Overslaan en naar de inhoud gaan

Welkom op onze community! Deel je vraag of verhaal met leeftijdsgenoten of laat een reactie achter bij iemand anders.

Minderjarige moderatoren bewaken dit forum. Soms laten ook zij een reactie achter. Meer over moderatie en afspraken lees je in de forum-regels. (On)tevreden over het forum? Laat het hier weten.
 

Zoek in het forum

hoe ik me voel door hem...

Hallo iedereen, Ik zit al een dikke maand op het forum, de enige plaats waar ik me begrepen voelde, de enige plaats waar ik met mijn problemen terecht kon… tot gisteren… Toen werd het forum...
lees meer
gepost door Glazen Praline |
577 keer bekeken
4 reacties
Geef 3
Forums:
De anderen en ik

ben ik vies?

hoi ik ben meisje van 14. ik verlang al om later seks te hebben en alles daar rond (natuurlijk nu nog niet maar later) dan bedenk ik rare dingen zoals dit ik gebeft wil worden en vingeren enzo... is...
lees meer
gepost door Loze Bizon |
641 keer bekeken
15 reacties
Geef 0
Forums:
Seksualiteit

depresief?

hi Ik ben een meisje van 17. Ik voel me al een hele tijd enzaam en heb een leeg gevoel. 's avonds als ik in mijn bed lig krijg ik atijd zelfmoord gedachten en kan dan aan niks anders meer denken. Ik...
lees meer
gepost door Crazy Dolfijn |
91 keer bekeken
3 reacties
Geef 1
Forums:
Niet goed in mijn vel

Celebrity crush.

Hey, sinds 11 maart ben ik fan van een Amerikaanse acteur. Maar met "fan" bedoel ik echt obsessed. Ik heb al zijn films en interviews gekeken, en ik heb een fanaccount met bijna 800 volgers. Maar nu...
lees meer
gepost door Nijge Cupcake |
251 keer bekeken
4 reacties
Geef 0
Forums:
Verliefd | Vrije tijd

kussen

Hey, ik ben een non-binaire van 15. Ik heb mijn eerste kus nog niet gehad. Is dat normaal? En hoe kan ik leren kussen? (zonder met een vriend(in) te oefenen? met vriendelijke groeten sluwe drummer.
lees meer
gepost door Sluwe Drummer |
300 keer bekeken
2 reacties
Geef 0
Forums:
De anderen en ik | Verliefd

Zelfmoord

hoi ik heb echt heel vaak zelfmoordgedachten en ik had ergens gezien dat je je zelfmoordgedachtes eens moest optellen en dat waren in 1 week 87 keer is dat veel of niet
lees meer
gepost door Fluffy Tuktuk |
96 keer bekeken
5 reacties
Geef 0
Forums:
Niet goed in mijn vel

Gemane Catwoman

Hey, Je bericht is van het forum gehaald maar ik wil je toch nog even moed inspreken. Je geraakt hier wel door. Je kan dit. Echt waar het komt allemaal goed. Je reageerd altijd zo lief op berichtjes...
lees meer
gepost door Maffe Majoor |
48 keer bekeken
0 reacties
Geef 0
Forums:
Mijn gezin | Mijn school / Mijn studies | De anderen en ik | Verliefd | Seksualiteit | Mijn lichaam | Vrije tijd | Niet goed in mijn vel | De wereld

Gemene catwomen...

Hey, Je bericht is van het forum gehaald maar ik wil je toch nog even moed inspreken. Je geraakt hier wel door. Je kan dit. Echt waar het komt allemaal goed. Je reageerd altijd zo lief op berichtjes...
lees meer
gepost door Anoniem |
297 keer bekeken
2 reacties
Geef 0
Forums:
Mijn gezin | Mijn school / Mijn studies | Verliefd | Niet goed in mijn vel | Mijn lichaam | De anderen en ik | Vrije tijd | De wereld | Seksualiteit

Depressief..?

Hallo allemaal, Ik ben een meisje van 17 jaar en het gaat niet goed met me. Ik voel mezelf al enkele maanden enorm slecht. Zowel fysiek als mentaal. Ik ben al 7 maanden, aan één stuk, dagelijks...
lees meer
gepost door Grijze Danser |
133 keer bekeken
2 reacties
Geef 1
Forums:
Niet goed in mijn vel

wietverslaving

Hey Ik rook al vanaf mijn elfde elke week wiet en zou daar graag me willen stoppen of het verminderen. Mijn ouders hebben mij al af en toe betrapt, en ik steel soms wiet van mijn grote broer....
lees meer
gepost door Maffe Majoor |
138 keer bekeken
3 reacties
Geef 1
Forums:
Mijn school / Mijn studies | Mijn gezin | Niet goed in mijn vel | Mijn lichaam | Vrije tijd | De anderen en ik | De wereld

verlief/relatie? (via chat)

hey, ik heb via chat een jongen leren kennen we hebben al 1x gebeld met spraak en hij zegt dat hij op mij is. Zelf weet ik het niet goed want hij is 30cm groter als mij (hij is 16j en 1m89 en ik 15j...
lees meer
gepost door Waco Wolvin |
214 keer bekeken
3 reacties
Geef 0
Forums:
Verliefd | Seksualiteit | Mijn lichaam

relatie krijgen of niet? (via chat)

hey ik heb onlangs een jongen leren kennen via chat en we hebben al een keer gebeld zonder video maar wel gepraat en hij zegt dat hij op mij is. Zelf weet ik het niet goed want hij woont in Nl en ik...
lees meer
gepost door Anoniem |
21 keer bekeken
0 reacties
Geef 0
Forums:
Verliefd | Mijn lichaam | Seksualiteit

Bijles geven

Heyy Ik word volgend jaar 15 wat betekent dat ik vakantiewerk mag gaan doen. Ik wil bijles gaan geven, maar ik weet niet zo goed hoe ik moet beginnen en hoe ik scholieren moet zoeken die bijles nodig...
lees meer
gepost door Sterke Mus |
104 keer bekeken
1 reactie
Geef 0
Forums:
Mijn school / Mijn studies | Vrije tijd

Latijn

Hey awel Ik ben een meisje van 12 en heb dus mijn eerste middelbaar bijna achter de rug. Ik zat in de Latijnse maar ik zou graag naar STEM gaan. Mijn mama vindt dat ik er naar toe mag als ik goede...
lees meer
gepost door Jolige Schrijfster |
134 keer bekeken
4 reacties
Geef 0
Forums:
Mijn school / Mijn studies | Mijn gezin

Website chatten met lgbtq+ mensen

Heyy, Lang geleden heb ik eens een website gevonden om te chatten met mensen over LGBTQ+ dingen enzo. Je moest daarvoor je ID inscannen om te laten zien dat je 13+ bent. Ik kon dat op dat moment...
lees meer
gepost door Sterke Mus |
118 keer bekeken
3 reacties
Geef 0
Forums:
Seksualiteit | De anderen en ik

OVERTIJD (HELP ME)

Hey iedereen Ik be een meisje van 14 en ik moest normaal de 13e beginnen menstrueren. Ik heb mijn regels nu nog altijd niet en normaal heb ik ze regelmatig. Ik heb geen seks gehad en van mastruberen...
lees meer
gepost door Glibberige Praline |
264 keer bekeken
7 reacties
Geef 0
Forums:
Mijn lichaam | Seksualiteit

Schaamhaar trimmen

Hallo iedereen! Ik ben een meisje (met een vagina) van 14 jaar. En wel ja, ik heb dus al een tijdje schaamhaar. Ik ben niet van plan om dit te scheren, maar ik zou het wel graag wat bij-'trimmen'/...
lees meer
gepost door Anoniem |
205 keer bekeken
1 reactie
Geef 0
Forums:
Mijn lichaam

⬇ Idee voor Awel bel- en chat sessies ⬇

Ik weet niet of Awel zelf dit kan zien, maar als een medewerker dit leest, Ik zou het een goed idee vinden moest er ook een chat-en/of belsessie in de vroege namiddag of voormiddag mogelijk zijn. Als...
lees meer
gepost door Anoniem |
43 keer bekeken
1 reactie
Geef 0
Forums:
Mijn gezin | Verliefd | Mijn school / Mijn studies | De anderen en ik | Vrije tijd | Mijn lichaam | Niet goed in mijn vel | De wereld | Seksualiteit

hoe afvallen op als 14-jarige?

Hey, ik ben een jongen van 14, ik ben al heel mijn leven dik, ik wil geen medelijden in de reacties, want ik ben nooit gepest ofzo, en ik weet zelf dat ik dik ben en ik zeg dat ook zelf tegen andere...
lees meer
gepost door Anoniem |
20 keer bekeken
2 reacties
Geef 0
Forums:
Mijn lichaam

nooit vriendje gehad

hallo, ik heb nog nooit een lief gehad.. Even ik ben 17 jaar en een 1m80 en een meisje voor de duidelijkheid. Ik snap dat kleine jongens niet met mij zouden willen gaan maar er zijn zoveel lange...
lees meer
gepost door Anoniem |
38 keer bekeken
1 reactie
Geef 0
Forums:
De anderen en ik | Verliefd | Vrije tijd | Mijn school / Mijn studies | Niet goed in mijn vel

Plaats zelf een bericht