Overslaan en naar de inhoud gaan

Welkom op onze community! Deel je vraag of verhaal met leeftijdsgenoten of laat een reactie achter bij iemand anders.

Minderjarige moderatoren bewaken dit forum. Soms laten ook zij een reactie achter. Meer over moderatie en afspraken lees je in de forum-regels. (On)tevreden over het forum? Laat het hier weten.
 

Zoek in het forum

Misbruikt, HELP!!!

Hallo mensen ik ben een meisje van 14 en ik ben misbruikt geweest door mijn stiefvader. Veel details wil ik eigenlijk niet geven :(( Dus weet iemand misschien wat ik moet doen ofzo? Ik heb het al...
lees meer
gepost door Zotte Magneet |
245 keer bekeken
4 reacties
Geef 2
Forums:
Mijn gezin | De anderen en ik | Niet goed in mijn vel | Verliefd | Seksualiteit | Mijn lichaam

is dit normaal?

Hallo ik heb eigenlijk een probleem. allée ik denk toch dat het een probleem is. Is het normaal dat ik (meisje van 14) vanalles wil ontdekken over liefde, voorspel, sexs,... Want soms heb ik...
lees meer
gepost door Zotte Magneet |
177 keer bekeken
3 reacties
Geef 0
Forums:
Seksualiteit

Nieuw bed ?

Hi allemaal ik ben en meisje van 12 en ben men kamer aan het veranderen dus ook wil ik en nieuw bed. Ik heb al gekeken maar allemaal te duur heeft iemand miss en wapsite waar je goed kopen bedden kan...
lees meer
gepost door Smeulende Arend |
48 keer bekeken
1 reactie
Geef 0
Forums:
Vrije tijd

voorspel met vriendin

Hey iedereen ik ben een jongen. Ik heb 2 goeie vriendinnen (geen lief) op mijn school. We hebben een goeie band met elkaar. Ik wil met 1 van de 2 vriendinnen voorspel doen maar ik weet geen locatie...
lees meer
gepost door Gestipte Iceman |
224 keer bekeken
2 reacties
Geef 1
Forums:
Seksualiteit | Mijn lichaam

voorspel

Hey iedereen ik ben een jongen. Ik heb 2 goeie vriendinnen (geen lief) op mijn school. We hebben een goeie band met elkaar. Ik wil met 1 van de 2 vriendinnen voorspel doen maar ik weet geen locatie...
lees meer
gepost door Anoniem |
45 keer bekeken
1 reactie
Geef 0
Forums:
Seksualiteit | De anderen en ik

Wat was je meest homoseksuele ervaring?

Ik zou graag weten van anderen, vooral hetero's, of ze ooit een homoseksuele ervaring gehad hebben? Hoe gebeurde het en hoe verliep het? Groetjes, Goochelende Pluim
lees meer
gepost door Goochelende Pluim |
334 keer bekeken
9 reacties
Geef 1
Forums:
Seksualiteit

over mijn ex vriendin

Hallo iedereen, ik ben een jongen van 14, en dit is een vraag voor de meisjes. Ik vind dus al een tijdje iemand leuk, en zij vind mij ook leuk (in liefde), en we begonnen plots over mijn ex. En op...
lees meer
gepost door Kwieke Krijger |
88 keer bekeken
5 reacties
Geef 1
Forums:
De anderen en ik

verliefd

Heyyy! Ik ben een meisje van 15 en ben nu al 5 maanden met een jongen aan het sturen. We sturen echt iedere dag. We kennen elkaar al van in het eerste kleuterklasje en hebben tot in het zesde...
lees meer
gepost door Zoekende Koffiekoek |
52 keer bekeken
1 reactie
Geef 1
Forums:
Verliefd

hoe condooms kopen?

hallo ik heb een vraagje ik heb een lief en we zijn bijna al een jaar samen en we willen allebei heel graag seks we hebben al voorspel enz gehad en ik heb al soms zonder condoom in haar gezeten maar...
lees meer
gepost door Moderne Pony |
680 keer bekeken
5 reacties
Geef 0
Forums:
Verliefd | Seksualiteit | Mijn lichaam | Vrije tijd

ook strafbaar voor toeristen?

hyee ik ben een meisje van 14 en ik heb een vraagje.. ik ben dus lesbisch en vind dat helemaal oke, en in Belgie is dat dus helemaal geen taboe meer. maar als ik op reis zou gaan met men vriendin, en...
lees meer
gepost door Modieuze Toren |
151 keer bekeken
2 reacties
Geef 0
Forums:
Mijn gezin | Mijn school / Mijn studies | Verliefd | De anderen en ik | Niet goed in mijn vel | Seksualiteit | Vrije tijd | De wereld | Mijn lichaam

wil ik dood?

hey iedereen, ik zit al een tijdje op deze site maar durfde niets te plaatsen wel in zit op een dieptepunt denk ik Wil ik nog leven? mijn leven is een puinhoop, altijd al geweest zowel familiaal,...
lees meer
gepost door Lange Pony |
95 keer bekeken
5 reacties
Geef 2
Forums:
Niet goed in mijn vel | Mijn gezin | De anderen en ik

Eindelijk 16

Hoi, Ik wordt binnenkort eindelijk (!!) 16 jaar. Ik mag dus beginnen drinken (al deed ik dat stiekem wel al voordien ;)) nu vroeg ik mij af: wat mag je allemaal drinken als 16 jarige? Zou ik...
lees meer
gepost door Schattige Artiest |
90 keer bekeken
2 reacties
Geef 0
Forums:
Vrije tijd

Ik ben in de war doordat ik teveel nadenk

hey, ik weet echt ttl niet waar ik moet beginnen, dus sorry als dit een chaos wordt, maar ik denk dat al mijn problemen een beetje gelinkt zijn aan elkaar. Bereid je maar al voor want dit is een lang...
lees meer
gepost door Anoniem |
97 keer bekeken
4 reacties
Geef 0
Forums:
Mijn gezin | Verliefd | Niet goed in mijn vel

bang van p.o leerkracht oudere man??

hoi IK heb jullie hulp nodig omtrent het gedrag van mijn p.o leerkracht. Dus het begon allemaal in het begin van het schooljaar 1 tijdens de eerste les begint die 10-15 minuten te praten over hoe...
lees meer
gepost door Fluffy Hellboy |
373 keer bekeken
6 reacties
Geef 0
Forums:
Mijn school / Mijn studies | De anderen en ik | Seksualiteit | Niet goed in mijn vel

Latijn derde jaar

Hey! Weet er iemand toevallig wat je allemaal leert in het vak Latijn in het 3e jaar? Ik ben aan het twijfelen tussen Grieks, Grieks-Latijn en Latijn en vind Latijn niet meer zo geweldig maar als het...
lees meer
gepost door Anoniem |
568 keer bekeken
9 reacties
Geef 0
Forums:
Mijn school / Mijn studies

bang van p.o leerkracht

hoi IK heb jullie hulp nodig omtrent het gedrag van mijn p.o leerkracht. Dus het begon allemaal in het begin van het schooljaar. 1de eerste les begint die 10-15 minuten te praten over hoe goed ik...
lees meer
gepost door Anoniem |
73 keer bekeken
1 reactie
Geef 0
Forums:
Niet goed in mijn vel | De anderen en ik | Mijn school / Mijn studies | Mijn lichaam | Seksualiteit

Help niet skippen!!!

Hy awellers Ik zit met een vervelend probleempje ik ben een meisje 14 jaar en men leerkracht is 20 en ik moest voor wisk even nablijven maar ik zat op een stoel en plots duwt men leerkracht mij eraf...
lees meer
gepost door Anoniem |
671 keer bekeken
6 reacties
Geef 0
Forums:
Seksualiteit

vriendinnen zoeken op internet

hallo, ik wil graag nieuwe mensen leren kennen maar ik weet niet hoe ik het op het interneg veilig kan doen. heeft iemand tips of een veilige site alvast bedankt stille Koningin
lees meer
gepost door Stille Koningin |
158 keer bekeken
3 reacties
Geef 0
Forums:
De anderen en ik

lengte penis

hallo allemaal, ik ben 12 jaar oud en ik begin de laatste tijd veel over mijn penis te ondekken, en ik ben wat onzeker over de lengte van mijn penis weet er iemand wat de gemiddelde lengte is van een...
lees meer
gepost door Deftige Coyote |
306 keer bekeken
2 reacties
Geef 0
Forums:
Niet goed in mijn vel | Seksualiteit | Mijn lichaam

Verliefd maar hij ziet me niet?

hey allemaal ik ben verliefd maar hij ziet me niet staan hebben jullie tips ps: ik ben er al verliefd op van 6 jaar geleden en ik wil hem zoo graag Ppplllsss hebben jullie tips ❤️❤️?
lees meer
gepost door Blitse Babbelaar |
43 keer bekeken
1 reactie
Geef 0
Forums:
Verliefd

Plaats zelf een bericht