Overslaan en naar de inhoud gaan

Welkom op onze community! Deel je vraag of verhaal met leeftijdsgenoten of laat een reactie achter bij iemand anders.

Minderjarige moderatoren bewaken dit forum. Soms laten ook zij een reactie achter. Meer over moderatie en afspraken lees je in de forum-regels. (On)tevreden over het forum? Laat het hier weten.
 

Zoek in het forum

wat moet ik doen??

Hallo awel, ik ben al een jaar lang verlieft op een jongen we hebben in da jaar al 3 keer gehad maar hij maakt het hele tijd uit en na maand wild hij me terug natuurlijk zeg ik ja maar nu hebbe we...
lees meer
gepost door Super Prinses |
183 keer bekeken
4 reacties
Geef 0
Forums:
Verliefd

Zelfmoord

Beste Ik ben het kotsbeu thuis. Ik zie mijn leven ook niet meer zitten al een tijdje. Ik wil super graag uit mijn leven stappen want ik haat mijn leven. Alles wat ik meestal zeg thuis hebben ze er...
lees meer
gepost door Kleine Durver |
144 keer bekeken
6 reacties
Geef 2
Forums:
Niet goed in mijn vel | De wereld | Mijn gezin

Wat vinden meisje beter?

ik ben zelf 13 jaar en mijn penis is slap 9 centimeter en bij een erectie bijna 15 centimeter.. ik heb nog geen seks gehad maar mijn vriendin was al eens met haar kont op mijn schoot gaan zitten en...
lees meer
gepost door Crazy Robot |
973 keer bekeken
4 reacties
Geef 0
Forums:
Seksualiteit | Mijn lichaam

studeren

heyy, ik weet dat het in België zomervakantie is, maar hier in Amerika nog niet. Ik heb binnenkort examens (volgende week) maar ik weet echt niet hoe daaraan moet beginnen. Ik heb by the way examens...
lees meer
gepost door Knappe Loper |
103 keer bekeken
5 reacties
Geef 0
Forums:
Mijn school / Mijn studies

bliksem

hallo awel en de andere, ik ben echt super bang van bliksem en ik wil daar echt van af ik begin dan altijd te wenen en dan lachen ze me soms uit niet leuk☹??hebben jullie mss nog wat geruststellingen...
lees meer
gepost door Anoniem |
79 keer bekeken
2 reacties
Geef 0
Forums:
Niet goed in mijn vel

Overlijden oma :(

Ik ben een meisje van 13, word 14 dit jaar. Mijn bomma heeft ongeveer een jaar geleden te horen gekregen dat ze longkanker heeft. Afgelopen week is ze in het ziekenhuis beland en ging het niet zo...
lees meer
gepost door Zwoele Eenhoorn |
72 keer bekeken
4 reacties
Geef 0
Forums:
Niet goed in mijn vel

ik hou van hem en ik mis hem

hey, ik weet niet goed waar ik moet beginnen eigenlijk, maar iedereen denkt dat het goed met me gaat terwijl dat bijlange niet zo is. ik ben dus al zeker 3 jaar verliefd op een jongen en niemand...
lees meer
gepost door Heldere Husky |
95 keer bekeken
2 reacties
Geef 0
Forums:
Verliefd | Niet goed in mijn vel

KEUZE TUSSEN OUDERS EN VRIENDJE?

Dag Awel, Ik ben een meisje van 15 en heb jullie hulp nodig. Ik word dus bedreigd door mijn ouders door te kiezen tussen mijn ouders of mijn vriendje. Ik ben nu bijna 4 maand samen meet mijn vriendje...
lees meer
gepost door Anoniem |
77 keer bekeken
1 reactie
Geef 0
Forums:
De anderen en ik

rap verliefd

hai awel( ik ben een jongen van 10) en ik vind dat ik rap verliefd word en ik wil dat stoppen of een manier weet hoe ik het aan oudere meisjes moet zeggen dat ik verliefd ben op haar en ik heb ook ik...
lees meer
gepost door Anoniem |
48 keer bekeken
1 reactie
Geef 0
Forums:
Verliefd

hoofdpijn

hallo allemaal ik ben een jonge van 16 en zit met een probleempje. elke jeer als ik intensief aan iets moet werken of mij moet concentreren op iets of ergen bij moet nadenken, krijg ik ontzettend...
lees meer
gepost door Twijfelende Elf |
96 keer bekeken
5 reacties
Geef 0
Forums:
Mijn lichaam | Niet goed in mijn vel | Mijn school / Mijn studies

even verhaal kwijt kunnen(over jongens uit mijn klas))

hey, wat ik wil vertelen is een best lang verhaal dus ik kort het even in. ik ben dus een meisje van 12 jaar en ga naar het 1ste volgent jaar ongeveer 2 jaar geleden begon het met dat jongens uit...
lees meer
gepost door Maffe Koffiekoek |
165 keer bekeken
2 reacties
Geef 1
Forums:
Niet goed in mijn vel | Mijn school / Mijn studies | Mijn lichaam

Ik wil je helpen met het zoeken naar uw geaardheid.

hey hoi, Ik ben een jongen van 21. Ik kom hier vaak berichten tegen jongen/meiskes die twijfen of ze homo of bi en etc. zijn. Ik heb toen ik jong was ook zon edachten gehad en uiteindelijk ben...
lees meer
gepost door Jonge Maan |
223 keer bekeken
5 reacties
Geef 1
Forums:
Seksualiteit

jongen♥

Hey Awel Er is een jongen op mij en ik ben op hem maar mijn vrienden vinden hem lelijk dus nu weet ik niet of ik het aan moet maken of niet. Kunnen jullie mij helpen of hebben jullie tips?
lees meer
gepost door Anoniem |
95 keer bekeken
4 reacties
Geef 0
Forums:
Verliefd

ik kan het niet meer aan thuis

hey allemaal, zoals jullie al aan de titel kunnen lezen kan ik het niet meer aan thuis. Er wordt constant geschreeuwd op mij. wanneer ik mijn gevoel wil uiten naar mijn ouders toe komt er altijd...
lees meer
gepost door Australische Zwaan |
84 keer bekeken
3 reacties
Geef 0
Forums:
Mijn gezin

ik ben verliefd

beste awel ik ben verliefd op iemand maar zij is 2 jaar ouder en ik ben bang om het te vragen wat moet ik nu doen?
lees meer
gepost door Hippe Clown |
82 keer bekeken
1 reactie
Geef 1
Forums:
Verliefd

ruzie

hallo, ik zit de laatste tijd met nog al veel problemen thuis. het is 1 uur snachts en heb net een enorm harde ruzie gehad met mijn ouders. ik zit namelijk met veel dingen maar een gesprek aan gaan...
lees meer
gepost door Anoniem |
43 keer bekeken
1 reactie
Geef 0
Forums:
Mijn gezin

Transpiratie

Dag awel en anderen, Ik heb al een paar keer de opmerking van me moeder en een kind van de klas gekregen dat ik stink naar zweet. Maar elke dag doe ik deo, een ander T-shirt aan en ik was me ook...
lees meer
gepost door Anoniem |
280 keer bekeken
4 reacties
Geef 0
Forums:
Mijn lichaam

Niet gelukkig

Hey, ik zou graag willen praten over mijn depressie. Ik weet dat ik niet de enige ben dat dit heeft. Als er iets is, zou ik jou ook altijd erg graag willen helpen. :) |Hier begint mijn verhaal |zou...
lees meer
gepost door Anoniem |
77 keer bekeken
5 reacties
Geef 0
Forums:
Niet goed in mijn vel | Mijn gezin | De wereld | De anderen en ik

is een condoom 100% veilig tegen soa’s

hallo, ik ben een meisje van 17 jaar. ik heb op dit moment een realtie van 4jaar en 3maand. ik heb bijna een jaar geleden tijdens mijn relatie seks gehad met een andere jongen. ik heb het met...
lees meer
gepost door Anoniem |
318 keer bekeken
2 reacties
Geef 0
Forums:
Seksualiteit

geinteresseerd

hallo, ik vraag mij af hoe het zit bij sommige jongens en wat hun gewoontes zijn bij het aftrekken, ik vraag mij ook af of jongens al op 14jaarige leeftijd al sex zouden willen hebben.Xxxx
lees meer
gepost door Geeuwende Goochelaar |
306 keer bekeken
4 reacties
Geef 1
Forums:
Seksualiteit

Plaats zelf een bericht