Overslaan en naar de inhoud gaan

Welkom op onze community! Deel je vraag of verhaal met leeftijdsgenoten of laat een reactie achter bij iemand anders.

Minderjarige moderatoren bewaken dit forum. Soms laten ook zij een reactie achter. Meer over moderatie en afspraken lees je in de forum-regels. (On)tevreden over het forum? Laat het hier weten.
 

Zoek in het forum

Beste vriend heeft een crush op mij MAAR...

Helloo, Dus ik ben een meisje van 14jaar. Ik heb een vriend (jongen), en we kennen elkaar sinds heeel lang. Maar hij begon om rare dingens te zegen.... Elke keer probeert hij om subtiel te zeggen dat...
lees meer
gepost door Hartige Spion |
170 keer bekeken
1 reactie
Geef 0
Forums:
Seksualiteit | Verliefd

doodsbang

hey, ik ben een meisje van 14 en heb hypochondrie. Ik ben enkele maanden geleden begonnen met gesprekken met een psycholoog en ik heb veel ups en downs. Twee weken geleden dacht ik dat het nog zo...
lees meer
gepost door Anoniem |
50 keer bekeken
1 reactie
Geef 0
Forums:
Mijn lichaam

seks met mn neeft

Ik heb mijn neef (17) geneukt. We waren op een familie feest en we dansten hij begon te schuren en was mega geil. we gingen naar de badkamer. Hij vingerde me en ik (15) begon zn broek open te doen....
lees meer
gepost door Lekkere Dame |
1,740 keer bekeken
3 reacties
Geef 2
Forums:
Seksualiteit

mezelf niet aanvaarden

Dag awel Ik ben een meisje van 15 en elke keer als ik andere mensen rond mij zie dan begin ik na te denken over mezelf niet echt positief ik kijk altijd hoe perfect iedereen is en vergelijk het met...
lees meer
gepost door Anoniem |
71 keer bekeken
1 reactie
Geef 0
Forums:
De wereld

ik wil heen vriendinnen meer met haar zijn :(

hey ik ben een meisje van 14 en een paar jaar geleden kreeg ik een vriendin die eigelijk best gemeen was tegen mij familie (besef ik nu pas) en ze is ook een helemaal ander pesoon (ik ben...
lees meer
gepost door Slaperige Kiwi |
66 keer bekeken
3 reacties
Geef 0
Forums:
De anderen en ik

mijn bijbaantje vraagt me op rottijden

Hoi. Ik heb een bijverdienste en ik werk vooral in de avonduren. Je kunt je eigen tijd inplannen. Ze vroegen me of ze me vaker mochten vragen als het nodig is, en ik zei dat het mocht. Maar ze vragen...
lees meer
gepost door Anoniem |
41 keer bekeken
1 reactie
Geef 0
Forums:
De wereld

vertellen dat ik der leuk vindt

heyy,, ik vindt men bestevriendin leuk maar niet zomaar leuk echt gevoelens alleen weet ik niet hoe ik het der moet zeggen, liefste niet face to face want dan kan het nogal akward worden... hoe kan...
lees meer
gepost door Anoniem |
56 keer bekeken
1 reactie
Geef 0
Forums:
Verliefd

Ben ik alleen?

Hallo, Ik ben een overdreven onzeker persoon. Bij alles denk ik dat mensen mij uitlachen of over mij roddelen... Ik heb super leuke vriendinnen, maar als ik met hen afspreek heb ik vaak het gevoel...
lees meer
gepost door Anoniem |
69 keer bekeken
1 reactie
Geef 0
Forums:
Niet goed in mijn vel

wenen na kamp

Hey awel . Dus ik heb een probleempje . Ik ween altijd na een kamp . De laatste 2. Dagen van het kamp krik ik het altijd moeilijk . Gelukkig was er een begeleidster. Mij lomen troosten. Is dit...
lees meer
gepost door Anoniem |
76 keer bekeken
1 reactie
Geef 0
Forums:
De wereld

neus piercing

ik wil kei graag een neus piercing als ik ouder ben maar dat mag ik sowieso niet van mn moeder:( ik ben ook gelovig en is een piercing in het algemeen iets slechts tegen God ? mijn moeder zegt dat ik...
lees meer
gepost door Anoniem |
61 keer bekeken
1 reactie
Geef 0
Forums:
Mijn lichaam

VRIENDEN MAKEN

Hallo Ik ben een meisje van 24 jaar, en voel me soms eenzaam, omdat mijn vrienden soms geen tijd hebben voor mij. Iemand tips om vrienden te maken deze zomer? Veel evenementen zijn nu helaas ook...
lees meer
gepost door Fluo Praline |
159 keer bekeken
4 reacties
Geef 1
Forums:
De anderen en ik | Niet goed in mijn vel | De wereld

heimwee

hallo, ik ga binnekort op kamp. ik heb sinds kort en relatie en ben bang dat ik hem super hard ga missen. Iemand tips om het een beetje te vermijden? ps: mn gsm mag niet mee.
lees meer
gepost door Anoniem |
60 keer bekeken
2 reacties
Geef 0
Forums:
Mijn gezin | Niet goed in mijn vel | Seksualiteit

aanhankelijke bestfriend

hi, ik heb een ingewikkeld verhaal waar ik niet uit geraak, ik ben een meisje van 13. Ik heb een bestevriendin, en ze is super closse op school, ze komt op men schoot zitten, doet alsof ze wilt...
lees meer
gepost door Anoniem |
82 keer bekeken
3 reacties
Geef 0
Forums:
Verliefd

Omringen met positieve personen bij depressie

Heey Allemaal, Ze zeggen altijd omring je met positieve personen bij een depressie. Ik heb dit zeker nodig ook omdat ik last heb van dit:...
lees meer
gepost door Babbelende Babbelaar |
40 keer bekeken
2 reacties
Geef 0
Forums:
Niet goed in mijn vel

boek schrijven

Hey! ik schrijf dus een boek maar mijn ouders gaan der nie mee akkoord ze willen dat ik een deftige hobby kies maar ik wil perse boeken schrijven ik weet niet oe ik der op moe reageren of wat ik moet...
lees meer
gepost door Moedige Husky |
48 keer bekeken
1 reactie
Geef 4
Forums:
De anderen en ik | Mijn gezin

Nieuwe wet, grrr..

Hey awel, ik ben Cindy Vooraleer ik begin wil ik zeggen dat jullie echt de MAX zijn♥ Enfin, ik heb gelezen op Facebook dat ze vanaf nu seks gaan toelaten vanaf 14 kar ipv 16.En dat vind echt niet oke...
lees meer
gepost door Anoniem |
856 keer bekeken
51 reacties
Geef 0
Forums:
De wereld

bang voor jongens

hey, Ik weet dat dit raar klinkt maar ik ben bang voor jongens?. Mijn ouders vragen om de maand of ik al een liefje heb maar ze begrijpen niet dat ik bang ben voor zulke dingen. Op instagram vragen...
lees meer
gepost door Frisse Jakhals |
247 keer bekeken
7 reacties
Geef 2
Forums:
Seksualiteit | De anderen en ik

soa zonder seks?

hey awellers na een bloeduitslag heb ik op een of andere manier positief gescoord op Chlamydia. Zelf heb ik nog nooit Orale, anale of gewone seks gehad. Het enigste wat ik ooit heb gedaan is mezelf...
lees meer
gepost door Oprechte Held |
328 keer bekeken
5 reacties
Geef 0
Forums:
Seksualiteit

zelfmoord door ouders

hey mates, Ik heb vaak problemen door mijn ouders ze zijn gescheiden en mijn mama heeft een nieuwe vriend de kinderen hebben gemaakt ze zijn luidrugtig en ik krijg er vaak hoofdpijn van ik weet niet...
lees meer
gepost door Anoniem |
59 keer bekeken
3 reacties
Geef 0
Forums:
Mijn gezin

kan iemand helpen plss??

hey ik ben een meisje van 14 en ik heb een jongen leren kennen dat ik leuk vind maar hij woont in limburg en ik in west Vlaanderen normaal mag ik van mijn moeder niet berichten met mensen dat ik nog...
lees meer
gepost door Rappe Luipaard |
107 keer bekeken
4 reacties
Geef 1
Forums:
Verliefd | Seksualiteit

Plaats zelf een bericht