Overslaan en naar de inhoud gaan

Welkom op onze community! Deel je vraag of verhaal met leeftijdsgenoten of laat een reactie achter bij iemand anders.

Minderjarige moderatoren bewaken dit forum. Soms laten ook zij een reactie achter. Meer over moderatie en afspraken lees je in de forum-regels. (On)tevreden over het forum? Laat het hier weten.
 

Zoek in het forum

Nutteloos?

dag awellers er is dus een jongen die ik leuk vind maar hij woont helemaal aan de andere kant van België... hij vindt mij ook leuk maar ik weet niet of ik het wel aankan, de gedachte dat we elkaar...
lees meer
gepost door Wulpse Taart |
57 keer bekeken
2 reacties
Geef 0
Forums:
Niet goed in mijn vel | Verliefd

zwemmen tijdens regels

hey Een vriendin wil dat we bij haar thuis gaan zwemmen volgende week, maar dan ga ik mijn regels nog hebben. Het zal de laatste dag zijn normaal dus zal ik maar klein beetje bloeden. Kan ik dan...
lees meer
gepost door Fruitige Framboos |
148 keer bekeken
4 reacties
Geef 0
Forums:
Mijn lichaam

Ik hou echt veel van hem!

Hoi, ik wil mn verhaal heel graag kwijt... Sinds september dat ik bij hem in de klas zat dacht ik van 'nee, hij word nooit mn crush' en sinds november begon ik gevoelens voor hem te krijgen, maar hij...
lees meer
gepost door Crazy Butler |
80 keer bekeken
3 reacties
Geef 1
Forums:
Verliefd

ACTRICe

hallo allemaal, ik ben nieuw op Awel en ik heb een paar vraagjes en ik zou graag mijn verhaal willen doen. IK ben een meisje van 13 jaar en ik zou later graag actrice willen worden. Niet in België,...
lees meer
gepost door Slapende Ballon |
153 keer bekeken
4 reacties
Geef 2
Forums:
Mijn school / Mijn studies | De anderen en ik

Buizen

Hallo, ik heb een probleem... Ik heb nog maar 4 buizen in mijn hele leven gehad maar heb tijdens deze corona periode er al 5 gehad. Mijn mama wilt mij misschien naar een andere school sturen of een...
lees meer
gepost door Anoniem |
39 keer bekeken
3 reacties
Geef 0
Forums:
Mijn school / Mijn studies

zwanger of niet?

hallo ik ben een meisje van 16 ik heb het nu een beetje moeilijk omda ik al paar dagen misselijk ben kheb da tegen ma boy gezegd en ie denkt dak nu zwanger ben wantja we hebben het 3 keer gedaan ies...
lees meer
gepost door Knorrige Schrijver |
232 keer bekeken
4 reacties
Geef 1
Forums:
Seksualiteit | Verliefd

tips tegen acne?

hy, ik ben een meisje van 12jaar en heb de laatste tijd veel last van puistjes enzo.. vooral op mijn voorhoofd en kin is het het ergste maar ik heb er ook last van op mijn wangen soms. ik weet dat...
lees meer
gepost door Anoniem |
31 keer bekeken
1 reactie
Geef 0
Forums:
Niet goed in mijn vel | Mijn lichaam

crush

hey, dus kheb een enorme crush op iemand van mijn school en ondertussen al bijna 2jaar. Ik heb hem dan gezegd dat ik gevoelens had voor hem en vroeg hem om da aan niemand te zeggen. Hij zij oke maar...
lees meer
gepost door Zwarte Muis |
83 keer bekeken
1 reactie
Geef 0
Forums:
Verliefd

toetsen kwijt

Ik zit in het eerste middelbaar en binnen 2 dagen moet ik terug naar school voor de eerste en laatste keer om mijn toetsen en taken van gedurende het schooljaar in te leveren, maar ik heb een...
lees meer
gepost door Anoniem |
46 keer bekeken
2 reacties
Geef 0
Forums:
Mijn school / Mijn studies

break up

hye, mn lief heeft het na 7 maanden uitgemaakt en we proberen verder als vrienden. we stuurden 1.5 jaar al constant via snapchat en nu wil hij dit niet meer. hij zegt dat als we vrienden willen zijn...
lees meer
gepost door Attente Bloem |
124 keer bekeken
5 reacties
Geef 0
Forums:
Niet goed in mijn vel

wat kan ik zeggen

Hey! Ik heb een aantal dagen geleden een bericht geplaatst op het forum waarin ik vertel over wat er allemaal omgaat in mijn leven en dat ik woensdag voor de eerste keer met een psycholoog heb...
lees meer
gepost door Strakke Zoot |
73 keer bekeken
3 reacties
Geef 1
Forums:
Niet goed in mijn vel | De anderen en ik

de pil

heyy ik wil graag de pil nemen zodat ik veiliger ben. Maar wil echt niet dat men ouders dat weten want zij zouden dit niet goedkeuren. Kan iemand me zo snel mogelijk helpen? wil het voor deze zomer...
lees meer
gepost door Anoniem |
26 keer bekeken
1 reactie
Geef 0
Forums:
Seksualiteit

De wereld gaat vergaan?

Hey iedereen, op social media staat er dat de wereld gaat vergaan op 21 juni ( een klasgenoot van me zegt dat ook). Ik weet dat dit niet echt is maar toch ben ik echt bang, wat moet ik doen???
lees meer
gepost door Kalme Segway |
136 keer bekeken
5 reacties
Geef 0
Forums:
De wereld

Papa die boos word

Hey ik heb best vaak ruzie met mijn papa mijn mama die vind ik ook niet egt lief maar die is niet vaak thuis en vandaag was ik aleen met mijn papa en ik had perongeluk een kussen naar hem gegooid en...
lees meer
gepost door Rijke Babbelaar |
111 keer bekeken
2 reacties
Geef 2
Forums:
Mijn gezin | Niet goed in mijn vel

seks?

Hey iedereen! ik vind het wel grappig dat mensen die zo 16 of ouder zijn zo doen alsof 12 jarige nog kinderen zijn die met lego spelen enzo nee de dingen die jongens doen als ze 12 zijn is (bij mij...
lees meer
gepost door Dolle Robot |
179 keer bekeken
1 reactie
Geef 0
Forums:
Seksualiteit

Geaardheid

Dag iedereen, Ik ben een jongen van 16 jaar en zit met een nogal irritant probleem. De afgelopen 2 jaar spookt het door mijn hoofd of ik toch niet gay zou zijn. Het is heel raar omdat ik nog nooit...
lees meer
gepost door Zachte Bij |
66 keer bekeken
1 reactie
Geef 0
Forums:
Seksualiteit

faalangst

Hi, de juf zij dat we op het einde van dit schooljaar een examen gaan doen, maar ik ben bang om te mislukken. Want thuis hebben we moeten werken en deden we dus geen toetsen en proefwerken, waardoor...
lees meer
gepost door Anoniem |
32 keer bekeken
1 reactie
Geef 0
Forums:
Mijn school / Mijn studies | Niet goed in mijn vel

Ik ben een mislukkeling

Hey iedereen! Ik ben 12j en ik voel mij gwn als een grote mislukkeling. Op mn 2j viel ik van de trampoline en mn vinger zat tussen de ladder. Die vinger bleef maanden lang dik staan. Een jaar er na...
lees meer
gepost door Zoekende Genieter |
173 keer bekeken
5 reacties
Geef 2
Forums:
De anderen en ik | Niet goed in mijn vel

welke richting moet ik kiezen?

hallo, ik zit in het vierde middelbaar en ik moet dit jaar kiezen welke richting ik voor mijn laatste 2 jaar ga volgen. Ik volg momenteel Latijn en ik wil graag volgend jaar wetenschappen moderne...
lees meer
gepost door Grote Zwaan |
123 keer bekeken
4 reacties
Geef 2
Forums:
Mijn school / Mijn studies

Plaats zelf een bericht