Overslaan en naar de inhoud gaan

Welkom op onze community! Deel je vraag of verhaal met leeftijdsgenoten of laat een reactie achter bij iemand anders.

Minderjarige moderatoren bewaken dit forum. Soms laten ook zij een reactie achter. Meer over moderatie en afspraken lees je in de forum-regels. (On)tevreden over het forum? Laat het hier weten.
 

Zoek in het forum

is dit iets voor op awel?

heyy ik heb een vraag maar ik weet niet of dit voor awel is maar ja ik zal het vertellen. ik ben meisje van 14 en draag deo natuurlijk.ik stink niet ofzo maar heb wel natte plekken onder oksel op...
lees meer
gepost door Loze Bizon |
108 keer bekeken
1 reactie
Geef 0
Forums:
Mijn lichaam

Ik weet niet of ik bi ben

Hey, ik ben een meisje van 12 en ik weet niet zo goed of ik op meisjes , jongens of allebei val. Weet er iemand hoe ik dat kan weten ... daag
lees meer
gepost door Coole Simba |
64 keer bekeken
2 reacties
Geef 0
Forums:
Verliefd

ik weet niet waarom

hey ik ben helena een meisje van 13 de laatste tijd voel ik mij echt depresief ik ween de hele tijd maar ik weet niet waarom ik heb het al proberen op te zoeken maar dat hilp niet zo veel ik...
lees meer
gepost door Anoniem |
13 keer bekeken
2 reacties
Geef 0
Forums:
Niet goed in mijn vel

Help, mijn ouders wuiven problemen weg en vinden hygiëne niet belangrijk

Ik en mijn gezin zijn als kind nooit de basishygiëne enzo aangeleerd (dit is meer uit nonchalance dan uit luiheid denk ik), en naarmate ik ouder werd en daarover steeds meer opmerkingen kreeg, begon...
lees meer
gepost door Anoniem |
250 keer bekeken
2 reacties
Geef 0
Forums:
Mijn gezin

Verliefd op populaire boyyy

Hallowwwwww. Ik ben dus al effekes verliefd op een populaire boy uit mn klas en hij ziet me wrs nie staan omdat hij zo populair is en ik nie echt?... Er zijn zo nog beire veel populaire meisjes...
lees meer
gepost door Anoniem |
29 keer bekeken
0 reacties
Geef 0
Forums:
Verliefd

Kokend water over mij gieten

Hey hebben jullie ook soms de neiging om kokend water over je zelf te gieten of een pan die op het vuur staat aan te raken Gr rijke babbelaar ??
lees meer
gepost door Rijke Babbelaar |
138 keer bekeken
1 reactie
Geef 1
Forums:
Mijn lichaam

kan je van een tso richting psycholoog worden?

ik moet kiezen of ik volgendjaar stw of gww in tso ga doen. maar ik weet totaal niet welke richting het beste is om te doen. ik pieker er nu al super lang over en hoop dat er iemand mij kan helpen.
lees meer
gepost door Anoniem |
32 keer bekeken
1 reactie
Geef 0
Forums:
Mijn school / Mijn studies

kanker?

hey! een paar maanden geleden voelde ik een dikke, pijnlijke buld onder mijn vel naast mijn neus. het trok weg na 2 weken maar na een week was het er weer langs de andere kant van mijn neus! ik...
lees meer
gepost door Sluwe Pony |
103 keer bekeken
4 reacties
Geef 0
Forums:
Mijn lichaam | Niet goed in mijn vel | Mijn gezin

lichtpuntjes

Hoi allemaal Oke ik weet dat dit heel gestoord gaat klinken. 's nachts voor ik ga slapen zie ik duizenden lichtpuntjes voor m'n ogen dansen. Ze zijn voornamelijk wit, maar soms zijn er ook rode,...
lees meer
gepost door Diamanten Merel |
86 keer bekeken
6 reacties
Geef 0
Forums:
Mijn gezin | Niet goed in mijn vel | Mijn lichaam

spuitjes

hey awel Dit is misschien een beetje kinderachtig. Maar ik heb schrik van spuitjes. En ik weet niet hoe ik het moet oplossen. Ik ben nooit echt graag bij dokters geweest enzo. Weet iemand hoe ik het...
lees meer
gepost door Jolige Schrijfster |
54 keer bekeken
5 reacties
Geef 1
Forums:
Mijn lichaam

vragenlijst verwijderd??

hallo weer, daarjuist heb ik een vragenlijst gepost en velen hebben die ingevuld. maar nu is mijn vragenlijst opeens verwijderd?. weet iemand wat ik verkeerd heb gedaan?...? kwieke leeuw?
lees meer
gepost door Kwieke Leeuw |
119 keer bekeken
8 reacties
Geef 1
Forums:
De anderen en ik

vragenlijst verwijderd ??

hallo weer, ik heb daarjuist een vragenlijst gepost er hebben veel die ingevuld, maar nu kijk ik opnieuw en mijn vragenlijst is opeens verwijderd??... weet iemand wat ik verkeerd heb gedaan?? kwieke...
lees meer
gepost door Anoniem |
11 keer bekeken
0 reacties
Geef 0
Forums:
De anderen en ik

ouders verwachten te veel

hoi! dus ik ga volgend jaar naar het middelbaar Latijn doen. ik heb er opzich wel zin in enzo maar de laatste tijd gaan mijn punten een beetje omlaag. ik had bv. altijd 90/100 of meer nu 80/100 of...
lees meer
gepost door Sluwe Pony |
93 keer bekeken
4 reacties
Geef 0
Forums:
De anderen en ik | Mijn school / Mijn studies | Mijn gezin

humane wetenschappen

Hallo, ik zit in het tweede middelbaar. Ik wil later leerkracht worden in het secundair onderwijs is de richting humane wetenschappen daarvoor geschikt? Ik doe nu al moderne talen wetenschappen basis...
lees meer
gepost door Anoniem |
41 keer bekeken
2 reacties
Geef 0
Forums:
Mijn school / Mijn studies

Bericht verwijderd zonder reden

Hallo, Gisteren postte ik een bericht, daarstraks stond die er nog op, maar nu is het weg. Ik denk dus dat iemand mijn bericht als ongepast gemeld heeft, maar er stond niks ongepast in. Ik voel me nu...
lees meer
gepost door Stille Pion |
60 keer bekeken
4 reacties
Geef 1
Forums:
De anderen en ik

ziek

hallo de laatste dagen voel ik me down maar ik voel me al 2a3 weken niet goed ik heb alle klachten dat ik heb opgezocht, tot nu toe leid het allemaal op een voedselvergifting ik probeerde er over...
lees meer
gepost door Kleurrijke Bij |
46 keer bekeken
1 reactie
Geef 0
Forums:
Mijn lichaam | Niet goed in mijn vel

ik krijg weinig aandacht?

hoi! ik heb 1 zus en ze krijgt altijd de meeste aandacht zooo stom en ik krijg niks dankje om dit te begrijpen als iemand het zelfde gevoel heeft herkent die mijn gevoel !!!!
lees meer
gepost door Anoniem |
11 keer bekeken
0 reacties
Geef 0
Forums:
Mijn gezin

???

hey kan iemand mij helpen aub (ik zal het wel eerst uitleggen) een 2 tal jaar geleden moest mijn hond weg omdat hij mijn zus gebeten had mijn mama had hem weg gedaan toen ik op school was zonder het...
lees meer
gepost door Rappe Luipaard |
70 keer bekeken
2 reacties
Geef 1
Forums:
Mijn gezin | Vrije tijd

slecht voelen en eerste keer psycholoog

oke dus ik zal eerst even kort vertellen wat er met mij aan de hand is. Al een tijdje voel ik mij niet zo goed in mijn vel op verschillende vlakken. Ik weet niet exact wanneer het is begonnen, maar...
lees meer
gepost door Strakke Zoot |
74 keer bekeken
2 reacties
Geef 0
Forums:
Niet goed in mijn vel

Vragenlijst

Hoihoi ik heb gezien dat velen vragenlijsten maken en ik was ook wel benieuwd dus heb is er zelf een gemaakt als je op bepaalde vragen niet wil antwoorden is dat oke hoor het is telkens met mijn...
lees meer
gepost door Gemene Catwoman |
211 keer bekeken
15 reacties
Geef 3
Forums:
De wereld | Vrije tijd | De anderen en ik | Mijn school / Mijn studies

Plaats zelf een bericht