Overslaan en naar de inhoud gaan

Welkom op onze community! Deel je vraag of verhaal met leeftijdsgenoten of laat een reactie achter bij iemand anders.

Minderjarige moderatoren bewaken dit forum. Soms laten ook zij een reactie achter. Meer over moderatie en afspraken lees je in de forum-regels. (On)tevreden over het forum? Laat het hier weten.
 

Zoek in het forum

voor iedereen die zich alleen voelt

aan iedereen die zich eenzaam, verdrietig, gedumpt, bedrogen of wat dan ook voelt, weet dan dat je fantastisch bent en ik ben heel trots op awel en dat er zoveel jongeren elkaar helpen. ik ga hier...
lees meer
gepost door Kwieke Leeuw |
127 keer bekeken
9 reacties
Geef 2
Forums:
De anderen en ik | Niet goed in mijn vel | Mijn gezin | Mijn school / Mijn studies

terug naar school - angst

Vanaf dinsdag mag ik terug naar school, maar daar ben ik bang voor. Mama heeft hartproblemen, dus ze is een risicopatiënt voor het virus.Zowel mama als papa hebben het virus al gehad, maar ze zijn er...
lees meer
gepost door Knappe Wolvin |
68 keer bekeken
3 reacties
Geef 1
Forums:
Mijn school / Mijn studies | Niet goed in mijn vel | Mijn gezin

Meisjes help!

Hallo meisjes Ik ben een meisje van 14,5 jaar. ik scheer nog niets omdat ik mezelf te jong vind en er eigenlijk mentaal nog niet klaar voor ben, maar ik durf geen shorten dragen of t-shirts en loop...
lees meer
gepost door Gevlekte Poema |
102 keer bekeken
4 reacties
Geef 0
Forums:
Mijn lichaam | Niet goed in mijn vel

zelfmoord

hoi allemaal ik ben nieuw hier maar zit al een jaar in een depressie en in snijd mezelf ook veel maar m'n ouders weten hier niks van en ik durf hier met niemand over te praten alleen heb ik een keer...
lees meer
gepost door Fluffy Tuktuk |
143 keer bekeken
10 reacties
Geef 2
Forums:
Niet goed in mijn vel

kleine borsten op 15 jarge leeftijd?

hye ik ben een meisje van 15jaar en voel me niet goed in men vel. ik vind dat ik kleine borsten heb (B75) ik ben redelijk mager en bijna geen vet. zouden mijn borsten nog groeien? grtjs x
lees meer
gepost door Donzige Tarzan |
130 keer bekeken
6 reacties
Geef 1
Forums:
De anderen en ik | Niet goed in mijn vel | Mijn lichaam

Zin in seks

Hoii ik ben een meisje van 13 jaar en heb zin in seks. Is dit normaal? En ik heb zelf geen boyfriend dus kan ik niets doen. ik mastrubrer af en toe eens... Maar dat wordt saai.. Wat zou ik kunnen...
lees meer
gepost door Mega Babbelaar |
291 keer bekeken
5 reacties
Geef 1
Forums:
Seksualiteit

zwanger?

hye ik ben 15jaar en heb seks gehad met mijn vriendje. ik neem de pil maar we hebben geen condoom gebruikt. een dag later had ik buikpijn en bloedverlies ik zit namelijk een week voor men menstruatie...
lees meer
gepost door Donzige Tarzan |
189 keer bekeken
3 reacties
Geef 0
Forums:
Seksualiteit

help aub

hoe kan je account verwijderen help aub
lees meer
gepost door Anoniem |
114 keer bekeken
4 reacties
Geef 0
Forums:
Niet goed in mijn vel

help

kan je iets verwijderen op awel??? help??????
lees meer
gepost door Anoniem |
82 keer bekeken
3 reacties
Geef 0
Forums:
Niet goed in mijn vel

verliefd

Ik heb een probleempje waar moet ik beginnen . Ik ben verliefd op iemand , hij zegt van rond januari al een zinnetje . (ik wil niet het zinnentje zeggen) hij zit bij mij in de klas en iemand heeft al...
lees meer
gepost door Briljante Tulp |
112 keer bekeken
1 reactie
Geef 0
Forums:
Verliefd

Vriendje // papa

Hallo allemaal, ik heb dus 2 problemen dus dit kan een heel lang bericht worden... Maar alvast bedankt dat je moeite doet om te lezen! Oké dus mij 1ste probleem: Ik ben dus een meisje van 14j(over...
lees meer
gepost door Kalme Ballerina |
117 keer bekeken
3 reacties
Geef 0
Forums:
Mijn gezin | De anderen en ik | Niet goed in mijn vel | Vrije tijd

lesbisch ?

dus ik denk altijd aan seks met meisjes en een keer kwam mijn beste vriendin slapen bij mij en toen heb ik heel de nacht gedacht hoe het zou zijn om zeks met haar te hebben en ik en mijn beste...
lees meer
gepost door Slapende Jodelaar |
270 keer bekeken
1 reactie
Geef 1
Forums:
Seksualiteit

bang om dik te worden

hallo, ik ben een meisje van 14 en was een beetje dik deze zomer omdat mensen zo zeide over mij dus ging ik op dieet nu ben ik afgevallen maar ik ben bang om te eten elke keer dat ik eet denk ik dat...
lees meer
gepost door Anoniem |
53 keer bekeken
5 reacties
Geef 1
Forums:
Niet goed in mijn vel

waar kan je online gay,bi,pan jongens vinden?

hoi iedereen de titel zegt het allemaal denk ik haha ik ben wat eenzaam dus wil ik graag wat nieuwe jongens leren kennen online hehe dus als je er weet comment maar
lees meer
gepost door Arme Bizon |
201 keer bekeken
6 reacties
Geef 0
Forums:
Seksualiteit

haat?

dag mensen ik heb dus een vriendje al 3j bijna we waren 6maand uit elkaar omdat ik vond dat ik meer ruimte moest hebben hij is altijd blijven proberen na die 6maand zijn we nog steeds samen maar nu...
lees meer
gepost door Sterke Magneet |
44 keer bekeken
2 reacties
Geef 0
Forums:
Verliefd

condooms kopen

Hey ik ben een jongen van 13 jaar, 4 maanden geleden drie dagen na mijn 13de verjaardag had ik voor het eerst seks, maar we hadden geen condoom. Toen ik klaarkwam, had ik dat dus niet in haar vagina...
lees meer
gepost door Anoniem |
363 keer bekeken
7 reacties
Geef 0
Forums:
Seksualiteit

uitschijding

hallo, ik heb een probleem. ik heb de laatse tijd veel last van uitschijding? is dat normaal en kan ik daar iets aan doen (ik ben 13) let me know pls
lees meer
gepost door Dappere Segway |
54 keer bekeken
3 reacties
Geef 0
Forums:
Mijn lichaam

Gestalkt

Hallo allemaal, ik ben een meisje van 13 en ik was is met men hondje aan het wandelen in het bos en opeens kwam er een man naar mij toe en zei dat ik moest meegaan maar tuurlijk wou ik niet en zeker...
lees meer
gepost door Anoniem |
138 keer bekeken
3 reacties
Geef 0
Forums:
Seksualiteit

Naaktfoto

Hallo, ik heb een meisje van 13 jaar en heb een probleem. Ik heb iemand leren kennen en ja ik vind hem leuk en hij mij een beetje maar ja ik kreeg onlangs een naakt foto van hem en ik weet nie wat ik...
lees meer
gepost door Dappere Segway |
255 keer bekeken
3 reacties
Geef 1
Forums:
Verliefd | Seksualiteit

Zwanger? Maandstonden en hooikoorts? Condoom maar geen pil.

Hey iedereen, Ik ben een meisje van 17 (bijna 18), ik heb nu ongveer 5 maand een vriendje (ook bijna 18). Alles gaat enorm goed en een paar weken geleden hebben we voor et eerst seks gehad. Met...
lees meer
gepost door Kleine Abrikoos |
245 keer bekeken
4 reacties
Geef 1
Forums:
Seksualiteit | Mijn lichaam

Plaats zelf een bericht