn... We missen elkaar ontzettend hard en zouden graag eens...
lees meer
gepost door Zwarte Poema |
94 keer bekeken
3 reacties
Geef 0
Forums:
Verliefd

narcisme

hey awellers, ik weet niet wat narcisme betekend kan iemand het me uitleggen. groetjes x
lees meer
gepost door Anoniem |
118 keer bekeken
3 reacties
Geef 0
Forums:
Seksualiteit | Verliefd | Mijn gezin | Mijn school / Mijn studies | De anderen en ik | Mijn lichaam | Niet goed in mijn vel | Vrije tijd | De wereld

mastruberen

hey allemaal ik ben een meisje en ik ben bi. Ik zit al een tijdje in de puberteit en ben begonne met vingeren. Ik vroeg me af hoe jullie dit doen? Ik steek nu gewoon mijn vinger in mijn vagina maar...
lees meer
gepost door Sjieke Loper |
474 keer bekeken
4 reacties
Geef 0
Forums:
Verliefd | Seksualiteit | Mijn lichaam | Vrije tijd

Plaats zelf een bericht