Overslaan en naar de inhoud gaan

Welkom op onze community! Deel je vraag of verhaal met leeftijdsgenoten of laat een reactie achter bij iemand anders.

Minderjarige moderatoren bewaken dit forum. Soms laten ook zij een reactie achter. Meer over moderatie en afspraken lees je in de forum-regels. (On)tevreden over het forum? Laat het hier weten.
 

Zoek in het forum

Een onvoldoene

Hey Awel? Is het zo dat je een forum-bericht moet beginnen? Als voor meer dan twee jaar is het moeilijk voor mij om te vreden te zijn met een minder punt. Ik zit nu in het 5de middelbaar, STW, en heb...
lees meer
gepost door Anoniem |
156 keer bekeken
1 reactie
Geef 0
Forums:
Mijn school / Mijn studies

blue whale challenge

Hey iedereen, ik wil jullie even gerust stellen in verband met de 'blue whale challenge'. Voor diegene die niet weten wat het is, ik leg het even uit. De blue whale challenge, of ook wel momo...
lees meer
gepost door Kleurrijke Luitenant |
152 keer bekeken
3 reacties
Geef 2
Forums:
Niet goed in mijn vel | De wereld

roken in kleedkamer

hallo allemaal ik heb gisteren iets meegemaakt wat ik liever niet had meegemaakt. ik zal beginnen bij het begin. ik ging naar sportkamp(zonder slapen) en ik zat in de oudste groep met kinderen van...
lees meer
gepost door Dolle Iceman |
153 keer bekeken
1 reactie
Geef 1
Forums:
De anderen en ik | De wereld

Onderbroek onder zwemshort?

Misschien wel een eeuwige discussie, maar ik zou toch graag jullie mening horen. Moet je nou wel of geen onderbroek dragen onder je zwemshort? Sommige dragen ook een strakkere zwem'slip' onder hun...
lees meer
gepost door Anoniem |
125 keer bekeken
2 reacties
Geef 0
Forums:
Mijn lichaam | De anderen en ik

hoe maak je iets duidelijk bij iemand met een verstandelijke beperking

hey ik ben vandaag voor het eerst aan het babysitten op 2 jongens eentje van 5 en eentje van 12. de jongen van 12 heeft een verstandelijke beperking en is in zijn hoofd 7 daarstraks deden we...
lees meer
gepost door Snoezige Schrijver |
333 keer bekeken
3 reacties
Geef 0
Forums:
Verliefd | De anderen en ik | Seksualiteit

ik weet niet meer wa ik moet met meself

liefste awelletjes. de laatste tijd heb ik het kij moeilijk omdat een goede vriendin van my wez waren super close met zen drieen en kwam anderen vriendin bij en dan sloot je van ons af enso en we...
lees meer
gepost door Snoezige Wolf |
27 keer bekeken
0 reacties
Geef 0
Forums:
De anderen en ik | Niet goed in mijn vel

borsten

heyy ik ben een meisje van 13 jaar mijn borsten zijn al wel even aan het groeien en ik denk dat ik al wel een bh nodig heb want je kunt mijn tepels soms een beetje door mijn t shirt zien maar ik wil...
lees meer
gepost door Anoniem |
143 keer bekeken
2 reacties
Geef 0
Forums:
Niet goed in mijn vel | Mijn lichaam

Thuis, zelfmoord

Beste, Ik ben het thuis super beu doordat mijn kleine zus van 8j en mijn kleine broer van 14j constant ruzie maken. Door dat zij altijd elkaar uitdagen en ruzie maken heb ik stress en voel ik me...
lees meer
gepost door Kleine Durver |
61 keer bekeken
1 reactie
Geef 0
Forums:
Mijn gezin | Niet goed in mijn vel

vriendje en drugs

hallo ik ben een meisje van 16, ik ben al bijna 8 maanden samen met mijn vriend van 18. wij kome kei goe overeen en weten al veel van elkaar. ik weet dat hij soms weed rookt en heel af en toe bollen...
lees meer
gepost door Frisse Joker |
118 keer bekeken
1 reactie
Geef 2
Forums:
De anderen en ik

Disneykamp

hey ik ben moni op een kamp (thema disney). Kennen jullie veel disneyliedjes? drop ze aub hier
lees meer
gepost door Anoniem |
43 keer bekeken
3 reacties
Geef 0
Forums:
Mijn gezin | De anderen en ik | Vrije tijd | De wereld

Studierichting

Hallo! Ik ben een meisje van 16 jaar, en zat in het vierde middelbaar richting Grieks-Latijn. Aangezien men me een A-attest toegewezen heeft, mag ik dus over naar het vijfde middelbaar. Om eerlijk te...
lees meer
gepost door Attente Striker |
121 keer bekeken
2 reacties
Geef 0
Forums:
Mijn school / Mijn studies

Seks verhalen met kinderen

Hey hey Ik ben een meisje van 15 jaar en in mijn vrije tijd schrijf ik heel veel erotische verhalen. Ik ben enorm goed in het beschrijven van bepaalde aspecten van erotiek en verdien hier dan ook...
lees meer
gepost door Zwitserse Babbelaar |
754 keer bekeken
12 reacties
Geef 2
Forums:
De wereld | Seksualiteit

Ik schaam mij voor mijn vlek

dag Awel, ik heb een vraag. ik heb al lang een grote bruine vlek aan de zijkant van mijn been. nu is het warm en ik wil natuurlijk een korte broek/rokje aan naar school. ik weet dat het me eigenlijk...
lees meer
gepost door Anoniem |
42 keer bekeken
1 reactie
Geef 0
Forums:
Mijn lichaam

Nieuwe vrienden gezocht...

Hey iedereen, Ik voel mij heel eenzaam op dit moment. Het begon allemaal in het 1ste middelbaar (afgelopen schooljaar). Mijn beste vriendin maakte al snel vrienden ook al snap ik nog steeds niet hoe...
lees meer
gepost door Anoniem |
56 keer bekeken
2 reacties
Geef 0
Forums:
De anderen en ik | Vrije tijd

heb ik het recht om boos te zijn?

Dus ik heb (of had) een vriendin en we waren kei close en spraken ook elke week af bij elkaar, we deden alles samen. ze voelde echt aan als familie ofzo, maar plotseling begon zij mij te negeren. we...
lees meer
gepost door Anoniem |
76 keer bekeken
3 reacties
Geef 0
Forums:
Vrije tijd | De anderen en ik

Help me om over hem te geraken

Hey awel, vorig jaar heb ik een jongen leren kennen, in het begin verliep alles echt zonder problemen. We lachten veel, spraken veel af, we stuurden veel via whatsapp... . Na een tijdje hadden we...
lees meer
gepost door Anoniem |
138 keer bekeken
2 reacties
Geef 0
Forums:
Niet goed in mijn vel

Plaats zelf een bericht