Overslaan en naar de inhoud gaan

Welkom op onze online community! Hier wordt de kracht, kennis en ervaring van jongeren ingezet om andere jongeren te ondersteunen en te versterken. Deel je vraag of verhaal met leeftijdsgenoten of laat een reactie vanuit jezelf achter bij iemand anders.

Opgeleide jongere moderatoren bewaken dit forum. Soms laten ook zij een reactie achter. Meer over moderatie en afspraken lees je in de forum-regels. (On)tevreden over het forum? Laat het hier weten.
 

Zoek in het forum

verliefd op mijn stiefbroer???

hoi iedereen! mijn ouders zijn 2 jaar geleden gescheiden, nu heeft mijn moeder een nieuwe vriend en we wonen al een week bij mijn stiefvader. hij heeft een zoon van 1 jaar ouder en sinds ik hem voor...
lees meer
gepost door Dolle Kiwi |
161 keer bekeken
4 reacties
Geef 0
Forums:
Verliefd

Bezighouden

Hey Mijn ouders zegge da ik te veel lees. Is dat slecht? Ik lees in de vakantie minstens 300 pagina's per dag ofzo. Ik heb nie zo veel andere hobby's, dus wa kan ik doen ipv lezen? Grtjs
lees meer
gepost door Diamanten Merel |
79 keer bekeken
6 reacties
Geef 0
Forums:
Vrije tijd

verliefd op beste vriendin van zus

hey awel ik ben 14 en ik ben al bijna 6 maand verliefd op de beste vriend vn mijn zus , hij weet het ook , we hebben ook tijdje relatie gehad maar hij heeft me bedrogen nu praat ik terug met hem ......
lees meer
gepost door Rode Maan |
219 keer bekeken
1 reactie
Geef 1
Forums:
Verliefd

Ik snap hem niet

Hallo , Ik heb hulp nodig . Vorige week woensdag had ik afgesproken met een jongen die ik zo leuk vindt en het was echt heel tof die dag we hebben wat playstation gespeelt wat gepraat en gekust wat...
lees meer
gepost door Anoniem |
105 keer bekeken
1 reactie
Geef 0
Forums:
Verliefd

depressie ?

Hoi ik voel me de laatste tijd al een een paar maanden sip en ik wil het liefst de hele dag in mijn bed liggen. ik kan niet slapen en heb geen eetlust. Mijn gezin is avontuurlijk en we gaan vaak...
lees meer
gepost door Crazy Olijf |
65 keer bekeken
2 reacties
Geef 0
Forums:
Niet goed in mijn vel | Mijn gezin

regels?

hey ik heb de laatste week soms buikpijn dit is soms links onder,soms rechts,soms boven,soms zelf onder mij' ribben dus beetje overal.die pijn duurt max 2 minuten ofzo. zou dit kunnen dat ik 1ste x...
lees meer
gepost door Loze Bizon |
64 keer bekeken
2 reacties
Geef 0
Forums:
Mijn lichaam

Maandstonden nog niet gekomen

Hallo awel, ik heb sinds september 2017 mijn maandstonden, we zijn nu op het einde van de maand mei en ik heb ze nog altijd niet gehad deze maand. Zwanger kan ik niet zijn want ik ben nog niet...
lees meer
gepost door Schattige Godin |
213 keer bekeken
3 reacties
Geef 0
Forums:
Mijn lichaam

idk welke titel

hi heeft iemand een idee wat voor romantisch iets ik kan doen met mijn beste vriend? ik ben namelijk beetje in love met hem (hij mss ook met mij maar we zijn super close waardoor ik zoiets eigelijk...
lees meer
gepost door Zweedse Zwaan |
113 keer bekeken
1 reactie
Geef 0
Forums:
Seksualiteit | Mijn lichaam | Vrije tijd | Niet goed in mijn vel | De wereld | De anderen en ik | Verliefd | Mijn school / Mijn studies

twijfels

hallo ik ben 14 en ik heb een beste vriend. wij zijn heel hecht en alles voelt goed aan ondanks we elkaar nog maar een jaar kennen. de laaste tijd heb ik zowat het gevoel dat het wat anders wordt....
lees meer
gepost door Anoniem |
243 keer bekeken
1 reactie
Geef 0
Forums:
Seksualiteit

mijn broer corona !?

Hey, mijn broer (grote broer) heeft een corona test moeten laten doen omdt hij hoest enzo en normaal krijgen we bandaag wle de uitslag maar ik ben gewoon heel erg bang dt hij corona heeft en ook...
lees meer
gepost door Twijfelende Spons |
152 keer bekeken
1 reactie
Geef 0
Forums:
Mijn gezin

raar gevoel

heyy ik weet niet wrm maar het voelt zo anders... mijn bff is op vakantie,en andere mensen op kamp en zo verder en da heb je ik die voor de eerste zomer niet op vakantie gaat of ja jawel maar eens...
lees meer
gepost door Loze Bizon |
38 keer bekeken
1 reactie
Geef 0
Forums:
De wereld

Filantroop?...

Beste Awel, ik ben erg onder de indruk van mensen die andere mensen helpen, filantropen dus. Ik vroeg mij af, wanneer ben je filantroop? Kan je die titel aannemen als je goed wilt doen maar daar...
lees meer
gepost door Vriendelijke Schrijfster |
119 keer bekeken
1 reactie
Geef 1
Forums:
De wereld

zelfmoord

hy, Ik ben een meisje,12 jaar en ik haat mezelf. Vergeleken met de anderen ben ik mollig niet dik maar mollig. Ik heb al vaak gedacht aan zelfmoord, mezelf snijden, maar ik doe het niet. Meestal...
lees meer
gepost door Zwevende Zwaan |
66 keer bekeken
3 reacties
Geef 0
Forums:
De anderen en ik

scheiden

Dus mijn ouders zijn ongeveer al 5 jaar gescheiden en mijn moeder is al 2 jaar samen met mijn stiefvader.Mijn papa had direct na de scheiding een nieuwe vriendin waar hij nu 5 jaar mee samen is.Ze...
lees meer
gepost door Jarige Madelief |
87 keer bekeken
1 reactie
Geef 0
Forums:
Mijn gezin

#LifeSucks ???

Hey awel. Mijn ouders zijn al 2j geschijden en heb ernog altijd moeite mee. Daarnaast is mijn overgrootmoeder 8 feb. gestorven ( ze was 93j had er nooit bij stilgestaan dat dat zou kunnen gebeuren...
lees meer
gepost door Anoniem |
97 keer bekeken
1 reactie
Geef 0
Forums:
De anderen en ik

ik weet echt niet meer wat ik moet doen

Hoihoi zoals sommigen van jullie weten is mijn vader doodgegaan toen voelde ik me verloren maar daarna ging het beter maar nu weeral mijn zus heeft zelfmoord gepleegd ze had het tegen me gezegd ik...
lees meer
gepost door Gemene Catwoman |
98 keer bekeken
2 reacties
Geef 1
Forums:
Mijn gezin | De anderen en ik | Niet goed in mijn vel | De wereld

Hoe vrienden maken

heyhoi na zes lange jaren ben ik eindelijk afgestudeerd aan de middelbare school en ga dus volgend schooljaar beginnen aan de universiteit. ik (meisje) heb nooit echt vrienden gehad, enkel...
lees meer
gepost door Hongaarse Maglev |
370 keer bekeken
4 reacties
Geef 1
Forums:
Mijn school / Mijn studies | De anderen en ik

verliefd op mijn vriendin

Beste Awel Sinds kort ben ik verliefd op mijn vriendin, maar ik ben een meisje. Ik denk niet dat ze ook bi is, maar ik kan haar niet uit mijn hoofd krijgen. Ze heeft ooit eens gezegd dat ze twijfelt...
lees meer
gepost door Anoniem |
171 keer bekeken
2 reacties
Geef 0
Forums:
Verliefd

Verbiedende ouders

Ik ben zojuist 16 geworden.Ik heb sinds vorige week mijn 1ste relatie met iemand. Alleen mijn ouders mogen hem niet omdat zijn 1ste indruk hun tegen viel. Ik mag hem niet meer zien of spreken terwijl...
lees meer
gepost door Breekbare Striker |
97 keer bekeken
2 reacties
Geef 0
Forums:
Verliefd | Mijn school / Mijn studies

mijn papa

hoi awel mijn papa is overleden toen ik twee maanden en een half was een co2vergiftiging ik heb hem dus niet gekend ik kan en durf maar niet te geloven ik praat altijd over hem alsof hij nog leeft en...
lees meer
gepost door Anoniem |
140 keer bekeken
2 reacties
Geef 0
Forums:
Mijn gezin

Plaats zelf een bericht