Overslaan en naar de inhoud gaan

Welkom op onze community! Deel je vraag of verhaal met leeftijdsgenoten of laat een reactie achter bij iemand anders.

Minderjarige moderatoren bewaken dit forum. Soms laten ook zij een reactie achter. Meer over moderatie en afspraken lees je in de forum-regels. (On)tevreden over het forum? Laat het hier weten.
 

Zoek in het forum

krassen

Hey allemaal, is er iemand die me kan helpen. Ik ben al bijna jaar depressief en t wordt steeds erger, de zelfmoordgedachtes en het krassen. Het krassen begint nog net geen ritueel te worden, zou...
lees meer
gepost door Blozende Wolf |
189 keer bekeken
16 reacties
Geef 2
Forums:
Niet goed in mijn vel | Mijn lichaam

verlang

hi, ik wil niet raar zijn ofzo, maar ik heb echt zin om dikke borsten te hebben en al snel trouwen, want ik wil echt eens goed een potje vrijen. Ik heb zin om later mijn dikke borsten op het internet...
lees meer
gepost door Korte Duiker |
550 keer bekeken
29 reacties
Geef 2
Forums:
Seksualiteit | Verliefd

zwanger

hi, ik ben het weer. Ik voel me niet goed sinds dat ik bij mijn lief ben gaan slapen. Ik heb al een korte tijd buikpijn, ik voel schopjes aan mijn buik, ik moet vaker overgeven... Ik ben bang dat ik...
lees meer
gepost door Korte Duiker |
156 keer bekeken
8 reacties
Geef 1
Forums:
Seksualiteit | Mijn lichaam

geaardheid

Dag iedereen, Ik ben een jongen van 16 jaar. 2 jaar geleden waren er 2 jongens in mijn klas die mij belachelijk hadden gemaakt toen het ging over homoseksualiteit in de klas. Sinds dat moment ben ik...
lees meer
gepost door Anoniem |
57 keer bekeken
1 reactie
Geef 0
Forums:
Seksualiteit | Verliefd

Gaan zwemmen?

Hoi, Ik ben meisje van 16 en ik zit een beetje met een dilemma. Een klasgenoot heeft onze "vriendengroep" uitgenodigd om bij haar te gaan zwemmen (bijna heel de dag). Ik ben er een paar dagen...
lees meer
gepost door Super Tijger |
61 keer bekeken
1 reactie
Geef 0
Forums:
Mijn school / Mijn studies | De anderen en ik | Niet goed in mijn vel | Mijn lichaam | Vrije tijd

Naaktfoto probleem opgelost

hi, ik ben het weer. ik ben blij dat ik mijn naaktfoto hab kunnen verwijderen, maar ik wist dat ik op Jasper kon vertrouwen! hij heeft gezweerd op de hoofd van zijn moeder dat hij daar niets mee zal...
lees meer
gepost door Korte Duiker |
74 keer bekeken
4 reacties
Geef 0
Forums:
Seksualiteit | Mijn lichaam

transgender en zelfmoord

hay ik ben dus transgender van jongen naar meisje. ben nu al 19 en ben al 2 maand begonnen met de mannelijke hormoonenremmers. maar zit gewoon telkens met zo een jaloersheid tegenover natuurlijke...
lees meer
gepost door Anoniem |
49 keer bekeken
3 reacties
Geef 0
Forums:
Mijn lichaam | Niet goed in mijn vel

Anoniem is noodzakelijk

Hey . Wees aub voorzichtig met persoonlijke gegevens. Vermeld aub geen echte volledige namen, adressen, steden, Sociale media accounts, telefoonnummers noch mailadressen . Voor je eigen veiligheid
lees meer
gepost door Zilveren Heer |
35 keer bekeken
1 reactie
Geef 0
Forums:
De anderen en ik | Vrije tijd

Ik ben op zoek naar een lief

Hallo ik ben een jongen van 15 jaar en ik wil een meisje leren kennen. Alleen weet ik niet waar. weet iemand een datingsite voor jongeren onder de 18 jaar? Laat het dan zeker weten. met vriendelijke...
lees meer
gepost door Anoniem |
47 keer bekeken
2 reacties
Geef 0
Forums:
Seksualiteit

Ik hou heel veel van hem...

hoi, ik ga effe verder op het laatste bericht die ik heb geplaatst. Ik zal hem effe kort samenvatten, ik durf dus de laatste tijd nmr naar mn crush te sturen omdat hij me skipt. En ik kreeg daar een...
lees meer
gepost door Crazy Butler |
35 keer bekeken
1 reactie
Geef 0
Forums:
Verliefd

Verliefd

Hey hoi daar ben ik weer! Omdat ik al snel antwoord kreeg dacht ik dat ik m'n ander ding kon vertellen. Oké ik ben dus echt stapelverliefd op een jongen en wij sturen wel eens maar ik moet altijd met...
lees meer
gepost door Crazy Butler |
51 keer bekeken
3 reacties
Geef 1
Forums:
Verliefd

korte mededeling, niet deleten

hey, mijn eerder geposte bericht is weg, vind ik wel jammer maar begreep niet wrm de reacties had ik niet om gevraagd dus mensen reageer niet en lees en denk nu voor u eigen en hou u mening van 'goed...
lees meer
gepost door Gave Goochelaar |
68 keer bekeken
1 reactie
Geef 4
Forums:
De anderen en ik

weet haat

Hallo, Ik zag weer een haat bericht nr glazen praline en sexischtische opmerkingen Mag ik nog eens aankaarten dat dit niet kan Er zijn veel mediums waar haat is hier zoeken mensen steun en moed en...
lees meer
gepost door Gave Goochelaar |
78 keer bekeken
1 reactie
Geef 1
Forums:
De anderen en ik

Ruzie op awel

hi , ik vind awel niet zo een goede manier om te praten. Kijk nu eens wat er is gebeurd door george!!!
lees meer
gepost door Korte Duiker |
26 keer bekeken
0 reacties
Geef 1
Forums:
De anderen en ik

Stapelverliefd

Hey allemaal, ik zit al een tijdje met iets en ik wist niet hoe ik dit kon oplossen dus ik ga het hier doen! Ik ben een 13-jarige meisje (bijna 14) en ik ben echt kei verliefd op een jongen. hij zit...
lees meer
gepost door Crazy Butler |
103 keer bekeken
5 reacties
Geef 1
Forums:
Verliefd

Naaktfoto's

Hi iedereen, ik ben een meisje van 12 en heb een hele domme fout gedaan. Soms trek ik naaktfoto's van mij, maar deze keer heb ik er eentje per ongeluk naar mijn lief Jasper gestuurd? Hij antwoordde...
lees meer
gepost door Korte Duiker |
287 keer bekeken
8 reacties
Geef 1
Forums:
Verliefd | Mijn lichaam

perfect bf ma geen gevoelens

Hi, ik heb de perfect bf zoals velen zoude denken maar hij dringt echt zwaar aan iedere keer als we aleen met ons 2 zijn komt er wel iets seksueel van zelf als ik mijn regels heb. Ik wil het wel met...
lees meer
gepost door Anoniem |
29 keer bekeken
2 reacties
Geef 0
Forums:
Verliefd | Mijn lichaam

super veel krampen tijdens regels

hey, Ik ben 15 en heb al een paar jaar mijn regels. Ik heb de eerste paar dagen altijd niet normaal veel krampen. Dan lig ik gwn in bed en kan ik niet doen door de pijn. Ik neem dan pijnstillers,...
lees meer
gepost door Fruitige Framboos |
109 keer bekeken
4 reacties
Geef 0
Forums:
Mijn lichaam

angst voor HIV

Hallo iedereen 1,5 week geleden had ik seks met een meisje zonder condoom, ze was mijn eerste bedpartner maar zij had er daarvoor al wel 3 anderen(ook zonder condoom). Nu enkele dagen geleden begon...
lees meer
gepost door Snoezige Bloem |
257 keer bekeken
1 reactie
Geef 0
Forums:
Niet goed in mijn vel | Mijn lichaam | Seksualiteit

wat moet ik doen

hey ik had in mijn vorig bericht vertelt dat ik mijn cruch naar recht had geswipt in wink hij heeft mij anvaard maar ik heb gisteren avond iemand anders leren kennen en ik weet niet of dit oke is dat...
lees meer
gepost door Rappe Luipaard |
76 keer bekeken
3 reacties
Geef 0
Forums:
Verliefd

Plaats zelf een bericht