Overslaan en naar de inhoud gaan

Welkom op onze community! Deel je vraag of verhaal met leeftijdsgenoten of laat een reactie achter bij iemand anders.

Minderjarige moderatoren bewaken dit forum. Soms laten ook zij een reactie achter. Meer over moderatie en afspraken lees je in de forum-regels. (On)tevreden over het forum? Laat het hier weten.
 

Zoek in het forum

hopeloos verklieft

hallo ik ben dertien .ik ben zes jaar op een meisje verlieft . maar is niet wederzijts . binnen negen dagen vertreek ik op bivak voor zeven dagen zij is er ook . we zitten in de zelfde groep dus ik...
lees meer
gepost door Smakelijke Teddybeer |
55 keer bekeken
2 reacties
Geef 0
Forums:
Verliefd

Ik heb geen echte vrienden meer.

Hey allemaal Ik ben een meisje van 14, en volgens mij heb ik gewoon geen echte vrienden meer. Op school had ik 2 super goede vriendinnen, ik zat eigenlijk elke speeltijd met hun. Ik maakte me er dus...
lees meer
gepost door Gekke Arend |
85 keer bekeken
2 reacties
Geef 0
Forums:
Niet goed in mijn vel | De anderen en ik

met iemand praten of niet?

Hey allemaal, hey awel Mijn gedrag en ikzelf ben de laatste tijd veranderd wat heel normaal is voor mijn leeftijd maar ik reageer al mijn woede af op mijn ouders waardoor ze vanaf deze week bijna...
lees meer
gepost door Rijke Caravan |
138 keer bekeken
1 reactie
Geef 0
Forums:
Niet goed in mijn vel

problemen

ik ben een jongen van 20 ben bi en ben verliefd op een jongen die ik online ken hoe kom ik erachter dat hij me ook wil? ik heb trouwen een cutperiode met de corona, ik zoek iets wat ik echt wil van...
lees meer
gepost door Fluo Floyd |
37 keer bekeken
1 reactie
Geef 0
Forums:
Verliefd

Zingen

Dag awel Ik zing heel erg graag maar ik ben mijn zelfvertrouwen verloren mijn beste vriendin zegr dat ik mooi zing maar ik had ruzie met een vriendin en ze had me eens horen zingen en toen had ze...
lees meer
gepost door Anoniem |
157 keer bekeken
2 reacties
Geef 0
Forums:
Mijn school / Mijn studies

Problemen

ik ben een jongen van 20 en ben bi maar weet alleen niet hoe ik aan iemand kom die ook zo is als mij, ik denk dat ik wel iemand ken maar hij en ik hebben ruzie om iets klein, maar ken hem alleen...
lees meer
gepost door Fluo Floyd |
20 keer bekeken
1 reactie
Geef 0
Forums:
Mijn school / Mijn studies

depressie???

Hallo, ik ben 13 jaar en heb een verhaaltje De overgang van thuisschool in de quarantaine naar vakantie vond mijn hoofd raar, dus ik had geen zomergevoel, maar dat wou ik wel dus toen ben ik gaan...
lees meer
gepost door Oude Robot |
62 keer bekeken
2 reacties
Geef 0
Forums:
Niet goed in mijn vel

verliefd maar weet niet hoe te vertrellen

hey! ik heb op de camping buren die ik goed ken vorig jaar heeft een jongen van 14 relatie gevraagd en nu vind ik hem wel leuk hij heeft een beperking dus weet niet goed hoe ik dat moet zeggen weten...
lees meer
gepost door Edele Koning |
40 keer bekeken
1 reactie
Geef 1
Forums:
Verliefd

Hou van je zelf ?❤

Hey ik ben en meisje van 13 ik denk vaak dat ik bi ben veel mensen zeggen dan dat is gwn en periode in je leven en gaat dan voorbij vaak als ik en bi koppel zie denk ik aan de toekomst ik volg op...
lees meer
gepost door Smeulende Arend |
37 keer bekeken
1 reactie
Geef 1
Forums:
De anderen en ik

ongerust over mijn kat???

hai allemaal, ik ga op reis met mijn papa (mn ouders zn gescheiden) voor één nacht. morgenvroeg vertrekken we en woensdagavond zijn we weer thuis. ik heb ook een kat waar ik heel erg aan gehecht ben...
lees meer
gepost door Kwieke Leeuw |
81 keer bekeken
4 reacties
Geef 0
Forums:
De anderen en ik | Vrije tijd

Copycats en mezelf willen zijn

Dag Awel? Ik heb geen idee of er al een soortgelijk bericht verschenen is op het forum, maar ik vond er geen die mij kom helpen. Hoe stop je het gevoel van irritatie wanneer anderen hetzelfde willen/...
lees meer
gepost door Anoniem |
76 keer bekeken
2 reacties
Geef 0
Forums:
Niet goed in mijn vel

In de war

hey. ik ben vaak nogal in de war met mezelfd, de wereld en andere typisxhe jongeren dingen. ik besxhouw mezelf niet depressief en doe ook niet aan zelf verwonding. soms betrap ik mezelf er wel eens...
lees meer
gepost door Anoniem |
49 keer bekeken
2 reacties
Geef 0
Forums:
Niet goed in mijn vel | De wereld

Bloed na seks?

hallo, Ik had een vraagje ik had vorige week voor de eerste keer seks (ik ben 17jaar oud) en er was bloed aanwezig, k had 2-3dagen kleine bloedingen. Vandaag had ik weer seks maar ik had plots...
lees meer
gepost door Rijke Tuktuk |
458 keer bekeken
1 reactie
Geef 0
Forums:
Seksualiteit

tatoo

hoii, ik wil graag een tatoo maar ik wil dat het een echt betekenis heb en het mij ontschrijft weet iemand der eentje wat dit wen beetje ontwchrijft dat ik niet verander maar mezelf verbeter dat je...
lees meer
gepost door Maffe Krijger |
73 keer bekeken
8 reacties
Geef 0
Forums:
Mijn lichaam

Ik kan niet goed slapen door haar

Kort geleden hebben wij een puppy gekregen, en ja, een PUPPY. Dat is het probleem.... Ik geef heel veel om haar, en ik ben bijna de hele dag bij haar. Nou het probleem vindt plaats wanneer het al wat...
lees meer
gepost door Grote Onyx |
75 keer bekeken
2 reacties
Geef 0
Forums:
Niet goed in mijn vel

Ik krijg depressieve gedachtes...

Hallo iedereen Ik ben een meisje van 14, en zoals de meesten onder jullie wel zullen weten, is het aantal coronabesmettingen weer aan het stijgen. Ik was in de eerste lockdown enorm ongelukkig...
lees meer
gepost door Gekke Arend |
56 keer bekeken
3 reacties
Geef 0
Forums:
Niet goed in mijn vel

mastruberen : klik dit aan als je dit ook hebt

pls reageer het zou me helpen d d d d d d d dd d d d d d d hallo ik ben rita een meidje van 13 jaar en ikmastrubeer graag. het enige probleempje is dat ik nadat ik klaarkom direct het gevoel heb...
lees meer
gepost door Heerlijke Zwaan |
535 keer bekeken
4 reacties
Geef 1
Forums:
Verliefd | De anderen en ik | Seksualiteit | Niet goed in mijn vel | Mijn lichaam

ik weet het niet meer ?

hey iedereen , ik denk dat ik verliefd ben op mij beste vriendin ik weet dat zij bi is dus kan ik een kans maken ik ben trouwens meisje van 11 zij ook we hebben wel eens gezoend op de mond maar...
lees meer
gepost door Brute Kiwi |
62 keer bekeken
2 reacties
Geef 0
Forums:
Verliefd

Schaamhaar

Beste awel, ik scheer sinds kort mijn schaamhaar daar beneden maar heb nu hele erge jeuk en stoppeltjes is dit normaal of doe ik iets verkeerd?
lees meer
gepost door Gele Wolf |
277 keer bekeken
3 reacties
Geef 0
Forums:
Mijn lichaam

somber zijn

hallo, ik ben een meisje van 18 jaar. ik voel me niet goed in mijn vel. ik weet niet wie ik ben of wat ik moet doen. ik voel me vaak somber en heb nergens zin in. het voelt alsof niemand mij nog...
lees meer
gepost door Hongaarse Jager |
75 keer bekeken
2 reacties
Geef 0
Forums:
Niet goed in mijn vel

Plaats zelf een bericht