Overslaan en naar de inhoud gaan

Welkom op onze community! Deel je vraag of verhaal met leeftijdsgenoten of laat een reactie achter bij iemand anders.

Minderjarige moderatoren bewaken dit forum. Soms laten ook zij een reactie achter. Meer over moderatie en afspraken lees je in de forum-regels. (On)tevreden over het forum? Laat het hier weten.
 

Zoek in het forum

⬇ Idee voor Awel bel- en chat sessies ⬇

Ik weet niet of Awel zelf dit kan zien, maar als een medewerker dit leest, Ik zou het een goed idee vinden moest er ook een chat-en/of belsessie in de vroege namiddag of voormiddag mogelijk zijn. Als...
lees meer
gepost door Anoniem |
43 keer bekeken
1 reactie
Geef 0
Forums:
Mijn gezin | Verliefd | Mijn school / Mijn studies | De anderen en ik | Vrije tijd | Mijn lichaam | Niet goed in mijn vel | De wereld | Seksualiteit

hoe afvallen op als 14-jarige?

Hey, ik ben een jongen van 14, ik ben al heel mijn leven dik, ik wil geen medelijden in de reacties, want ik ben nooit gepest ofzo, en ik weet zelf dat ik dik ben en ik zeg dat ook zelf tegen andere...
lees meer
gepost door Anoniem |
20 keer bekeken
2 reacties
Geef 0
Forums:
Mijn lichaam

nooit vriendje gehad

hallo, ik heb nog nooit een lief gehad.. Even ik ben 17 jaar en een 1m80 en een meisje voor de duidelijkheid. Ik snap dat kleine jongens niet met mij zouden willen gaan maar er zijn zoveel lange...
lees meer
gepost door Anoniem |
38 keer bekeken
1 reactie
Geef 0
Forums:
De anderen en ik | Verliefd | Vrije tijd | Mijn school / Mijn studies | Niet goed in mijn vel

Vaarwel

Hallo allemaal dit is mijn laatste bericht ooit ik ga ik heb er genoeg van ik geef op het is te zwaar geworden ik ben niet sterk genoeg wees niet verdrietig dat ben ik niet waard jullie hebben me...
lees meer
gepost door Gemene Catwoman |
161 keer bekeken
3 reacties
Geef 0
Forums:
Mijn gezin | De anderen en ik | Niet goed in mijn vel | De wereld | Mijn school / Mijn studies | Verliefd | Seksualiteit | Mijn lichaam | Vrije tijd

Niets mogen op je 13de

Hallo Ik ben Alisson en ik ben 13 jaar en ik mag niets. Ik wordt gedwongen om nog met lego friends te spelen want anders wordt ik geslagen. Ik mag geen tv tenzij ze in een goed humeur zijn en ik...
lees meer
gepost door Anoniem |
63 keer bekeken
0 reacties
Geef 0
Forums:
Mijn gezin | Niet goed in mijn vel | Mijn school / Mijn studies

Droom

Hey!! Ik had vorige nacht een natte droom over mijn zus. Ik vond het vies. Kan iemand me helpen aub. Grtjes Kwieke Kermit
lees meer
gepost door Anoniem |
75 keer bekeken
1 reactie
Geef 0
Forums:
Seksualiteit

Droom

Ik heb vorige nacht een natte droom gehad en het ging over mijn zus is dit raar/ vies? Help aub!!!
lees meer
gepost door Anoniem |
208 keer bekeken
3 reacties
Geef 0
Forums:
Seksualiteit

Zuigzoen & tongen

heyy kan iemand mij zeggen hoe ge een zuigzoen moe zetten en moe tongen dankej
lees meer
gepost door Anoniem |
53 keer bekeken
1 reactie
Geef 0
Forums:
Verliefd

hey babbel?

hey ik voel me zo slecht ben echt aant janken kwil gwn da het stopt en ik nrm ben maar ja ergens ben ik dat ergens niet ik ben nrm keipositief maar vvn is er wat gebeurd ben echt gebroken heb zoveel...
lees meer
gepost door Anoniem |
17 keer bekeken
1 reactie
Geef 0
Forums:
Niet goed in mijn vel

Ik ben de laatste tijd zo geil!!!

Hey, ik ben een jongen van 14 jaar bijna 15. Ik stuur vaak met een vriendin op snapchat maar de laatste tijd stuurt ze uitdagende en pikante filmpjes en fotos. Ik heb me er al een paar keer op...
lees meer
gepost door Maffe Majoor |
542 keer bekeken
3 reacties
Geef 5
Forums:
Seksualiteit

ik ben de laatste tijd zo geil!!!

Ik ben een jongen van 14 en heb zoveel zin in seks, ik fantaseer vaak over dezelfde vriendin. Ze stuurt vaak uitdagende videos en en fotos. Ik heb me er al een paar keer op afgetrokken. Is dit...
lees meer
gepost door Anoniem |
65 keer bekeken
1 reactie
Geef 1
Forums:
Seksualiteit

gescheiden ouders probleem

hey, ik ben een meisje van 14 en mijn ouders zijn al van toen ik heel klein was al gescheiden maar omdat ze niet voor mij konden zorgen was een pleegkind geworden met mijn zusje en hebben we zo 8...
lees meer
gepost door Flitsende Pion |
63 keer bekeken
1 reactie
Geef 0
Forums:
Mijn gezin

pijpen

Is het erg als ik mezelf niet kan pijpen maar mijn vrienden wel. Nu pesten ze mij daarmee. Groetjes Kwieke Kermit P. s Ik hou ook van Pino en Tommy
lees meer
gepost door Anoniem |
243 keer bekeken
4 reacties
Geef 0
Forums:
Seksualiteit | Mijn lichaam | De anderen en ik

12!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

hallo ik ben 12 en raar maar waar ik manstrubeerik weet niet of het ok is om dit te doen?????en is dit ok tips?????
lees meer
gepost door Heldere Taart |
100 keer bekeken
2 reacties
Geef 1
Forums:
Seksualiteit

hey luister even pls reageer ook

hallo ik stuur even een bericht, zit in de shit heb veel mensen die op mij rekenen en soms omdat ik een maskerdraag en denken dat alles perfect gaat en anderen omdat ze weten dat ik me rot en dood...
lees meer
gepost door Frisse Koffiekoek |
197 keer bekeken
7 reacties
Geef 1
Forums:
De anderen en ik

snapchat????

hi, ik vraag al sinds mijn 6e ljr mega lang voor snapchat aan mijn ouders, maar ik mag het niet en ik zal het nooit krijgen. maar er worden in een snapgroep dingen vant school gezegt enz en ik weet...
lees meer
gepost door Zweedse Zwaan |
184 keer bekeken
2 reacties
Geef 1
Forums:
Seksualiteit | Mijn lichaam | Niet goed in mijn vel | De anderen en ik | Verliefd | Vrije tijd | Mijn school / Mijn studies | Mijn gezin | De wereld

puber gevoel

hallo ik wil even iets mededelen ik ben 12 jaar heel jong maar ik ben al een het puberen maar j daar komt veel bij kijken eerst was ik een rustig meisje maar nu krijg ik heel veel woede aanvallen en...
lees meer
gepost door Anoniem |
25 keer bekeken
1 reactie
Geef 0
Forums:
Niet goed in mijn vel

hallo... en bye

hallo ik stuur even een bericht, zit in de shit heb veel mensen die op mij rekenen en soms omdat ik een maskerdraag en denken dat alles perfect gaat en anderen omdat ze weten dat ik me rot en dood...
lees meer
gepost door Anoniem |
22 keer bekeken
0 reacties
Geef 0
Forums:
Niet goed in mijn vel

Ik heb ruzie wil het snel oplossen!!!!

hey ik heb ruzie en zou het uit willen praten. iemand tips.
lees meer
gepost door Anoniem |
16 keer bekeken
0 reacties
Geef 0
Forums:
Mijn gezin | Mijn school / Mijn studies | Verliefd | De anderen en ik | Niet goed in mijn vel | Seksualiteit | Mijn lichaam | Vrije tijd | De wereld

vriendin ontdekt geheim!!

haalo, dus ik wil al een tijdje dood... en ik kon het gewoon niet meer voor mezelf houden dus zei ik aan mijn best friend: kun je een geheim bewaren? want ik zit op awel! ze zei: ah voor je ouders...
lees meer
gepost door Sluwe Pony |
153 keer bekeken
1 reactie
Geef 0
Forums:
De anderen en ik

Plaats zelf een bericht