Overslaan en naar de inhoud gaan

Welkom op onze online community! Hier wordt de kracht, kennis en ervaring van jongeren ingezet om andere jongeren te ondersteunen en te versterken. Deel je vraag of verhaal met leeftijdsgenoten of laat een reactie vanuit jezelf achter bij iemand anders.

Opgeleide jongere moderatoren bewaken dit forum. Soms laten ook zij een reactie achter. Meer over moderatie en afspraken lees je in de forum-regels. (On)tevreden over het forum? Laat het hier weten.
 

Zoek in het forum

Niemand reageert op mijn awel bericht!

Hey, ten eerste: zie bericht MEISJES aub! Ik heb gisteren een bericht geplaatst waarin ik mijn frustratie deel over mijn handicap in verband met flirten en omgaan met meisjes. Maar niemand wilt toch...
lees meer
gepost door Anoniem |
77 keer bekeken
3 reacties
Geef 0
Forums:
De anderen en ik

Zij op mij mar niet wederzijds

Hallo awel (en de forummers) Kheb een probleempje. Ik ben 11 en dus niet in de puberteit. Toch zijn vriendschap en liefde moeilijk uit elkaar te houden. Ik ken een meisje die in het zelfde jaar zit...
lees meer
gepost door Anoniem |
91 keer bekeken
1 reactie
Geef 0
Forums:
Verliefd

alles zat zijn en krassen

hey awellers, ik heb hier al vaker op gepost met een acc alleen ik doe nu anoniem. ik heb hier al eerder over verteld maar ik wil nu ff wat meer vertellen. ik ben al paar jaar depressief en er weten...
lees meer
gepost door Anoniem |
73 keer bekeken
1 reactie
Geef 0
Forums:
Niet goed in mijn vel

bedankt Awel!!

hallo awel ik wil jullie bedanken hoeveel tijd jullie er in steken om jongeren te helpen. jullie hebben mij al zoveel keer moed gegeven en jullie hebben mij zelf terug zin doen krijgen in het leven...
lees meer
gepost door Roze Hond |
97 keer bekeken
2 reacties
Geef 2
Forums:
Vrije tijd

snapchat

hey, ik zit met een vraagje. onlangs heeft een jongen op snapchat met toegevoegd als zijn vriend. ik ken hem niet, dus ik weet niet of ik hem kan toevoegen of beter van niet omdat ik hem niet ken?...
lees meer
gepost door Kwieke Leeuw |
72 keer bekeken
4 reacties
Geef 0
Forums:
De anderen en ik

denk aan zm??

hallo awel ik ben 16 jaar en voel al heel lang niet goed in mijn vel ik ben jaren lang gepest geweest om mijn leren dus ik veranderde van school en daar ging weer zelfde liedje door ik werd...
lees meer
gepost door Paarse Wolf |
149 keer bekeken
2 reacties
Geef 0
Forums:
Niet goed in mijn vel

logeren / wat tedoen

hoii ik heb volgende week een soort weekendje met me vriendidnnen maar ik weet dus niet wat we allemaal zouden kunnen doen ik kan niks besdenken wat leuk zou kunnen zijn hebben jullie tips
lees meer
gepost door Maffe Krijger |
43 keer bekeken
2 reacties
Geef 0
Forums:
De anderen en ik

ALTIJD AFGEWEZEN_VERLIEFD_NERD_VERCOOLEN

Hey iedereen, ik snap noet hoe alle meisjes van mn klas nog nooit afgewezen zijn terwijl ik juist nog nooit niet afgewezen ben... ook stieft dan iedereen met zijn/haar lief enzo terwijl mn vriendin...
lees meer
gepost door Wakkere Merel |
82 keer bekeken
4 reacties
Geef 0
Forums:
Verliefd | De anderen en ik | Mijn lichaam

Eerste date?

Ik vind een meisje sinds kort enorm leuk en we gaan op date maar we zijn beide nog nooit op date geweest. Weet iemand van jullie misschien dingen wat we kunnen gaan doen en hoe ik me moet gedragen (...
lees meer
gepost door Anoniem |
161 keer bekeken
1 reactie
Geef 0
Forums:
Verliefd

waarde aan een persoon

hallo awelers ik denk dat ik te snel te veel waarde hecht aan mensen . telkens als ik het gevoel heb dat iemand me leuk vind of dat het klikt lijkt de vriendschap te verwateren ofzo . ik heb wel...
lees meer
gepost door Moderne Bizon |
75 keer bekeken
2 reacties
Geef 2
Forums:
Verliefd | Mijn school / Mijn studies | Niet goed in mijn vel | Seksualiteit | De anderen en ik | Vrije tijd | De wereld

mannen op omegle

Hey, ik ben een meisje van 16 jaar en heb een relatie met mijn vriendin. Ik ben 100% zeker dat ik alleen op meisjes val maar zit met een stuggle. De laatste tijd zit ik vaak op omegle. Op die site...
lees meer
gepost door Anoniem |
594 keer bekeken
2 reacties
Geef 0
Forums:
Seksualiteit | Mijn lichaam

Tongzoen

Ik heb al een vriendje maar ik weet helemaal niet hoe ik moet tongzoenen. Iemand ervaring of tips. Die ik kan gebruiken
lees meer
gepost door Hippe Vogel |
295 keer bekeken
3 reacties
Geef 0
Forums:
Verliefd

Onzeker

Hoi, ik wordt over een paar dagen 14 jaar maar heb het gevoel dat ik nog een kind van 12 jaar ben ik ben nog best wel kinderachtig soms ik ben een paar weken geleden begonnen met make up te dragen...
lees meer
gepost door Anoniem |
35 keer bekeken
1 reactie
Geef 0
Forums:
Niet goed in mijn vel

depressie

Ik geraak in een depressie : wil niets meer eten , slaapt niet meer , wil niet meer buitenkomen , wil niet meer opkleden , alleen wenen ..... en soms zit ik ook met verkeerde gedachten. Iemand help...
lees meer
gepost door Twijfelende Clown |
89 keer bekeken
2 reacties
Geef 0
Forums:
Niet goed in mijn vel | Mijn gezin | Verliefd | De anderen en ik | Mijn school / Mijn studies | Seksualiteit | Mijn lichaam | Vrije tijd | De wereld

Meisjes

Hey Ik ben ondertussen al langer op zoek naar een lief. Ik weet eigenlijk niet hoe om te gaan met meisjes. Ik weet niet waarnaar ze verlangen of hoe ze willen dat je met hen omgaat en wat voor soort...
lees meer
gepost door Anoniem |
169 keer bekeken
7 reacties
Geef 0
Forums:
De anderen en ik | Verliefd

Zelfmoord

Hallo, ik denk al een tijdje aan zelfmoord en ik denk dat ik het ook ga doen. Ik ben deze wereld gewoon zo beu en ik wil graag weg. Ik snij mezelf ook al tijdje en iedereen denkt dat ik daarvan af...
lees meer
gepost door Wijze Springer |
114 keer bekeken
3 reacties
Geef 0
Forums:
Niet goed in mijn vel

grote schaamlippen

help mij mijn schaamlippen ezijn te groot ik durf geen seks te hebben mijn kleine schaamlippen zijn langer en viezer dan de grote :(( help wat nu
lees meer
gepost door Anoniem |
216 keer bekeken
1 reactie
Geef 0
Forums:
Mijn lichaam

mood swings

Hallo, ik ben een meisje van 17 en ik heb al 3 jaar last van hevige mood swings. Het ene moment voel ik me erg vrolijk en een uur later kan ik me heel leeg voelen. Er zijn perioden waar ik me vaker...
lees meer
gepost door Anoniem |
54 keer bekeken
2 reacties
Geef 0
Forums:
Niet goed in mijn vel

Terug normaal eten

Hey hey! Ik ben net vrij veel afgevallen, omdat ik mezelf te dik vond. Nu ben ik tevreden over mijn lichaam. Ik moet wel echt stoppen met afvallen en misschien zelfs een beetje bijkomen, omdat ik...
lees meer
gepost door Anoniem |
153 keer bekeken
4 reacties
Geef 0
Forums:
Mijn lichaam

Vriendin heeft anorexia

hallo, 1 van mijn beste vriendinnen heeft anorexia en doet zich ook pijn. ongeveer een half jaar geleden heeft ze het verteld tegen mij en ik ben 1 van de enigste die het weet. Ze gaat binnekoet naar...
lees meer
gepost door Anoniem |
81 keer bekeken
4 reacties
Geef 0
Forums:
Niet goed in mijn vel | De anderen en ik

Plaats zelf een bericht